۸۰۵۹۴۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ناکامی سارقان زورگیر در عباس آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۲ سارق زورگیر که با ترفند فروش خودرو در سایت دیوار، ۹۲۰ میلیون ریال از فردی در شهرستان عباس آباد ، کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۲ سارق زورگیر که با ترفند فروش خودرو در سایت دیوار، ۹۲۰ میلیون ریال از فردی در شهرستان عباس آباد ، کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند"اهل ارومیه" به مراجع انتظامی شهرستان عباس آباد، مبنی بر این که در مواجهه با آگهی فروش یک دستگاه خودروی تویوتا در سایت دیوار ، طی تماسی تلفنی با فردی که خود را مالک خودرو معرفی کرده بود به آن شهرستان مراجعه کرده، که در مواجهه حضوری۲ فرد ناشناس از وی کاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهمان که با کشاندن مالباخته به ویلایی در شهر سلمانشهر و بستن دست و پای وی، کلیه کارت های عابربانک همراهش را سرقت کرده و با استفاده از آن ضمن خرید طلا و جراهرات به مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال از محل متواری شده بودند، آغاز کردند .

سرهنگ مفخمی، خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد ، متهمان که در یکی از استان های همجوار مخفی شده بودند، شناسایی شده و پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

وی با اشاره به این که متهمان پس از اعتراف به سرقت و زورگیری از مالباخته، به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در انجام خرید و فروش اقلام و معاملات بانکی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      حق این حیوانات کثیف فقط اعدامه....

    • زهرا

      واقعادستمریزادهزاران لایک به نیروهای انتظامی که امنیت برامون برقرارمیکنن

    • شراره

      بیشتر این موارد برای کسانی پیش میاد که یا حرص و طمع دارند یا سطح آگاهی از بازار و پول و سرمایه ندارند

      صد در صد این آگهی هم مثل بیشتر آگهی ها جنس یا اشیاء یا ماشین وووو بفروش گذاشته شده هیچ مناشاتی با اجناس هم مدل خود در مورد قیمت ندارند مثِلآ یارو تویوتا 800 میلیونی رو 500 میلیون آگهی میکنه مگه میشه ... مگه داریم

      اونوقت یارو از ارومیه میاد عباس آباد مازندران ماشین بخره طمع این مشکلات را هم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج