۸۰۴۰۹۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

عرضه اندروید ۹.۰ برای گوشی‌های هوآوی

اندروید هم اکنون به عنوان سیستم عامل اول دنیای گوشی‌های هوشمند هر روز شاهد ارتقای ویژگی‌های کاربردی و بهینه سازی‌های کاربری است. آخرین نسخه این سیستم عامل نسخه ۹.۰ یا Pie است که اولین گوشی با این سیستم عامل در ماه اکتبر از سوی هوآوی با نام Huawei mate ۲۰ به بازار عرضه شد.

وبسایت سخت افزار: اندروید هم اکنون به عنوان سیستم عامل اول دنیای گوشی‌های هوشمند هر روز شاهد ارتقای ویژگی‌های کاربردی و بهینه سازی‌های کاربری است. آخرین نسخه این سیستم عامل نسخه ۹.۰ یا Pie است که اولین گوشی با این سیستم عامل در ماه اکتبر از سوی هوآوی با نام Huawei mate ۲۰ به بازار عرضه شد. عرضه آخرین نسخه آندروید برای اولین بار روی جدیدترین گوشی هواوی نشان از روابط بسیار نزدیک گوگل با هوآوی دارد، روابطی که نمونه آن با سایر رقبا در این سطح کمتر دیده می‌شود.

شنیده شده هواوی هم اکنون بسیاری از مهندسان سابق گوگل که روی هسته اصلی آندروید کار کرده بودند را در اختیار دارد به همین دلیل می‌تواند به راحتی تجهیزات جدید خود را با بالاترین سازگاری با سیستم عامل آندروید طراحی و عرضه کند که این امر موجب همکاری نزدیک گوگل و هوآوی در سطحی بسیار گسترده شده است.

اما این همه ماجرا نیست! چراکه هوآوی وعده داده حتی گوشی‌های قدیمی این برند هم به زودی نسخه روزآمد شده آندروید یعنی نسخه ۹.۰ را دریافت خواهند کرد. هم اکنون هوآوی اعلام کرده که کاربران گوشی‌های:

Huawei mate ۱۰
Huawei mate 10 Pro
Huawei P۲۰
Huawei P20 Pro
Huawei nova ۳

به زودی نسخه آخر آندروید را دریافت می‌کنند.

هوآوی با این پیشرفت‌ در حوزه سیستم عامل می‌تواند رضایت کاربران خود بیش از پیش نسبت به بهره‌گیری از آخرین امکانات آندروید حتی روی گوشی‌های غیر پرچم‌دار مانند nova ۳ یا پرچم‌دار قدیمی خود مانند سری mate ۱۰ تامین کند و این مزیت دیگری است که هواوی را یک گام جلوتر از از رقبای آندرویدی خود قرار می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MMIISSSEEE

      چرا تولیدات سایپا را نمی گویی
      سایپا شیشه جلوی تیبا را جوری طراحی کرده که بیرون خوب دیده نشه همه با موج دیده میشوند خواستم با این نابقه در سایپا صحبت کنم گفتن رفته ماه عسل حال آمد شما را با خبر میکنم.

    • بدون نام

      کلا هوائی توی بروز رسانی ضعیف هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج