۸۰۴۷۲۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۴۲ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی سال ۹۸

نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تشریح لایحه بودجه سال ۹۸ دقایقی قبل در محل این سازمان آغاز شد.

خبرگزاری مهر: دولت از پانزدهم تیرماه امسال، اقدام به تدوین لایحه بودجه سال ۹۸ کرد و پس از ۶ ماه کار کارشناسی، لایحه بودجه یکشنبه شب هفته جاری، به تصویب هیات وزیران رسید و صبح امروز به مجلس ارسال شد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار است در نشست رونمایی از لایحه بودجه سال ۹۸ به تشریح تبصره‌های مختلف لایحه بپردازد.

۱۴۲ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی سال ۹۸

قرار بود لایحه بودجه ۱۵ آذرماه به مجلس ارسال شود، اما با توجه به تعطیلات ۱۰ روزه نمایندگان، مقرر شد بعد از این تعطیلات و روز ۲۵ آذر ماه رئیس‌جمهور برای توضیح تبصره‌های بودجه، در مجلس حاضر شود و نمایندگان کار بررسی را آغاز کنند.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در شروع این نشست خبری با بیان اینکه لایحه در ۶ جلد تنظیم شده است، گفت: همراه با لایحه بودجه، سه جلد گزارش عملکرد دولت در خصوص اجرای برنامه ششم توسعه به مجلس تقدیم شده است.

وی افزود: همچنین دو جلد اهداف مبانی اقتصادی و اجتماعی همه دستگاه‌ها را تحت عنوان سند بنیادین لایحه بودجه ۹۸ به مجلس تقدیم کرده ایم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بودجه ۹۸، بودجه مبتنی بر عملکرد است، گفت: برای اینکه نمایندگان مطمئن شوند که بودجه مبتنی بر عملکرد است، در یک جلد مبانیِ قیمت تمام شده دستگاه‌ها را نیز به مجلس ارسال کردیم.

وی ادامه داد: به صورت شفاف یک کتاب در رابطه با طرح‌های عمرانی که قرار است واگذار شوند، تهیه کرده و به مجلس ارسال کرده ایم تا از رانت جلوگیری شود.

نوبخت با بیان اینکه تمامی دستگاه‌هایی که از معافیت مالیاتی برخوردار هستند را به مجلس معرفی کردیم، افزود: همچنین گزارشی تهیه کردیم مبنی بر اینکه غیر از یارانه نقدی که پرداخت می‌کنیم، چه میزان یارانه غیرمستقیم پرداخت می‌کنیم.

وی در خصوص بودجه یارانه نقدی برای سال آینده گفت: بودجه یارانه نقدی برای سال آینده ۱۴۲ هزار میلیارد تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرسال ۱۴۲ کارخانه عظیم را ملت میخورند و بدون نتیجه

    • بدون نام

      یارانه بخوره تو سرت باز چه خوابی برای مردم بدبخت دیدین هر وقت خواستین همچین دست و دلبازی برای ملت نشون بدین معلومه که خوابای خوبی برامون ندیدین و اولش میخواین حق السکوت بدین

    • بدون نام

      یارانه بخوره تو سرت باز چه خوابی برای مردم بدبخت دیدین هر وقت خواستین همچین دست و دلبازی برای ملت نشون بدین معلومه که خوابای خوبی برامون ندیدین و اولش میخواین حق السکوت بدین

    • م

      خاک بر سرتون ،مال ی دقیقتونه

    • بدون نام

      خوب این بو دجه مخصوصا برای یارانه ها که تو به مردم نمیدی به بچه هات توی خارج صرف میکنی

    • راستگو

      با این حساب یارانه زیادتر میشه یا همون می مانه یکی جواب بده ممنون

      پاسخ ها

      • شهروند1

        باید یارانه ها سه برابر باشه با توجه به این مبلغ

    • خدا

      محاسبه اش خیلی ساده است که با پول یارانه سال 98 میشه 14،000 کارخانه ای ساخت که توی هرکدوم حدود 100 نفر درگیر کار باشن ،البته به شرطی که دولت زمین اش که جزو سرمایه ای ملی است را بده و در طی طریق این کار دزدی نشه!یعنی سالی 1،400،000 نفر شاغل میشن و از منافع اون کارخونه سود میبرن،حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!

    • محمد

      پس قرار بود ۹۱۰۰۰ تومان بشه

    • بدون نام

      لوازم خانگی وارد کنید

    • رحیم

      یارانه ای که در سال ۹۷ به مردم پرداخت شد در کل ۳۶هزار ملیارد بود که اگر تقسیم بر دوازده ماه بشه میشه ماهی سه هزار ملیارد که به هر نفر ۴۵هزار میرسید حالا شده ۱۴۲هزار ملیارد درسال که اگه تقسیم بر دوازده ماه بشه چیزی حدود ۱۱هرازنیم ملیارد درماه میشه یعنی یارانه ۴رونیم برابر میشه که نفری ۲۲۵هزار درماه هست دوست خوبم.

    • بدون نام

      بخاطر نوع دوستی درهرکجای کره زمین که زندگی می کنید وهموطنان عزیز از احقاق حقوق معلولین شدید وهمه معلولین گرامی دفاع شود چونکه با ماهیانه 100 وهشت تومن بی نهایت زجر ورنج می کشند فقط از افزایش حقوق پله کانی جواب می دهند که 100 سال دیگر هم باید دست نیازمندی : گدایی : دراز کنند که خدا وشهدا ناراضی ناراضی ناراضی اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج