جاباما
۸۰۵۲۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: نایب قهرمانی یونایتد، شاهکار من بود!

منچستریونایتد فصل گذشته را بدون جام، در جایگاه دوم و ۱۹ امتیازی سیتی به اتمام رساند اما مورینیو از این دستاورد خوشحال است!

ورزش سه: منچستریونایتد فصل گذشته نتوانست رقیبی جدی برای سیتی باشد و خیلی زود از کسب عنوان قهرمانی ناامید شد. شیاطین سرخ امسال هم شروع خوبی نداشته اند و با قرار داشتن در رده هشتم، فاصله ای زیاد با سیتی و لیورپول پیدا کرده اند و عملا نمی توان برای آنها شانس قهرمانی قائل شد.

مورینیو: نایب قهرمانی یونایتد، شاهکار من بود!

مورینیو در نشست خبری بازی با فولام به تمجید از عملکرد خودش در فصل گذشته پرداخت و در مورد دلیل خوشحالی اش از نایب قهرمانی یونایتد گفت:« برخی مواقع یک تیم در رده دهم قرار می گیرد ولی مربی اش احساس کسب عنوان قهرمانی را دارد. در مورد یونایتد نیز همینطور است.

ما فصل گذشته دوم شدیم و بالاتر از تیم هایی قرار گرفتیم که پتانسیل به مراتب بالاتری داشتند. به همین دلیل معتقدم کاری که من فصل گذشته انجام دادم، یک شاهکار بود. همین حالا اگر به مربیانی چون رافا بنیتس، دیوید واگنر و رانیری بگویید که در پایان فصل دهم خواهند شد، مطمئنم ابراز خوشحالی خواهند کرد.»

یونایتد فردا برابر تیم ته جدولی فولام بازی خواهد داشت. مورینیو در مورد این بازی گفت: « می خواهم مثبت فکر کنم و اینکه پیروز خواهیم شد اما اگر پیروز نشویم، برای آنهایی که شایسته تمجید هستند، ارزش و احترام قائل خواهیم شد. بازی فردا بازی بین یک تیم با یازده بازیکن برابر تیمی بدون بازیکن نیست.

فوتبال بازی 11 به 11 است و فولام هم بازیکنان خوبی دارد. برخی مواقع امتیازات، جایگاه واقعی یک تیم را نشان نمی دهند. فولام، رانیری، یکی از دو مربی برتر تاریخ لیگ برتر را روی نیمکت دارد. آنها این پتانسیل را دارند که به اولدترافورد بیایند و کار ما را سخت کنند.»

مورینیو ادامه داد: «چند هفته پیش گفتم که باید نتایج بهتری بگیریم تا به تیم های بالای جدول نزدیک شویم. از آن زمان شکست نخوردیم اما تنها یک پیروزی مقابل یانگ بویز کسب کردیم. در این بازی ها روحیه خوبی داشتیم و به خوبی جنگیدیم اما به امتیاز نیاز داریم. بازیکنانی چون هررا و رشفورد اگر حتی نمایش خوبی نداشته باشند اما همیشه با روحیه و انرژی زیادی بازی می کنند. همه باید با چنین ذهنیتی بازی کنند. در هر حال دیگر بهانه ای باقی نیست و باید بازی ها را ببریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج