جاباما
۸۰۴۶۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی قدرتمند، باهوش، سیاستمدار و بسیار عمل گرا و منطقی هستید. ترکیب فوق العاده ی قدرت جسمی و ذهنی شما در کنار هوش بالا و شم تجاریتان می تواند شما را در هر کاری که تصمیم به انجام آن بگیرید موفق کند. امسال از لحاظ جسمانی از سلامت نسبی برخوردار خواهید بود، اما برای حفظ سلامت روانی و آرامش یافتن ذهنتان بد نیست در ماه های پایانی سال برای یک سفر مذهبی برنامه ریزی کنید. شاید در چند ماه آغازین امسال از لحاظ مادی با بحران ها و مشکلاتی روبرو باشید اما نباید اجازه دهید که این موضوع اعتماد به نفستان را از بین ببرد، زیرا این وضعیت کاملا زودگذر است و تا نیمه های سال همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت و می توانید با خیال راحت به تجارت، سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی مختلف بپردازید. چنانچه به شما پیشنهاد شد که کسب و کاری را که شخص دیگری در انجام آن ناموفق بوده است به عهده گرفته و به مرحله سودآوری برسانید به نفعتان است که این پیشنهاد را نپذیرید. شاید بخواهید در زمینه های جدید کار و یا سرمایه گذاری کنید که پیش از این شناخت چندانی در مورد آنها نداشته اید. در این صورت باید پیش از هر اقدامی تحقیقات و مطالعات کافی داشته باشید. درگیری هایی که در ارتباط با املاک و مستغلات داشته اید به نفع شما به پایان خواهند رسید. مجردها عشقشان را پیدا خواهند کرد و عاشق ها هم ازدواج خواهند کرد! اسفند، شهریور، آبان و خرداد بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز وقت آن فرا رسیده است که کمی در زندگیتان تعادل ایجاد کنید. این اواخر شما آنقدر روی خودتان تمرکز کرده اید که دیگران را به کل از یاد برده اید. حالا دیگر وقتش رسیده که دیگران را هم در نظر بگیرید و به نظرات و احساسات آنها توجه بیشتری داشته باشید. به طور کلی اگر می خواهید زندگی سالم و همراه با سعادت و خوشبختی داشته باشید باید در تمام جنبه های زندگی اعتدال داشته باشید. امروز احتمال این که مجبور باشید مدت های طولانی در انتظار دیگران بمانید خیلی زیاد است، بهتر است یک کتاب با خودتان داشته باشید تا هم سرتان گرم شود و هم در زمان انتظار عصبی نشوید، با این کار اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز برای اینکه در مورد ایده های خود با اطرافیانتان بحث و مشورت کنید فرصت بسیار خوبی به نظر می رسد. دست از تمرکز بیش از حد روی جزئیات بردارید و سعی کنید کل تصویر را در نظر بگیرید. به تمام آنچه در اطرافتان می گذرد نگاه کنید و توجهتان را فقط روی نقطه متمرکز نکنید، در غیر این صورت فرصت دیدن چیزهای خیلی مهمی را که شاید برای دیگران کاملا واضح و مشخص باشند، به راحتی از دست خواهید داد. امروز شما می خواهید توانایی های مدیریتی خود را به نمایش بگذارید و انتظار دارید عملکردتان دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ممکن است آنقدر غرق جلب توجه دیگران شوید که از اصل مطلب غافل شوید و کار اصلیتان را فراموش کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز حالتان خیلی خوب است و انرژی مثبت فوق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید که هر چقدر ارتباطتان با دیگران بیشتر باشد و فعالیت های اجتماعی بیشتری داشته باشید این انرژی نیز در درونتان افزایش خواهد یافت. تنها چیزی که امروز باید حواستان به آن باشد این است که دچار تنبلی نشوید! اتفاقات خیلی زیادی در زندگی و اطراف شما در جریان هستند. به جای اینکه سر جایتان نشسته و فقط نظاره گر باشید سعی کنید شما هم بخشی از این همه کار و فعالیت باشید و انرژی بی نظیری که در وجودتان هست را با تنبلی و یک جا نشستن هدر ندهید. امروز اگر خودتان بخواهید می توانید کوه ها را هم جابجا کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز آنچه در ذهنتان می گذرد را خیلی واضح به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید که اطرافیانتان ذهن شما را بخوانند، آنها بر خلاف شما از چنین قدرتی برخوردار نیستند! اگر بخواهید منتظر بمانید تا دیگران خودشان به افکار شما پی ببرند به احتمال زیاد مجبور خواهید بود مدت خیلی زیادی منتظر بمانید و شاید حتی هرگز چنین اتفاقی نیفتد. به جای اینکه هم خودتان و هم دیگران را اذیت کنید خیلی راحت خواسته ها و افکارتان را بیان کنید. راه را برای مکالمه باز کنید و خودتان اولین قدم را بردارید. امروز وعده و وعیدهای حساب نشده به کسی ندهید، شما خودتان بهتر از هر کس دیگری از محدودیت هایتان خبر دارید، پس قبل از قول دادن آنها را در نظر بگیرید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما می توانید به چشم بر هم زدنی بلندترین قله ها را هم فتح کنید! انرژی نهفته در امروز باعث می شود که اطرافیانتان بخواهند توانایی ها و امکاناتی که دارند را با دیگران به اشتراک بگذارند و اگر از این انرژی بهره بگیرید می توانید غیرممکن ها را هم ممکن کنید. اگر بخواهید کاری را انجام دهید خواهید دید که دیگران و شاید حتی آنهایی که آشنایی چندانی با شما ندارند برای رسیدن به خواسته هایتان هر کاری که از دستشان بربیاید برایتان انجام خواهند داد و حمایت خود را از شما دریغ نخواهند کرد. از این کمک استفاده کنید و وقتی امکان استفاده از این حمایت ها را دارید دست تنها نمانید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز سعی کنید جنبه های مثبت شخصیت اطرافیانتان را در نظر بگیرید و اینقدر ذهن خودتان را درگیر بدی ها و کمبودهای آنها نکنید. خونسردی خودتان را حفظ کنید و دیگران را مسئول بحران های درونی خود ندانید. شما تنها کسی هستید که مسئول به وجود آوردن این بحران و آشفتگی درونی است و در نتیجه تنها کسی هستید که می تواند شما را از این وضعیت نجات دهد. خودتان را با انجام کارهای خلاقانه و هنری سرگرم کنید و کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و واقعا باعث خوشحالیتان می شوند. این کار به شما کمک خواهد کرد تا از گردابی که خودتان را در آن گرفتار کرده اید رها شوید و در آرامش یک نفس راحت بکشید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما امروز به فکر این هستید که روش ها و استراتژی های خود را عوض کنید چون به این نتیجه رسیده اید که دیگر به کارتان نمی آیند و انتظاراتتان را برآورده نمی کنند. در واقع شما فکر می کنید که حداقل امروز به نفعتان است که در لحظه در مورد چگونگی واکنش نشان دادن به اتفاقات و مسائل مختلف تصمیم بگیرید و به تصورات و عقاید قبلیتان بیش از اندازه پایبند نباشید. با این حال در برنامه ریزی های قبلیتان برگ های برنده ای برای شما نهفته هستند که حیف است بخواهید بیخیال همه ی آنها شوید. امروز حسس ششم شما خیلی خوب کار می کند و هر جا دیدید عقل و احساستان با هم جور در نمی آیند بهتر است به صدای درونتان گوش کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما امروز تحت تأثیر گروهی قرار گرفته اید که در جهت رسیدن به هدف بزرگی دارند تلاش می کنند و حتی ممکن است برنامه های خود را کنار بگذارید تا در رسیدن آنها به اهدافی که دارند کمکشان کنید و تعهدی که نسبت به آنها احساس می کنید را به جای بیاورید. در واقع امروز هر ایده ی جالبی به راحتی شما را به خود جذب می کند و به اشاره ای اهداف و برنامه های خودتان را فراموش می کنید و تمرکز چندانی روی آنها ندارید. بهتر است مواظب باشید که این وضعیت باعث نشود از مسئولیت ها و وظایف خود غافل شوید و کارهایی که به عهده دارید را از یاد ببرید. با نه گفتن به چیزهای بی اهمیت ذهن خود روی آنچه واقعا اهمیت دارد متمرکز کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز هر چقدر آرامش بیشتری داشته باشید و دیگران را بیشتر درک کنید خواهید دید که حال خودتان هم بهتر خواهد بود و همه چیز خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید پیش خواهد رفت. دیگران با روی باز شما را خواهند پذیرفت و هر کاری که از دستشان بربیاید برایتان انجام خواهند داد. به جای اینکه با دیگران بجنگید رفتاری همچون یک سیاستمدار داشته باشید و با رفتار خوبتان آنها را وادار کنید ناخودآگاه همان کاری کنند که شما می خواهید. به جای اینکه روی جنبه ی منفی مسائل تمکز کنید سعی داشته باشید که نیمه ی پر لیوان را ببینید. با چنین نگرش شانس و توانگری هر کجا که رفتید به سراغتان خواهند آمد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز یکی از بهترین فرصت های ممکن برای خرید کردن است، فقط مواظب باشید زیاده روی نکنید و بودجه تان را مد نظر داشته باشید. امروز خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و شما با افتخار و با کمال میل می خواهید استعدادهای هنری و ادبی خود را به نمایش بگذارید. با این حال اگر بخواهید خیلی فراتر از حد توانایی های معمولتان بروید احتمال این که دچار سرخوردگی شوید خیلی زیاد خواهد بود، پس اگر نمی خواهید دل خودتان را بشکنید بهتر است هدفی بیش از حد بزرگ را برای خود انتخاب نکنید. سعی کنید از افرادی که می دانید شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که باید به خودتان و شخصیت واقعیتان وفادار باشید. به هیچ وجه فکر نکنید که مجبور هستید برای خوشایند دیگران رفتار و یا حتی ظاهر خود را تغییر دهید. دانش و عدم تعصب در وجود شما باعث خواهد شد که در هر شرایطی بهترین رفتار ممکن را از خود نشان دهید. به نفع اطرافیانتان است که به نصیحت های شما گوش کنند. امروز شما خیلی پرحرف شده اید و به دنبال بهانه ای برای حرف زدن می گردید و وقتی که شروع به حرف زدن کنید دیگر هیچکس نخواهد توانست جلویتان را بگیرد؛ کافی است بحث بر سر مسائل مذهبی، سیاسی یا اجتماعی آغاز شود تا شما تا ابد حرف بزنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز روابط و فعالیت های اجتماعی بخش عمده ی روزتان را به خود اختصاص خواهند داد. اطلاعات بسیار زیادی در اطرافتان در جریان هستند و شما می توانید خیلی راحت به آنچه که در جستجویش هستید دست پیدا کنید. اگر به دنبال چیزی هستید از اینکه راه های مختلف را برای رسیدن به آن امتحان کنید ترسی نداشته باشید. شاید از لحاظ روابط عاطفی امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما اگر بتوانید نگاه مثبتی به مسائل داشته باشید و زیاد سخت نگیرید امروز هم به خیر خواهد گذشت. امروز سعی کنید نسبت به افکار و ایده های اطرافیانتان ذهن بازتری داشته باشید تا درک بهتری نسبت به دنیای اطراف خود پیدا کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج