جاباما
۸۰۵۲۹۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اشک‌های جابر؛ خداحافظی تلخ یا شروع دوباره؟

گریه انصاری بعد از گلزنی در رشت، شاید آخرین فریم‌های او با پیراهن استقلال باشد.

وبسایت نود: تلاش کردن و دیده نشدن، بخشی ثابتی از زندگی جابر انصاری است. او از لیگ پانزدهم که پیراهن استقلال را پوشید، گل‌های حساسی برای این تیم زد اما همیشه اولین گزینه، برای قرار گرفتن در لیست خروج بود.

جابر لیگ پانزدهم رفت و برگشت دروازه پرسپولیس را در دربی باز کرد و گلزن‌ترین مهاجم تیمش شد. لیگ شانزدهم با وجود زدن اولین گل فصل هفته‌های زیادی روی نیمکت نشست اما در نهایت، فقط یک گل زده کمتر از کاوه رضایی گلزن‌ترین مهاجم استقلال داشت.

فصل پیش هم با وجود نیمکت نشینی‌های طولانی و بحث خروج او در نقل و انتقالات تابستانی، بازی با سپیدرود با یک گل و پاس گل استقلال را از بحران اول فصل خارج کرد و اولین کامبک شفر را با گل تساوی به نفت تهران ساخت.

این فصل جابر، در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و در نهایت، به اجبار در این تیم ماند. او بیشتر فصل، گل نزدن دیگر مهاجمان تیم را از روی سکو تماشا کرد و امروز در اولین حضور فیکس، توانست برای تیمش گل بزند. کاری که دیگر مهاجمان تیم انجام ندادند. تصویر گریه کردن او، همه فشاری که در این مدت تحمل کرده را نشان می‌داد. بازیکنی که هیچوقت به اندازه کارهایی که کرده مورد توجه قرار نگرفته است.

اشک‌های جابر؛ خداحافظی تلخ یا شروع دوباره؟

گریه امروز جابر، می‌تواند آخرین فریم او با پیراهن استقلال باشد و از طرفی، می‌تواند سرنوشتش را هم عوض کند. اگر جابر نیم فصل از استقلال برود، با گلزنی در یک بازی خاطره‌انگیز رفته و اگر بر اساس قراردادش باقی بماند، احتمالا فرصت بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد. او در این سال‌ها، نشان داده راه رسیدن از سکو به ترکیب اصلی را خوب می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      این بازیکن زحمت کش چراباید برود مفت خورهایی چون گرو ونیومایر وخسروحیدری(همیشه مصدوم وباحفظ وتشکراززحماتش)باید بروندکل فصل دوتابازی نصفه درکل یک بازی کرده ویک کل زده کاری که اون دونفرگران قیمت نکردند اون وتبریزی باید بمانند.

    • بدون نام

      والله نمیدونم چراجابرازچشم شفروعمدتاهواداران افتادامابه سابقه اش و بازیهاش که نگاه میکنی؟ بدبازی نمی کنه و بعضی سرمربیهامثله مظلومی فریباودین محمدی....آرزوداشتن اودرتیمش رادارندو به نظرمن جابرمثله بعضیهاکه راه بازی رسانه ای وپول به لیدردادن تاسکوهارابه جابرهم سوکنندجابراگرتاالان یک سوم بقیه بازیکنان فرصت بازی داشت قول بهتون میدم حالا دراستقلال بیشترین گل زده داشت واگردر هرتیم دیگری رفت وآنجاگلزن بودنش را نشان دادافسوسش برای ماخودمان است مثله قربانی که دراروپاگلزنی راحت نیست ولی آنجاچندگل زده وزودهم جاافتاد۴۴۴۴

    • بدون نام

      خداییش بازیکن خوبیه بااین سن وسالتوپستی بازی میکنه ک باید دوندگی داشته باشه ک خداییش،برابرسپیدرود خوب بود

    • بدون نام

      بازیکن پر
      تلاش و بی ادعا حیفه که از استقلال جدا شه

    • بابک

      دست مریزادجابرخان,فوتبالیست یعنی این...بی حاشیهوتلاشگر...

    • مهدی

      سانسورچی لطفا.
      خبرهایی داره ب گوش ما تو مازندران میرسه که جابر انصاری و خسرو حیدری در راه نساجی هستن. امیدوارم برن نساجی بدرد نساجی خیلی میخورن.تیم پر هوادار و فیزیکی. سال بعد جز پنج باشگاه قدرتمند کشور میشه. سرخابی ها تراکتور سپاهان و نساجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج