جاباما
۸۰۵۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پدیده موقتاً به صدر جدول رسید

دیدار تیم‌های پدیده خراسان و ماشین‌سازی تبریز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی موقتاً به صدر جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کنند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پدیده خراسان و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که در پایان این دیدار دو تیم به نتیجه تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند.

در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳ و حسین مهربان در دقیقه ۳۹ دو بار تیم پدیده را از میهمان خود پیش انداختند، اما پیمان بابایی در دقیقه ۳۳ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۵۲ هر مرتبه کار را برای تیم خود به تساوی کشاندند.

قضاوت دیدار پدیده - ماشین‌سازی بر عهده موعود بنیادی‌فر بود. او در این دیدار به علی نعمتی از تیم پدیده و محمد اهل‌شاخه از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد. بنیادی‌فر پس از پایان بازی به رضا ناصحی از تیم پدیده نیز اخطار داد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با تساوی در این دیدار ۳۰ امتیازی شدند و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند. محمدرضا مهاجری که سابقه هدایت تیم پدیده را دارد،‌ در این مسابقه توانست روند پیروزی‌های خانگی تیم سابقش را قطع کند و تیمش با یک امتیاز ارزشمندی که در این دیدار کسب کرد با ۱۴ امتیاز به رده یازدهم جدول رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      پدیده به یه دروازبان با تجربه نیاز داره که گل مفت نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج