۸۰۵۳۲۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سرجیو: یکی از بازیکنان خوابش بُرد و گل خوردیم

پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با یک پنالتی که به نظر من پنالتی نبود و دو ضربه ایستگاهی مقابل سایپا شکست خوردیم.

خبرگزاری تسنیم: پائولو سرجیو، سرمربی صنعت نفت پس از شکست ۳ بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را دیدیم. بیشتر زمان بازی در کنترل ما بود، اما خیلی خوش‌شانس نبودیم و گاهی به خاطر موارد بچگانه، بازی را از دست دادیم.

با یک پنالتی که به نظر من پنالتی نبود و دو ضربه ایستگاهی، شکست خوردیم. بازیکنان ما بازی خیلی خوبی ارائه و خیلی تلاش کردند. آنها مقابل تیم بسیار خوبی بازی می‌کردند. در جزئیاتی که همیشه با بازیکنان صحبت می‌کردیم، نتیجه را واگذار کردیم.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران از عملکرد بازیکنان صنعت نفت به خصوص بالوتلی گفت: هیچ موقع از من نمی‌شنوید که درباره بازیکنانم بد صحبت کنم. این‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانستیم داشته باشیم و داریم. نمی‌توانیم با بازیکنان دیگر رویاپردازی کنیم. همیشه در طول نیم‌فصل درباره این بازیکن صحبت کردم و به دنبال یافتن بهانه‌ای برای نتایج تیم نیستم. باید به بازی نگاه کنیم. از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم ناراحتیم، اما بازی خوبی انجام دادیم.

سرجیو: یکی از بازیکنان خوابش بُرد و گل خوردیم

سرمربی صنعت نفت درخصوص اینکه حسین بغلانی برخلاف صحبت سرجیو گفته بود که شرایط بسیار خوبی برای بازی مقابل سایپا دارد، تصریح کرد: من به خاطر حمایت شما از حسین تشکر می‌کنم. بغلانی انسان بسیار خوبی است و از او به خاطر حرف‌هایی که زد، تشکر می‌کنم.

سرجیو در این خصوص که تیمش از ضربات ایستگاهی متعدد خود استفاده نکرد، خاطرنشان کرد: حق با شماست و تفاوت بازی دو تیم در این موارد بود. حریف از ضربات ایستگاهی خود استفاده کرد و به گل رسید. ما فرصت‌های بیشتری داشتیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

ما هر هفته بیشتر از قبل روی این ضربات کار می‌کنیم و بازیکنانی چون کرار جاسم، سیروان قربانی و اکبر ایمانی داریم که می‌توانند از این ضربات استفاده کنند. آنها در تمرین خیلی خوب ضربه ایستگاهی می‌زنند، اما در این زمینه در دیدارها خیلی خوب نبودیم. در کنار این‌ها، به خاطر بدشانسی‌مان در هدر دادن پنالتی بد عمل کردیم و بازی را به خاطر همین جزئیات واگذار کردیم.

وی درباره عصبانیت خود در کنار زمین گفت: برخی جزئیات که روی آنها کار می‌کردیم باید انجام می‌شد و انجام نشد. به همین دلیل عصبانی شدم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که چرا مدافعان این تیم، مهدی ترابی را در صحنه گل دوم کنترل نکردند، تصریح کرد: اگر شما به همه ضربات ایستگاهی دقت می‌کردید، متوجه می‌شدید که یک بازیکن همیشه مراقب او بود. ما باید این بازی را ببینیم. تنها در زمان گل دوم یکی از بازیکنان خوابش برد و گل خوردیم. اگر به همه ضربات نگاه کنید، یک بازیکن حواسش به ترابی بود.

سرجیو در پاسخ به این پرسش که چرا به جای شهاب گردان از محمد دریس در دروازه تیمش استفاده نمی‌کند، گفت: من به هر دو دروازه‌بان تیم اطمینان دارم . محمد دریس دروازه‌بان آینده‌داری است. شهاب گردان خوب کار می‌کند و دروازه‌بان خوب و باشخصیتی است.

پس از صحبت خبرنگاری که به عملکرد ضعیف گردان در گل‌های دوم و سوم استقلال به صنعت نفت در دیدار هفته چهاردهم دو تیم اشاره کردند، سرمربی صنعت نفت پاسخ داد: مقصر من هستم!

پس از واکنش سرجیو، یکی از خبرنگاران به سرجیو گفت که خبرنگاران آبادانی دلسوز تیم هستند. وی در این باره گفت: من این موضوع را درک می‌کنم و به همه شما احترام می‌گذارم. هر زمان که شما بخواهید درخصوص فوتبال و این مسائل صحبت کنید، بیایید تا با هم صحبت کنیم. من هیچ وقت در نشست خبری، انگشت اتهام را به سمت بازیکنی نمی‌برم و او را مقصر نتیجه بازی نشان نمی‌دهم.

«ما تیمی با تجربه کمی هستیم و کرار بازیکنی باتجربه است که به ما انگیزه می‌دهد.»، سرمربی صنعت نفت درباره کرار جاسم با بیان این جمله خاطرنشان کرد: خیلی عادت ندارم بازیکنان تیم را آنالیز کنم. وقتی پس از مسابقه همه بازیکنان‌مان را آنالیز می‌کنیم، می‌بینیم که همه آنها می‌توانند بهتر از این باشند.

بعد از بازی باید تیم را آنالیز کرد. به عنوان یک تیم، خوب بودیم و نمایش خوبی داشتیم. من هم روی نیمکت عصبانی می‌شوم، چون برخی جزئیات بهتر از این باشد که نیست. بیشتر دقایق بازی خوب بودیم، اما شکست در مسابقه به جزئیات بازمی‌گردد.

پس از اعتراض یک خبرنگار به سرجیو، این خبرنگار گفت که اگر صنعت نفت خوب بوده پس چرا نتیجه‌ نگرفته و سایپا به دور بعدی رسیده است. سرمربی پرتغالی نفتی‌ها در واکنش به این صحبت گفت: به نظر شما امروز بازی خوبی انجام دادیم یا خیر؟

من و شما همانند هم و با کلمات متفاوت صحبت می‌کنیم. من نمی‌توانم بگویم تیم من خیلی بد بازی کرد. چون این واقعیت نیست. در این مسابقه گردان چند واکنش نشان داد؟ این یعنی در کار دفاعی خوب هستیم و در ضربات ایستگاهی شکست خوردیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که به حمایت هواداران صنعت نفت و نیز، بیرون ماندن طالب ریکانی و بازی کردن بالوتلی اشاره کرد، اظهار داشت: هر کسی نظر خودش را دارد. من باید انتخاب کنم چه کسی بازی کند و باور داشتم این بازیکنان باید بازی می‌کردند. باید از هواداران‌مان به خاطر حمایت از تیم تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      پارسال بهون داوری داشتین امسال بهانه چی میارین صنعت نفت با تماشاگر نما های بی ادب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یی ادب شما هستین ک همه رو جمع میبندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج