جاباما
۸۰۴۵۰۳
۱۸ نظر
۵۰۳۵
۱۸ نظر
۵۰۳۵
پ

موضع‌گیری بهاره رهنما در برابر مجری من و تو

پس از پستی که در فضای مجازی درباره بهاره رهنما و اتهام کشف حجاب او منتشر شد، این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به این مسئله واکنش نشان داد.

خبرفوری: پس از پستی که در فضای مجازی درباره بهاره رهنما و اتهام کشف حجاب او منتشر شد، این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به این مسئله واکنش نشان داد.

بهاره رهنما از شخصی که در اینستاگرام صفحه‌ای با نام مستعار دارد و به او توهین‌های زیادی کرده شکایت کرد.

این بازیگر در پست اینستاگرامی‌اش علاوه بر شرح ماوقع و توضیح روند شکایتش، نسبت به یکی از مجریان شبکه من و تو نیز موضع گیری کرده است.

رهنما نوشته است: «لطفا به تشویش بیهوده اذهان عمومی دامن نزنید! و تفاوت توهین و افترا را با شوخی و طنز بدانیم! چندی پیش شخصی با نام مستعار"میلان مندی" توهین‌هایی بسیار سنگینی کرد خطاب به من و خانواده‌ام که به پیوست عکس‌ها میبینید که شوخی نیست خصوصا اگر خودتان را جای من بگذارید!

در پی شکایت قضایی از این شخص که ادعا میکرد خارج از کشور است و قبلا هم به اشخاص مشهور دیگری توهین‌هایی کرده بود توسط وکیلم اقای مجید نیکویی و تیم حقوقی‌مان موضوع بررسی و با همکاری پلیس فتا مشخصات اصلی این شخص فاش شد، در مرحله دادسرا ایشان که ادعا میکرد هرگز پایش به قانون و عذرخواهی باز نمیشود توسط وکیلشان به سراغ پدر، همسر و وکیلم رفته و با واسطه قرار دادن حال بد مادرشان از ما رضایت گرفتند و تعهد محضری به عدم مزاحمت مجدد دادند، و اصرار داشتند که اسم و فامیل واقعیشان فاش نشود!

امروز خانم مجری شبکه من و تو که اتفاقا همیشه در مورد فعالیت‌های زنان و کودکان از بنده کلی تعریف و تمجید میفرمودند بنده رو منتسب به جریاناتی دانستند و به ناحق سعی در تشویش اذهان عمومی داشته‌اند، جالب است که همین اقای مثلا میلان مندی مرتب خودش را مربوط و در جریان ارتباط با رسانه‌های خارجی معرفی کرده و حتی در پلیس فتا در این مورد توضیحاتی داده، امروز بعد از عذر خواهی در صفحه‌شون و تعهد کتبی محضری ظاهرا دیدن بهترین راه کمک گرفتن از دوستان مرتبط خارج از کشورشونه برای ادامه جنگ بی ثمرشون با سلبریتی‌ها!

قضاوت رو بخودتون میسپرم و چنان همیشه با شما شفاف هستم. پی نوشت: اینکه چرا و چطور من دو سه بار تونستم برای هتاکان اینترنتی حکمی بگیرم که به عذرخواهی بیفتند اصلا عجیب نیست چون من دفتر حقوقی دارم و با توجه به تحصیلاتم در این رشته خود و همکارانم به دقت با این جور اسید پاشی‌های اینترنتی برخورد میکنیم، مردم عادی هم اگر بدانند و پیگیر باشند بهمین راحتی میتوانند شکایت کنند و از چنین برخورد هایی در فضای اینترنت بکاهند و کاش اینطور باشد.

خلاصه اینکه خصوصا برای پرونده هایی از این نوع برای مردم عزیز و نیز مشاهیر و چهره‌ها در خدمتیم خصوصا اگر پای این نوع هتاکی‌های ناموسی در میان باشد! به امید اینکه با این پیگیری‌ها از بار این خشونت مجازی اما واقعی بکاهیم! ....»

موضع‌گیری بهاره رهنما در برابر مجری من و تو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت کردی که ... باد!

    • بدون نام

      خانم مثلا حقوقدان چگونه از تعقیب قضایی مجرمی صرفنظر میکنی در حالیکه ایشان همچنان به تکرار بزه قبلی اصرار دارد؟ گمان می کنم تمام این مواردی که بیان نمودید کذب باشد تا بتوانید خودتان را تبرئه کنید.

    • امیرهوشنگ نورا

      سلام،
      سرکار خانم بهاره رهنما با درج این مطالب خواسته است به کسانی که به ایشان در فضای مجازی پرخاش می کنند ضرب شست نشان دهند، که می توانم کاری کنم شما را بگیرند!
      اگر می خواهند کمتر به ایشان حمله شود، کمی خود را جمع و جور کنند
      نمی توان در همه عرصه ها خودنمایی کرد و انتظار داشت که همه افراد جامعه (که برخی از آنان اراذل و اوباش هم هستند) فقط از شما تمجید کنند و حرف های خوشایند و زیبا بیان کنند
      و من ا... التوفیق

    • حمید

      همه دیگه شدن سلبریتی،،تو که خیلی مشهور و محبوبی ارواح........؟؟؟

    • ایران

      مرده شور همه تون را یکجا ببرند که به همه باور ها و ارزشها و ممنوعه ها و دیدگاه مردم هم بی احترامی کردید وهم گند زدید به خیلی چیزها خدا از سرتون نگذره .

    • علی اکبر

      سلام، روسری که تا پشت گوشی و روی گردن پایین میاد همون کشف حجابه مدرنه که بیشتر بازیگرای ما این مدلی هستن، دیگه اعتراض نداره بهاره خانم، حجاب در اسلام یعنی پوشیدن موی سر و نپوشیدن لباس بدن نما، حالا حساب کنید ببینید کی حجاب داره،،، یا زنگی زنگ یا رومی روم....

    • بدون نام

      زرشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه هه خانم بزرگ

    • بدون نام

      وقتی مدام ازخودتون درشبکه های مجازی ویدئو میزارین وهمه زندگی خصوصیتون رو درمعرض دید میذارین انتظار هرنوع اظهارنظری هم داشته باشید.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا. اگه خودت نخوای سوژه هر روز خبرا نمیشی، بازیگرید که بازیگرید دلیل نداره مدام تو همه چیز اظهار نظر کنید ،سرتون تو لاک خودتون باشه، از بقیه خانمهای بازیگر که بی حاشیه هستن و به خودشون اجازه دخالت تو همه چیز رو نمیدن یاد بگیرید

      • ناشناس

        احسنت ایول دمت گرم

    • بدون نام

      هنرمندان آبروی مملکت را در اختیار دارند .

    • بدون نام

      اینم یه پولی به خودش دیده خودشو گم کرده

    • ارکیده

      کی راحت شیم از دستت

    • بدون نام

      جهنم که پیام راارسال نمیکنید

    • شهریار

      قرار بود توو اب شرب تهران و شهرستانا یخورده ارام بخش قاطی کنن، پس چی شد؟!

    • *

      یکی نیست این وجمش کنه بابا این دیگه خیلی...

    • ا

      اگر چنین مزخرفهایی در دنیا نباشد دنیا دیگه دنیا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج