۸۰۴۵۴۴
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

همه سود و ضررهای پرسپولیس از داوری

برانکو این هفته حسابی از کیفیت داوری علیه تیمش عصبانی بود. به همین بهانه، همه اشتباهات تاثیرگذار داوران در مسابقات این فصل پرسپولیس را مرور می‌کنیم.

وبسایت نود: کمتر پیش می‌آید سرمربی خونسرد پرسپولیس، برافروخته دیده شود. برانکو ولی بعد از بازی روز قبل مقابل ذوب‌آهن، عصبانی‌تر از همیشه علیه داور مسابقه موضع گرفت. برانکو در جملاتی گله کرد انگار کسانی هستند که نمی‌خواهند پرسپولیس برنده شود و جمله‌اش را با «چرا ما را احمق فرض می‌کنند؟» تمام کرد.

به بهانه اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری‌، همه سوت‌های مشکوک و تاثیرگذار این فصل‌شان را که در برنامه نود کارشناسی شد را مرور می‌کنیم. با ذکر این توضیح که قضاوت روز قبل بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، در برنامه نود هفته آینده پخش می‌شود و اشتباهاتش در این لیست جای ندارد.

هفته 1/ پدیده - پرسپولیس/ داور: پیام حیدری- کارشناس برنامه نود: مسعود مرادی

علی علیپور در دقیقه چهارم مسابقه به خاطر خطای شدید روی بازیکن پدیده باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد. علیپور سه دقیقه بعد از این اتفاق، تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس به ثمر رساند.

هفته 5/ نفت آبادان - پرسپولیس/ داور: محمدحسین زاهدی‌فر - کارشناس برنامه نود: محمود رفیعی

در مسابقه‌ای که با تساوی به پایان رسید، یک پنالتی پرسپولیس گرفته نشد تا اشتباه داوری، تاثیر چشمگیری در نتیجه مسابقه داشته باشد. در این بازی حسین ساکی در محوطه جریمه روی علیپور خطا کرد که داور به اشتباه آن را نادیده گرفت.

هفته 8/ استقلال - پرسپولیس/ داور: علیرضا فغانی- کارشناس برنامه نود: نوید مظفری

پرسپولیس این فصل بیشترین آسیب را در دربی دید. پژمان منتظری در محوطه جریمه روی علیپور خطا کرد و باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. در ادامه هم آرمین سهرابیان بخاطر خطای شدید روی سیامک نعمتی باید اخراج می‌شد. یعنی در دربی بدونِ گل، یک پنالتی پرسپولیس گرفته نشد و یک بازیکن استقلال هم اخراج نشد.

هفته 10/ سایپا - پرسپولیس/ داور: حسین زرگر- کارشناس برنامه نود: مسعود مرادی

اشتباه داوری در بازی جنجالی و پرحاشیه پرسپولیس مقابل سایپا، برای دو تیم به یک اندازه بود. گلی که سایپا زد بخاطر خطای سارفو روی مصلح باید مردود اعلام می‌شد و از آن سمت هم کوبیدن توپ بیرانوند به صورت آرمان رمضانی پنالتی بود. با ذکر این نکته که اشتباه تاثیرگذار داوری در این بازی (گل نادرست سایپا) ابتدا به نفع شاگردان علی دایی رقم خورد و سپس پرسپولیس از داوری سود برد (خطای پنالتی بیرانوند روی رمضانی).

هفته 13/ پرسپولیس - تراکتورسازی/ داور: محمدرضا اکبریان- کارشناس برنامه نود: پیروز سیف‌الله‌پور

تنها صحنه‌ای که در این بازی توپ از خط دروازه‌ها رد شد، داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. گل بحث‌برانگیز حاجی‌صفی به پرسپولیس صحیح بود و کمک داور در محاسباتش اشتباه کرد.

هفته 14/ ماشین‌سازی - پرسپولیس/ داور: رضا مهدوی- کارشناس برنامه نود: نوید مظفری

داور در شرایطی که بازی مساوی بود، خطای پنالتی شجاع روی کنعانی‌زادگان را اعلام نکرد. و بعد از اینکه پرسپولیس تنها گلِ مسابقه را زد، یک گل سالم این تیم را به اشتباه مردود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      همه میدونن بیشتر داوری ها صد در صد به نفع پرسپولیس بوده ولی نویسنده لنگی جوری مینویسه که نه سیخ بسوزه نه کباب

      پاسخ ها

      • مسعود.

        خوب نخود مغز ، اگه چیزی به ذهن منجمدت میرسه بنویس،!!
        اینکه بنویسی داوری‌ها 100% به نفع پرسپولیس بود فقط به درد دلخوشی کیسه کشا میخوره که کمی خنک بشن!

    • بدون نام

      تمام بازیاشون به لطف داور بوده .اونوقت قبل از بازی با سپاهان میخاند جوسازی کنند.بابا شمارو داور قهرمان میکنه نگران نباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا نترس دوست من تاوقتی ما امیرخان وتاج و ساکت و بقیه رو داریم خاطرت جم تازه بازیم نکنیم قهرمانیم به امیرما میگن مافیا ها اقاتاجم که هست ساکتم که ساکت نمیمونه داورارو جوری میچینن که قهرمان بشیم

    • محمد

      حالا خوبه اینا رو شما که اکثر نویسنده هاتون لنگی هستن نوشتین..

    • محمد

      راستی چرا هر کی تو نظراتش کلمه لنگ مینویسه رو ثبت نمی کنین اما اگه.. چرا‌‌.. چرتپولیسی ها

    • Top

      تمام هفته هایی را که جا افتاده ودر موردش صحبت نشده داوران به نفع لنگیا صوت زدن

    • Araz

      پس این یارو چی شرو ور میکنه درضمن چند تا از بازیکناش باید کارت زرد و یا قرمز میگرفتند که ندادند یا محرومشان نکردند

    • مهدی سرخ

      اخه ادمهای ضد پرسپولیس،بازی،تراکتور که اقای کیروشی پور پرسپکتیو شناس شد مگه میشه رو تصویر تلوزیون که اکر زاویه عکس تغییر کنه دنیایی نتیجه عوض میشه نظر،داد.بعدم میگیم درست
      داور تو یک هزارم ثانیه اونم صحنه به این سختی،که تازه به گواه همه داورها افساید بود که فقط کیروشی پور با قانون جدید داوریش گفت افساید نیست،چجور تشخیص بده.در کل شش امتیاز به گواه همین خبر گرفته شده که اگه نبود الان پرسپولیس با ۳۲ امتیاز بی رقیب صدر جدول بود.

    • م.ع

      برنامه نود ملاک نیست چون تمام صحنه ها رو کارشناسی نمیکنه وکارشناس فقط نظر خودشو میگه که در بعضی موارد از نظر بعضی کارشناسان دست نمیگن

      پاسخ ها

      • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

        پس نظر سنجی هاش هم‌ اصلا ملاک‌نیس افرین

    • نوذر

      سلام شما هم علیه پرسپولیس گزارش داوری میدید

    • بدون نام

      پرسپولیس همیشه از داوری سود میبرد

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        اگه پرسپولیس ازچند تا اشتباه داوری سود برده که دربرابر ضررهای داوریش خیلی بیشتر بوده استقلال که از زمین و زمان سود میبره دیگه کاری نبوده براش بکنن که از بحران خارجش کنن یه نمونش لغو بازی با پدیده یکی به مردم جواب بده چرا همین یه دونرو جواب بدن بقیشو کارینداریم

    • قاضی بیطرف

      گل آفساید تراکتور راغیر از عادل با همه ابزار و ادوات و سیف الله پور کدوم کارشناس دیگری اعلام بر درست بودن گل کرده.خود عادل موقع گزارش گفت آفساید،بعد دعوای کی‌روش.وبرانکو به هر نحوی بود میخواست بگه آفساید ه.بخدا مردم دیگه خودشون اطلاعاتشون خیلی بالاست سره وناسره تشخیص میدهند.اقایان باصطلاح کارشناس قبلاً خودتان هم این بلا ها را داخل زمین بر سر تیمها آوردید.حالا بگیم همه هم سهوی....الان دیگه چرا سلیقه ای نظر میدهید.یه زمان مدشده بود توپ بدست یا دست به توپ.الان شدت بیشتر یا کمتر،فشارکمتر بود بیشتر بود.کارشناس محترم تو یه صحنه حرکتی را خطا تشخیص میده در جای دیگر بازی دیگر خلاف ش را عمل می‌کنه..شمارا به مقدساتون به اونی که می پرستین قسم میدم.مردباشین با وجدان کارشناسی کنید.به شعور مردم احترام بگذارید.با همین نظرات الکی و متفاوت و...باعث ناهنجاریها میشوید.مردم تفاوتهای رای و نظر را میبیند و دلیل قانع کننده ندارید.واونا هم در ورزشگاه‌ها میخواهند حکم بدهند و شروع می‌کنند به فحاشی و توهین.

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      برو جمع کن لنگی خبرنهار ، چرا کارت قرمزایی که به علیل زاده و گمال کامیابی نیا داده نشده رو نمیگی ؟ چرا محرومیت هایی که بایستی اعمال میشده و نشده رو نمیگی ؟ علیل زاده و گمال و بلال هر کدومشون امسال میبایست ده بار اخراج میشدن و هر بار چند هفته محروم ، ولی به لطف داورا و کمیتشون هیچوقت حتی کارت زرد هم نمیگیرن و تازه تشویق هم میشن چیزی که حتی عادل لنگی هم بهش اشاره کرد ، مقابل فولاد پنالتی برا فولاد نگرفتن مقابل تراکتور و ماشین چهار امتیاز از داوری گرفته و در ضمن تو دربی اکثر کارشناسا گفتن میباس گمال اخراج میشد و منتظری هم حرکتش خطا نبوده ، قرار نیست برین اینقدددد بپرسین تا بلکه بالاخره از صد نفر یکیشون بگه آره پنالتی بود ، هههههههههههه هر قدر هم که تیما تلاش کنن شمارو قانع کنن بالاخره عادل لنگی با کارشناسای مفنگیش و سازمانی شدش و تاج و فتاحی و وزیر ورزش یه کاری میکنن که همه چی به سود شما لنگیا باشه عوضیای بیشرف

    • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

      با این اوصاف بیشتر سود برده تا ضرر حتی بازی دربی کمال هم باید اخراج میشد

    • بدون نام

      کیسهکشا برن تو غار .همش چرتو پرت میگن.کیسه کش هروقت از پرسپولیس امتیاز گرفته به لطفه داور بوده.
      سبستم ویدیویی بیاد تو ورزشگاه کبسه کش میره دسته 3

    • بدون نام

      ادمین خدایی خودت از این متن که نوشتی خجالت نمیکشی؟کدوم صحنه دربی پنالتی بود؟؟؟کجای گل به ماشین سازی صحیح بود؟؟؟چرا نمیگی بیرانوند باید اخراج میشد و نشد؟چرا نمیگی شجاع 3بازی باید اخراج میشد و نشد؟چرا نمیگی کمال 2بازی باید اخراج میشد و نشد!!؟شرم اوره واسه فوتبال مملکتی که شماها رسانش باشید
      اگه شرف داری چاپ کن

    • بدون نام

      نویسنده اینقدر لنگی ...بازی پیکان خطایی شدید شجاع نه کارت گرفت نه محروم کردنش .بازی نود ارومیه ضربه تک به تک بازیکن نود ارومیه رو داور افساید علام کرد بعدش خطای تک به تک به دروازه که محمد انصاری انجام داد قرمز مستقیم داشت که سه دقه بعد همون انصاری تک گل بازی زد. تو بازی سایپا هم هر دو تیم مقصر دعوا اخر بازی بودند جلال حسینی داورو هل میده کارت نمیده باید هر دو تیم بازیکنان خاطی قرمز میگرفتن. بازی تراکتورم که گل سالم تراکتور قبول نکردن اینا همشون از قبل طراحی شده است یا داور پول میگره این کارو بکنه یا تیما هر بازی پرسپولیس همینه داورافقط میان توی نود میگن داور باید تو یک لحظه تصمیم بگیرن چرا این قانون برای استقلال اینطوری نیست سیزده امتیاز تیمو گرفتن اب از اب تکون نخورد خود برنامه نود گفته

    • مسعود.

      آخه دربرنامه نود، کارشناس که داشت میگفت گل سوراختور آفسایده ولی خود فردوسی پور با خط کش و میکروسکوپ و اسطرلاب میخواست ثابت کنه آفساید نبوده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج