جاباما
۸۰۴۷۶۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سریال ادامه‌دار برد‌های ناپلئونی پرسپولیس و برانکو

پرسپولیس با وجود کمبود بازیکن که موضوع تکراری این روزهای این تیم است، مقابل ذوب آهن هم به برتری یک بر صفر دست یافت تا به رده سوم جدول برسد.

آی اسپورت: پرسپولیس با وجود کمبود بازیکن که موضوع تکراری این روزهای این تیم است، مقابل ذوب آهن هم به برتری یک بر صفر دست یافت تا به رده سوم جدول برسد. این برای دومین هفته متوالی و چهارمین بار در لیگ هجدهم بود که قرمزها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی می رسند.

برد با یک گل پر تکرار ترین نتیجه پرسپولیس از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ بوده و این تیم در این فصل هم این عادت را ترک نکرده است و بیش از گذشته آن را تکرار کرده اند. در کل ۳۰ بازی فصل گذشته، شاگردان برانکو به ۲۰ پیروزی رسیدند که ۶ بار با برتری یک بر صفر بوده است، معادل ۰.۳ پیروزی های این تیم؛ در ۱۳ بازی این فصل هم ۷ بار پیروز شده اند که ۴ برد با این نتیجه بوده است که ۰.۵۷ کل بردهای این تیم است و می بینیم که درصد برتری های یک گله تیم برانکو افزایش داشته است.

پرسپولیس برانکو این روزها تمایل چندانی به مالکیت توپ ندارد و مثل گذشته فوتبال مالکانه بازی نمی کند. پرسپولیسی ها موقعیت خطرناک چندانی هم خلق نمی کنند ولی به لطف استحکام دفاعی بی نظیری که در ۳ فصل اخیر به آن رسیده اند با وجود خلق موقعیت پایین، می توانند به برتری برسند.

راز اصلی برتری های پرسپولیس حتی در روزهای کمبود بازیکن را باید در مثلث سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا جستحو کرد. نفراتی که عوامل اصلی قدرت دفاعی قرمزها هستند. برای درک بهتر استحکام دفاعی پرسپولیس، کافی است به آمار شوت های تیم های مختلف مقابل این تیم نگاه کنیم: ذوب آهن ۴، تراکتورسازی ۵، استقلال ۴، فولاد ۴، نساجی ۶ و سپیدرود صفر! پدیده و سایپا تنها تیم‌هایی بودند که تعداد شوت‌هایشان در بازی با پرسپولیس دورقمی شد.

با این وجود استفاده از این سبک بازی در دراز مدت برای پرسپولیس خطرناک به نظر می رسد و کادرفنی این تیم قطعا بهتر از هر کسی بر چنین موضوعی واقف است. مهم ترین دلیل استفاده برانکو از این سبک بازی کمبود بازیکن در تیم پرسپولیس است. بسیاری از بازیکنان این تیم از ابتدای فصل و حتی از فصل گذشته بدون استراحت در تمامی دیدارها به زمین رفته اند که این باعث خستگی آن ها در درازمدت شده است.

استفاده از سبک مالکانه و هجومی، با حملات پرتعداد هم انرژی زیادی از تیم می گیرد که در این شرایط چندان منطقی نیست. علاوه بر این پرسپولیس از نظر مهره موثر به خصوص در کناره ها در مضیقه است و این کار آن ها برای طراحی حملات سخت کرده است.

با تعطیلی ۵۰ روزه لیگ به خاطر جام ملت ها پرسپولیسی ها فرصت خوبی دارند تا برای نیم فصل دوم کمی استراحت کنند و از وضعیت خسته کننده یک سال اخیر فاصله بگیرند. قطعا کادرفنی پرسپولیس به خصوص مربی بدنساز آن ها نیز برای بازیکنان در تعطیلات نیم فصل برنامه دارد.

علاوه بر این با پایان یافتن محرومیت قرمزها از نقل و انتقالات و اضافه شدن آن ها، دست برانکو برای اجرای تاکتیک های مد نظرش بازتر خواهد بود و باید منتظر پرسپولیسی قدرت مند در نیم فصل دوم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو هم داری میسوزی؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخ آب و بریز همونجاااات

    • مرتضی

      برد های ناپلئونی؟؟!!!! تو همین بازی با ذوب آهن چند تا موقعیت گل داشت، حداقل تو اون بازی باید سه تا گل میزد اونوقت شما میگید..... واقعا که.....

    • بدون نام

      پرسمولیس بزرگ با وجود محرومیت و مصدومیتها و کمبود بازیکن و بدون استراحت و با همه نامهربانیه و بی برنامگیهای سازمان لیگ و حاشیه های ایجاد شده همچنان مدعی اول قهرمانیست تا شما همچنان جسرت به دل زیرش باشید و مطمئن باشید اگر تینها دفاعی بازی نکنند بیشتر از یک کل میزنه هرچند مثل بازی با ماشین س تبریز داور با آفساید بیخودش اجازه نداد. پرسپولیس همچنان پیروز میشه و شماهم همچنان بسوزید

    • بدون نام

      کیسه کشا سوراختوریا و شله زردا از پمادتون بدید این حاج آقا نویسنده که بدتر از شما سوخته خخخخخخخخ

    • علی

      نه که همه تیمها شیش تا گل میزنن بردهای پرسپولیس ناپلونی شده نویسنده زرد

    • بدون نام

      خوب تیمی که بازیکن ندارن مجبور است که با احتیاط بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج