جاباما
۸۰۴۸۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پایان شایعات درباره بیرانوند - برانکو

با تنش لفظی شکل گرفته پیش از بازی ذوب آهن میان بیرانوند و برانکو و بعد از آن شایعه‌ای داغ درباره جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش، سرمربی پرسپولیس امروز پاسخ روشنی به این اتفاقات داد.

ورزش سه: با تنش لفظی شکل گرفته پیش از بازی ذوب آهن میان بیرانوند و برانکو و بعد از آن شایعه‌ای داغ درباره جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش، سرمربی پرسپولیس امروز پاسخ روشنی به این اتفاقات داد.

علیرضا بیرانوند که به عنوان دروازه‌بان پرسپولیس در تلاش است با هدایت مناسب خط دفاعی مانع از شکل گیری حملات حریفان شود، طی چند وقت اخیر تنش لفظی با برخی بازیکنان داشته است و این مساله در آخرین تمرین این تیم پیش از جدال با ذوب آهن با برانکو نیز تکرار شد تا شایعات در خصوص آینده این گلر موفق افزایش یابد.

پایان شایعات درباره بیرانوند - برانکو

هرچند بیرانوند در جریان دیدار با ذوب آهن با نمایش بدون نقص خود یک بار دیگر توانست رضایت کادرفنی را به خود جلب کند و در پایان بازی نیز با تقسیم جشن پیروزی با برانکو به دنبال پایان دادن به این ماجراها بود، اما امروز نیز در حاشیه گفتگوی سرمربی تیم با اصحاب رسانه سوال عجیبی در خصوص شایعه اعلام عدم نیاز برانکو به بیرانوند باعث برآشفتگی سرمربی سرخپوشان شد.

سرمربی سرخپوشان با عصبانیت نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد به این شایعات بی اساس توجه نخواهد کرد. در ادامه نیز او در جریان تمرین بارها به صحبت با بیرانوند پرداخت و با اعلام نظرات خود به دروازه‌بان ملی پوش تیمش در تلاش برای آماده سازی بدنی و ذهنی برای نمایش موفق برابر سپاهان بود.

برانکو ایوانکوویچ روز گذشته نیز با تمجید از عملکرد بیرانوند اعلام کرده بود این دروازه‌بان با نمایشی که در لیگ قهرمانان و جام جهانی از خود به جا گذاشته بود، شایسته دریافت عنوان برترین بازیکن کنفدراسیون آسیا بوده و به ناحق از آن محروم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج