۸۰۴۳۹۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: تیم منصوریان چیزی برای گفتن نداشت

رضا شاهرودی،‌ بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ذوب‌آهن چیزی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت و تیم برانکو می‌توانست گل‌های بیشتری مقابل این تیم بزند.

خبرگزاری تسنیم: رضا شاهرودی درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: همه می‌دانیم پرسپولیس خسته است. بازیکنان این تیم از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آمده‌اند و بیشتر آنها خسته و مصدوم هستند. برانکو هم ناچار است با این بازیکنان کار کند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این بازی‌ها به سه امتیاز نیاز دارد و خوشبختانه تمام امتیازات را هم کسب می‌کند. ذوب‌آهن چیزی برای گفتن در این مسابقه نداشت و پرسپولیس می‌توانست تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس و حتی شرکت سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در کارهای هجومی تصریح کرد: پرسپولیس، سیدجلال حسینی را به عنوان یک رهبر خوب در خط دفاعی دارد. او هم از نظر دفاعی و هم از نظر کاپیتانی به خوبی می‌تواند به تیمش کمک کند. به نظرم پرسپولیس به جز خط دفاعی، در کار دفاع تیمی هم خوب است.

به طور حتم برانکو روی دفاع تیمی کار کرده است. اگر شما دقت کنید علاوه بر حسینی و خلیل‌زاده، هافبک‌ها و حتی علیپور هم گاهی اوقات در کارهای دفاعی شرکت می‌کنند. همچنین مدافعان پرسپولیس هم روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد در کارهای هجومی حضور دارند. شجاع خلیل‌زاده هم خدا را شکر سر حال است و به خوبی به تیمش کمک می‌کند.

«شجاع خلیل‌زاده با وجود عملکرد خوب در پرسپولیس اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود». شاهرودی در واکنش به طرح این موضوع گفت: متأسفانه وضعیت همین است. کادرفنی تیم ملی باید یک نگاه ویژه داشته باشد. نه تنها شجاع، بله پنج یا شش بازیکن پرسپولیس حق‌شان است به تیم ملی دعوت شوند. به جز نوراللهی و بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا و چند بازیکن دیگر هم می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه مرد حسابی حالا کاری به شجاع نداریم حقشه دعوت شه هر چند اخلاق ورفتار درستی نداره ولی علی پور که تو سیزده بازی سه گل زده جای کدوم مهاجم خوب لژیونر بزارش یا کمال که با یه تنه زرتی کتفش در میاد باید صدو پونزده سریع حملش کنه بجای کمک کردن دردسر میشه هر چند به نظر من کل بازیکن های لنگ تلاش زیادی واسه این تیم میکنن ولی انصاف رو رعایت کنید در مورد مربی تیم ملی مگه زمان مایلی کهن بازیکنای بزرگی مثل زرینجه وپاشازاده وخرمگاه وتقوی فوتبالشون نابود نشد ایا کسی با تیم ملی دشمن شد ؟خواهشا تو این شرایط حساس دیگه ول کنید این بحثهای بیخود رو کیروش چند ماه دیگه میره بعدش مربی بعدی شجاع وکمال ومصلح وغیره رو فیکس میکنه قهرمان جهان میشیم ماهم کلی کیف میکنیم

    • بدون نام

      خودت را نگفتی .تعارف نکن یه وقت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج