۸۰۵۳۲۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

اتمام حجت علی کریمی با سپیدرودی‌ها

پس از پایان مسابقه بین سپیدرود و استقلال، علی کریمی شاگردانش را در زمین نگه داشت و با آن ها اتمام حجت کرد.

ورزش سه: تیم سپیدرود رشت در دیداری خانگی با نتیجه ۵-۰ مقابل استقلال تهران شکست خورد. این شکست در شرایطی اتفاق افتاد که رشتی ها حمایت بسیار خوبی از تیم علی کریمی داشتند اما حمایت همه جانبه زیر باران هم به کمک سپیدرود نیامد و آن ها یک شکست تلخ دیگر را هم در کارنامه ثبت کردند.

امروز علی کریمی بعد از بازی بازیکنان را در زمین نگه داشت و خطاب به آنها گفت که اگر واقعاً توانشان این است پس نباید انتظار دیگری از او داشته باشند. بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانند مقابل تیمی مثل استقلال دوام بیاورند. در نیم‌فصل دوم شاید بازی‌ها ۴ و ۵ روزه برگزار شوند پس در آن صورت بازیکنان چگونه می‌خواهند تحمل کنند، تمام بازیکنان باید تفکرشان را عوض کنند.

سپیدرود رشت که فصل را با هدایت خداداد عزیزی آغاز کرده بود، نیم فصل نخست را با هدایت علی کریمی و تنها ۱۰ امتیاز به پایان رساند و حالا کار سختی برای بقا در لیگ خواهد داشت.

نماینده شهر رشت در هفته های آغازین نیز شکست شش گله ای را برابر سپاهان تجربه کرد و امروز هم برابر استقلال ۵-۰ باخت تا با کلکسیونی از باخت های پرگل نیم فصل را تمام کند. اما آن ها همچنان فرصت جمع کردن امتیازهای بیشتر و بقا در لیگ را دارند؛ دقیقا کاری که در لیگ هفدهم نیز انجام دادند.

اتمام حجت علی کریمی با سپیدرودی‌ها

اتمام حجت علی کریمی با سپیدرودی‌ها

عکس از امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای کریمی با اینکه بازیکن خوبی بودی ولی امروز ثابت کردی که مربی خوبی نیستی! هر بازیکن خوبی حتما یه مربی خوب نمیشه و برات متأسفم که امروز تیمت هیچکاره بود!

    • تاجی با قدمت و تاریخ نه لنگی وابسته ب و ز ا ر ت

      اخه با کدوم سابقه و کلاس و مدرک مربی گری شده مربی ک توقع داره بازیکن ها کامل در اختیارش باشن؟آخه چی از تو یاد گرفتن ک تو زمین پیاده کنن..با دعوا و تهمت و افترا و شلوغ کاری میخوان نتیجه بگیرن این و دایی و استیلی و درخشان ...کلا لنگی ها فقط ادعای خالی هستن..مث همه جای دنیا اول برو کلاس و مدرک بگیر بعدش بیا رو نیمکت..واقعا مملکت صاحب نداره ک همچین پولایی رو الکی میدن ب ای مربی های بی مدرک و کلاس نرفته..کاش مث اروپا اول کلاس و مدرک بعدش لیگ های پایه و امید و دسته ۱ بعدش لیگ برتر..نه ک از اول لیگ برتر...التماس تفکر.

    • خاسر

      جناب کریمی باید بعد بازی تا دوساعت تمامی بازیکنان ومربیان را وسط زمین وزیر باران نگه می داشتیدتا به عملکردشان در این بازی تفکر کنند چرا اینقدر براحتی توپ از دست می دادند،چرا خوب دفاع نمی کردند، چرا برگشت خیلی ضعیف داشتندواصلا چرا در زمین انهم در مقابل یک تیم جوان،سرعتی وباداشتن یک مربی با تجربه راه می رفتند، وخود شما جناب کریمی چرا تیمی که از نظر قدرت بدنی ضعیف است را هجومی به زمین فرستادی شما باید اول تلاش میکردید که گل نخورند.خودت بهتر می دانیدبضاعت شما خیلی کم است و در مقابل تیم های بزرگ که اعتبارات مالی فراوان دارند مثل تراکتور،سپاهان،پرسپولیس استقلال و دست شان برای خرید بازیکنان درجه یک باز است باید دفاعی وبسته بازی کنید تا اینگونه تحقیر نشوید.

      پاسخ ها

      • محمد

        کاربر به نام کاجی ! آبو اونجایی بریز که میسوزه. درود بر سرور وسالارتون پرسپولیس قهرمان❤❤❤❤❤❤

      • ابوذر مهدور

        درود بر داش علی کریمی درود بر پرسپولیس ننگ بر بی غیرتهای سپید رود که هم از سپاهان شیتیل گرفتن هم از استقلال با هماهنگی تاج و ساکت داش علی خودت رو فدای این بی غیرتهای پولکی نکن هر چند داش علی سلطان قلبهاست تا عبد

    • بدون نام

      جناب کریمی . شما بازیکن خیلی خوبی بودید . اما امروز باید به کلاس های مربیگری بروید و علم خودتون رو افزایش بدید ، با بزن زیرش نمیشه نتیجه گیری کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه خدایش مقصر مربی هست ..بازیکن وقتی خوب نمیدود خوب بازی نمیکنه مربی چکار کنه با شلاق به بازیکن مثل اسب تازیانه بزنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج