جاباما
۸۰۴۸۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شیعی: نتایج پیکان فاجعه بار است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نتایج پیکان در هفته‌های اخیر فاجعه‌بار بوده و افتضاح است و جریمه سنگینی در انتظار بازیکنان و کادر فنی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پنجمین شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از این افتضاح‌تر نمی‌شد، قطعاً جریمه سنگینی در انتظار بازیکنان و کادر فنی قرار دارد. ما ۲۰ ساعت در مورد وضعیت تیم جلسه داشتیم و یک جلسه ماراتن‌گونه هم روز شنبه برگزار می‌کنیم تا وضعیت مشخص شود و قطعاٌ تصمیم قاطعی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: پیکان تیم بزرگی بوده و نباید به اینجا برسیم که ۵، ۶ بازی پیاپی را ببازد این فاجعه است.

مدیرعامل پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی تغییر خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز در مورد تغییرات به جمع‌بندی نرسیدیم و هیأت مدیره روز شنبه در این خصوص به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید اما هنوز چیزی مشخص نیست. حداقل ۲۰ درصد جریمه در نظر خواهیم گرفت و فکر می‌کنم کمیته انضباطی هم این اجازه را به ما خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اعلام شده بود او به عنوان جانشین تاج انتخاب شده است، تأکید کرد: من این موضوع را تکذیب می‌کنم. در مورد شکوری که به عنوان سرپرست دبیر فدراسیون انتخاب شده خبر درست است و این هم به آخرین جلسه هیأت رئیسه بازمی‌گردد. در آخرین جلسه نظر بر یک سوم حقوق و یک سوم کار بود اما در مورد دبیر فدراسیون این موضوع اجرا نمی‌شد چون باید تمام وقت در فدراسیون حضور می‌داشت.

وی در مورد اینکه گفته شده بازنشسته‌ها تا ۱۵ آذر فرصت داشتند که استعفا دهند، عنوان کرد: ما باید عاقلانه برخورد کنیم که تعلیق که خط قرمز است برای فوتبال ما اتفاق نیفتد. تاج نامه‌ای را به وزارت ورزش فرستاده که موضع را مشخص کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و هیچ کس هم مایل نیست که مشکلی برای فوتبال ما پیش بیاید و شما هم نگران نباشید.

شیعی در مورد اینکه گفته شده کسانی که بازنشسته هستند اگر بعد از ۱۵ آذر در کار باشند جرم محسوب می‌شود، گفت: باید ببینیم قانون چه می‌گوید مُرّ قانون باید اجرا شود و این موضوع هم بر عهده قانون‌گذار است.

وی در پایان در مورد اینکه تاج روز شنبه سر کار می‌رود یا خیر، گفت: از این موضوع خبری ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج