۸۰۴۶۴۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می‌ماند

آینده تبریزی مبهم است اما نزدیکان او معتقدند این مهاجم در استقلال می‌ماند و فصل را با این تیم به پایان می‌رساند. تبریزی تنها در صورتی از استقلال جدا می‌شود که پیشنهاد خارجی دریافت کند.

ایران ورزشی: در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، مرتضی تبریزی که فصل را با ذوب‌آهن آغاز کرده بود، پیراهن استقلال را پوشید تا در خط حمله این تیم بازی کند. تبریزی در ابتدا مورد توجه شفر قرار گرفت و حتی در نخستین دیداری که برای استقلال انجام داد، مقابل تراکتورسازی یک گل زیبا نیز به ثمر رساند.

همزمان با افت استقلال، افت تبریزی نیز آغاز شد. آمار مرتضی تبریزی نشان می دهد او بعد از گلی که در بازی برگشت مقابل السد وارد دروازه حریف قطری کرد، دیگر در گشودن دروازه حریفان ناکام ماند تا امروز که به یک نیمکت‌نشین در استقلال تبدیل شده است.

درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می‌ماند

تبریزی که با اما و اگرهای فراوان پیراهن استقلال را پوشید و این باشگاه مبلغ بالایی را صرف دریافت رضایت‌نامه او کرد، در 2 بازی پایانی حتی فرصت یک دقیقه بازی در ترکیب این تیم را به‌دست نیاورده است. تبریزی ابتدا برای بازی مقابل استقلال‌خوزستان در فهرست 18 نفره قرار نگرفت و همراه سایر بازیکنان به اهواز نرفت. مهاجم استقلال برای بازی مقابل نفت‌آبادان در فهرست قرار گرفت اما 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا شاهد گلزنی روح‌الله باقری و طارق همام در پست خودش باشد.

مرتضی تبریزی این فصل 8 بار در لیگ برتر پیراهن استقلال را پوشیده، 689 دقیقه در زمین بوده و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی که وارد دروازه محسن فروزان شد. مهاجم 27 ساله استقلال، در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 بار در ترکیب استقلال قرار گرفت، 180 دقیقه بازی کرد و یک گل مقابل السد به ثمر رساند. آمار کلی تبریزی، انجام 10 بازی، 869 دقیقه حضور در زمین و 2 گل زده است. یعنی به طور میانگین، هر 5 بازی یا 435 دقیقه یک گل که نمی‌تواند آمار درخشانی برای او باشد.

خط حمله‌ای که استقلال را مأیوس می‌کند

طی روزهای اخیر البته حرف و حدیث‌های فراوانی درباره آینده تبریزی وجود دارد. عده‌ای معتقدند او در نیم‌فصل به ذوب‌آهن برمی‌گردد و دوباره پیراهن تیم سابق خود را می‌پوشد. به خصوص که رحیم زهیوی نیز آسیب دیده و ذوب‌آهن با مشکلات عدیده‌ای در خط حمله مواجه شده است. از طرفی علیرضا منصوریان هم اعتقاد بسیاری به بازی مرتضی تبریزی دارد و سابقه کار با او در تیم امید را هم دارد.

از طرفی دیگر قوانین فوتبال ایران اجازه نمی‌دهد تبریزی در لیگ ایران و ادامه فصل، در تیمی جز ذوب‌آهن بازی کند. طبق قوانین، یک بازیکن در طول یک فصل نمی‌تواند پیراهن 3 تیم مختلف را بپوشد و به همین دلیل و در صورت ادامه حضور تبریزی در لیگ ایران، او یا باید در استقلال بماند و یا به ذوب‌آهن برگردد.

درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می‌ماند

آینده تبریزی مبهم است اما نزدیکان او معتقدند این مهاجم در استقلال می‌ماند و فصل را با این تیم به پایان می‌رساند. تبریزی تنها در صورتی از استقلال جدا می‌شود که پیشنهاد خارجی دریافت کند. اگر این پیشنهاد به دست او برسد، تبریزی از استقلال می‌رود، در غیر این صورت هدفش این است که بماند و با سایر مهاجمان رقابت کند.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      به احتمال زیاد تو نیم فصل منچسار یونایتد تربیزی و حاجی گردو رو با هم جذب کنه و مثل اون موقع که اندی کول و دوایت یورکو داشت یه خط حمله اتشین بازم راه بندازه
      دو تا انتخاب شوفر که این همه پول مفت مملکتو روش دادن

    • کریم

      داش تبریزی بمونو بجنگ هدفت ارزوی منه استقلال سرور

    • پسر نوح

      بیچاره تبریزی افغان بدبخت
      اومد فوتبالشو نابود کرد

    • پرسپولیسیم

      خخخخ یارو تو تیم خودش جز 18 نفر نیست بعد دنبال پیشنهاد خارجی میگرده
      ای کیس کش نفهم حقیر اخه عقل سلیم چی میگه کیسه کش بدبخت سوزاخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج