۸۰۴۴۸۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

بازی‌های ویدئویی رشد زیادی داشته‌اند و این روز‌ها به صنعتی پول‌ساز تبدیل شده اند که درآمد سرشاری را راهی جیب سازندگان می‌کند. همین امر باعث شده تا سالانه مراسم مختلفی را در سرتاسر دنیا برای بازی‌های ویدئویی شاهد باشیم که در این زمینه می‌توان به E۳ و گیمزکام اشاره کرد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: بازی‌های ویدئویی رشد زیادی داشته‌اند و این روزها به صنعتی پول‌ساز تبدیل‌ شده‌‌اند که درآمد سرشاری را راهی جیب سازندگان می‌کند. همین امر باعث شده تا سالانه مراسم مختلفی را در سرتاسر دنیا برای بازی‌های ویدئویی شاهد باشیم که در این زمینه می‌توان به E۳ و گیمزکام اشاره کرد.

در کنار این مراسم بزرگ، سالانه Game Awards را نیز داریم، در این مراسم بهترین بازی‌های هر سال انتخاب می‌شود و به نوعی می‌توان اهمیت آن را با اسکار در دنیای سینما مقایسه کرد. از طرف دیگر چند سالی است که در Game Awards به مراسم هیجان‌انگیزی تبدیل شده که در آن تنها شاهد معرفی بهترین بازی‌های سال نیستیم و عناوین جدیدی و جذاببی نیز رونمایی می‌شوند. از آنجایی که چیزی تا برگزاری این مراسم باقی نمانده و از قرار معلوم در این مراسم بازی‌های بزرگ زیادی قرار است رونمایی شود قصد داریم با هم در ادامه ببینیم چه بازی‌هایی در مراسم Game Awards ۲۰۱۸ انتظار ما را می‌کشند.

بازی Alien: Blackout

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

اگر طرفدار بازی‌های ترسناک باشید حتماً بازی Alien: Isolation را که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد را به‌خاطر دارید. این بازی امتیازهای خوبی را بدست آورد و طرفداران زیادی پیدا کرد. درنتیجه احتمال ساخت نسخه دوم Alien: Isolation وجود دارد اما در حال حاضر خبری از این بازی نیست. در عوض شایعه‌هایی از ساخت یک بازی شوتر آنلاین در دنیای Alien به گوش می‌رسد.

چندی پیش استدیو Cold Iron توسط شرکت فاکس خریداری شد و ظاهراً این استدیو که لایسنس بازی‌های Alien را در اختیار دارد در حال کار برای ساخت بازی با نام Alien: Blackout است. در همین زمینه کریگ زینکویچ مدیر این استدیو وعده داده است بازیکنان را به قسمت‌هایی از دنیای Alien خواهد برد که تاکنون تجربه‌ نکرده‌اند.

از طرف دیگر در حساب کاربری توییتر Game Awards 2018 شاهد انتشار تصویری بودیم که عبارت «دنیا تغییر خواهد کرد» در این تصویر حک شده است. این عبارت با همان فونتی نوشته شده که در مجموعه Alien استفاده می‌شود و این امر را نیز می‌توان نشانه‌ دیگری از احتمال معرفی بازی Alien: Blackout در Game Awards 2018 دانست.

بازی Superman: World's Finest

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

استدیو Rocksteady با ساخت سری بازی‌های بتمن ثابت کرد که کار خود را در بازی‌های ابرقهرمانی بلد است. اما چند سالی از عرضه آخرین نسخه بازی بتمن می‌گذرد و به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها در خصوص عزم استدیو Rocksteady برای یک بازی ابرقهرمانی دیگر با محوریت سوپرمن به گوش می‌رسد.

در همین بین مشخصات‌ سخت‌افزاری لازم برای اجرای یک بازی با نام Superman: World's Finest در فضای آنلاین منتشر شده است و این امر نیز احتمال ساخت این بازی را بیشتر کرد. گفته می‌شود در این بازی در کنار سوپرمن شاهد شخصیت‌های بتمن و رابین نیز خواهیم بود.

از طرف دیگر استدیو Rocksteady با انتشار پیامی در توییتر به مخاطبین خود گفت که سخت در حال کار بر روی یک بازی جدید هستند اما قرار نیست این بازی در Game Awards ۲۰۱۸ رونمایی شود. این استدیو تأکید کرد که بازی که در حال توسعه آن‌هستند سوپرمن نیست. در نتیجه باید تا زمان برگزاری این مراسم صبر کنیم تا ببنیم دست‌آخر چشم‌مان به جمال بازی Superman: World's Finest روشن خواهد شد یا خیر.

یک بازی RPG جدید از استدیو Obsidian

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

اگر اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی را دنبال کرده باشید حتماً خبر دارید که مایکروسافت قصد انتشار بازی‌های انحصاری جدیدی را برای کنسول‌های خود کرده است و به همین منظور استدیوهای قدرتمندی را خریداری کرده که یکی از آن‌ها استدیو Obsidian است. این استدیو که پیش از این هنرنمایی‌اش را در ساخت بازی Fallout: New Vegas دیده‌ایم سخت در تلاش است تا یک بازی جدید در سبک RGP معرفی کند.

در همین راستا تبلیغاتی نیز برای این بازی انجام داده و با توجه به این تبلیغات می‌توان گفت با یک بازی RPG طرف هستیم که داستان آن در دنیای آینده رخ می‌دهد و سبک و سیاقی فضایی دارد. از آنجایی که تیم کین و لئونارد بویارکسی، به‌عنوان پایه‌گذاران بازی بزرگ فال‌اوت در ساخت این بازی جدید استدیو Obsidian دست دارند می‌توان گفت انتظار یک شاهکار را باید داشته باشیم.

بازی Dragon Age ۴

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

بازی‌های اساطیری که دنیایی بزرگ و داستان غنی دارند همیشه پرمخاطب بوده‌اند و بازی dragon age inquisition که سومین عنوان از سری بازی‌های Dragon Age به‌حساب می‌آمد در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و در همان زمان توانست افتخار کسب عنوان بهترین بازی سال را در Game Awards از آن خود کند. از آن زمان چهار سال می‌گذرد و ظاهراً خبرهای خوشی برای طرفداران بازی Dragon Age در راه است، چرا که کیسی هادسون، مدیر استدیو بایوور در بلاگ این استدیو وعده‌هایی از کار بر روی پروژه‌ای داده است که از قرار معلوم در آن با اژدها سر و کار داریم.

در نتیجه می‌توان از این صحبت‌ها این‌گونه برداشت کرد که احتمال رونمایی Dragon Age ۴ در مراسم Game Awards بسیار است.

بازی Death Stranding

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

هیدئو کوجیما تقریباً از ابتدای حضور بازی‌های ویدئویی در این صنعت فعالیت داشته و با معرفی مجموعه بازی‌های Metal Gear ثابت کرده که یکی از بزرگ‌مردان این صنعت است. کوجیما پس از جدایی از شرکت کونامی در چند سال پیش یک استدیو شخصی راه‌‌اندازی کرد و مشغول به توسعه بازی عجیب و رمز‌‌آلودی با نام Death Stranding شد.

در این بین تجربه نشان داده کوجیما علاقه ویژه‌ای به مراسم Game Awards دارد و از آنجایی که در یکی دو سال گذشته قسمت‌هایی از بازی Death Stranding در این مراسم توسط کوجیما رونمایی شد، انتظار آ‌ن را داریم تا قسمت‌های جدید دیگری را در Game Awards 2018 شاهد باشیم.

به این نکته نیز اشاره کنیم به‌رغم نمایش چندین دموی جذاب از بازی Death Stranding تاکنون گیم‌پلی درست و درمانی را از این بازی شاهد نبوده‌ایم و در نتیجه امیدواریم کوجیما در مراسم پیش‌رو گیم‌پلی کاملی از این بازی پرطرفدار را به نمایش بگذارد.

بازی Avengers ساخت Square Enix

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

مدت‌های زیادی است که گفته می‌شود استدیو کریستال داینامیک که یکی از زیرمجموعه‌های Square Enix است مشغول کار بر روی نسخه‌ای از بازی ابرقهرمانی Avenger می‌باشد. اما اکنون شاهد بالا گرفتن این خبر و احتمال رونمایی این بازی در۲۰۱۸ Game Award هستیم.

در همین راستا در حساب کاربری این مراسم رسما اعلام شد برادران روسو که کارگردانی فیلم‌های Avengers را برعهده دارند در Game Awards ۲۰۱۸ قرار است یک عنوان جدید را رونمایی کنند و به احتمال زیاد این عنوان نسخه‌ جدید بازی Avengers خواهد بود.

بازی Borderlands 3

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

استدیو Gearbox بازی‌های Borderlands را در کارنامه خود دارد، این بازی‌ها طرفداران زیادی دارند و طبیعی است که چشم‌انتظار نسخه سوم Borderlands باشیم. در همین زمینه رندی پیچ‌فورد، مدیر استدیو Gearbox در حساب توییتر خود با انتشار پیامی رمز‌‌آلود خبر از عزم این استدیو برای معرفی یک بازی جدید داده است که به احتمال زیاد همان Borderlands 3 خواهد بود.

یک بازی جدید از جانب جوزف فارس (Joset Fares)

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

این بازی‌ساز لبنانی سوئدی با ساخت بازی جذاب Brothers: A Tale of Two Sons در سال ۲۰۱۳ نام خودش را در صنعت بازی‌های ویدئویی بر سر زبان‌ها انداخت، سال میلادی جاری نیز بازی A Way out را منتشر کرد که یک بازی جذاب در سبک فرار از زندان بود.

از قرار معلوم این بازی‌ساز برجسته نیز در Game Awards ۲۰۱۸ حضور دارد و به احتمال زیاد قرار است عنوان جدیدی را معرفی کند.

بازی Anthem

مطرح‌ترین بازی‌های مراسم Game Awards ۲۰۱۸

استدیو بایوور چند سالی است که بازی Anthem را توسعه می‌‌دهد و با یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین شرکت EA طرف هستیم که سرمایه و انرژی زیادی از این شرکت بازی‌سازی گرفته است. تاکنون پیش‌نمایش‌ها و دموهای زیادی از Anthem دیده‌ایم و از قرار معلوم در Game Awards 2018 شاهد نمایش اختصاصی از این بازی خواهیم بود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ویدئویی هستید و برای مراسم Game Awards 2018 هیجان دارید و فکر می‌کنید عنوانین دیگری در این مراسم رونمایی می‌شوند، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان بازی‌های جدیدی که چشم‌انتظار آن‌ها در این مراسم بزرگ هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خاک تو سرتون با این متن تون این نقطه نقطه ها چیه جدیدن میزارین اصلا نزارین بهتره.اسم بازی....... یعنی چی این الان؟مسخرها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که نقطه چین ندارم شاید تو چشات نقطه چین میبینن مال من ندارن

      • بدون نام

        نقطه نداره برادر حتما برنامه ات مشکل داره اپديت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج