۸۰۳۹۳۵
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

تجمع برای بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر

چند تن از اعضای سمن‌های مردمی به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان و سایر عابران در این چهارراه تجمع کردند.

خبرگزاری ایلنا: چند تن از اعضای سمن‌های مردمی به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان و سایر عابران در این چهارراه تجمع کردند.

بعد از ظهر امروز تعدادی از اعضای سمن‌های مردمی همزمان با روز جهانی معلولان به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان در این چهارراه تجمع کردند.

این تجمع با حضور کمپین بازچرخ، کراس رایدر، بانوان شهر، باهمستان، سفیران ترافیک، آشتی با شهر، دادشهر، دوچرخه‌سواران شرق، انجمن معلولان باور، کمپین معلولین و دیده‌بان آزار و ... به مناسبت رویداد مردمی "شهر بدون مانع" با هماهنگی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

اخیرا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای تسهیل تردد معلولان، سالمندان، زنان باردار و ... خواستار بازگشایی نرده‌های چهارراه ولعیصر در مسیر عابر پیاده شده‌است، که با مخالفت رو به رو شده‌است که در این راستا بعد از ظهر امروز اعضای شورای شهر به همراه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی سمن‌های مردمی تصمیم گرفتند، این مطالبه را در قالب رویداد مردمی شهر بدون مانع در روز جهانی معلولان مطرح کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیرگذر ولیعصر که همش پله برقی داره
      خانم باردار نمیتوه از پبه برقی استفاده کنه؟

    • بدون نام

      واقعا مسخره است . وقتی خوندم اعضای سازمان حمل نقل ترافیک در این تجمع شرکت داشتند. همین سازمان کذایی سالهای برای مردم قانون وضع کرده مثل طرح ترافیک وطرح زوج فرد آیا این سلب آزادی شهر وند نیست. ؟ حالا برای اعتراضی به چیزی که شهرداری تهران وسازمان حمل ونقل سالها این نرده ها را کشیدن ومردم رو اذیت کردند الان به فکر شهروندان ومحلولین افتادند. والله خندم نمیاد نمیدونم چرا. ولی واقعا مسخره است.

    • بدون نام

      این شهردار خیلی کار میکنه خسته نشه

    • شهرام

      یه روز بشینن و از دوربین مداربسته این چهار راه رو کنترل کنن و بشمرن ببینن چندتا معلول از تقاطع رد میشن . قطعا روزی ده تا بیشتر نیست که کمتر هم هست . جالبه که تنبلی و قانون گریزی بودن خودمون رو میخواهیم با اسنفاده از معلولین پوشش بدیم . اتفاقا اون نرده ها باعث شده ترافیک اون تقاطع کمتر از قبل بشه . واقعا چرا همه توی این مملکت قانون گریزن ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا جون ایران یعنی قانون گریزی

      • بدون نام

        كاملا موافقم

    • بدون نام

      بیچاره معلولین با این شهرداری نفهم چه بکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج