جاباما
۸۰۶۱۲۷
۲۶ نظر
۵۰۰۰
۲۶ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: از داوری در اصفهان تجربه خوبی ندارم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر سپاهان داشته است.

ایسنا: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، بعد از بازی با سپاهان گفت: افتخار می‌کنم که در این داربی بزرگ شرکت کردیم. این‌ها بازی‌هایی است که برای بازی در آن‌ها کار می‌کنیم. امروز هر دو تیم خوب کار کردند.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره داوری بازی، گفت: نمی فهمم منظورتان چیست. من در بازی قبل از داور راضی نبودم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او در واکنش به این که شش ماه قبل نشست خبری را به سیرک تشبیه کرده بود، گفت: من چنین چیزی را نگفتم. شاید شما این جمله را در جایی خواندید اما من نگفتم. مطمئن باشید این صحبت من نیست. آیا تا به حال به اهالی رسانه توهین کرده‌ام؟ شاید این جمله به اشتباه به نشست خبری تشبیه شده است و من از آن درباره بازی استفاده کردم. عذرخواهی کنم که این مسئله را شش ماه در دلتان نگه داشتید تا آن را مطرح کنید.

برانکو تاکید کرد: سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. از طرفی ما در طول سال سه داربی مهم داریم که مقابل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی برگزار می‌شود. قلعه نویی تیم خوبی را تشکیل داده است و یکی از رقبای ما برای قهرمانی است. سپاهان، تراکتورسازی و پدیده خوب بازی می‌کنند.

او درباره عملکرد داور مسابقه گفت: من تجربه خوبی از داوری‌ها در اصفهان نداشتم اما نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. ما فقط می‌خواهیم داوری محترمانه باشد. امروز داور نشان داد که چرا جزو چهار داور برتر دنیا است. فکر نکنید که اگر بازی را می‌باختیم نظرم متفاوت بود.

برانکو در واکنش به اینکه مصاحبه‌هایش بعد از بازی فرار رو به جلو است، گفت: امروز سپاهان از وسط زمین جلوتر نیامد. ما بیشترین تعداد بازی را داشتیم و خسته هستیم. امروز می‌توانستید بفهمید که بازیکنان ما از نظر بدنی آماده هستند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس مجددا درباره اینکه به نظر می‌رسد صحبت‌هایش درباره داوری فرار رو به جلو است، اظهار کرد: آمار بازی را در تلویزیون دیدیم. ما در سه، چهار سال گذشته از داوری متضرر شدیم. آیا بعد از باخت مقابل کاشیما باختمان را توجیه کردم؟ من کسی نیستم که درباره داوری بهانه بیاورم و حقیقت را می‌گویم. دنبال توجیه نیستم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم صحبت‌های من را دنبال می‌کنید یا خیر. بازیکنان ما با وجود خستگی دنبال پیروزی بودند.

برانکو در واکنش به اینکه نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های خوب پرسپولیس در این فصل بود، گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از گل خوردن بهترین رفتار را داشتند. ما اطمینان داشتیم که گل می‌زنیم. نتیجه واقع گرایانه بود. امروز دو تیم برتر ایران بازی کردند. یکی از بهترین بازی‌های لیگ‌برتر را انجام دادیم. تمام عناصر بازی از نظر ذهنی، بدنی، شخضیتی و تاکتیکی دارای پتانسیل بالایی بودند. به خاطر این موضوع به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مهدی طارمی به این تیم بازخواهد گشت، تصریح کرد: او بازیکن الغرافه قطر است. نمی‌دانم از او راضی هستند یا نه. این اخبار را دنبال نمی‌کنم. طارمی ملی‌پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. او در طی دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود. مسئله اضافه شدن او به تیم، مربوط به من نیست و به طارمی، باشگاه و کادرفنی مربوط می‌شود. الان جای پرسیدن این سوال نیست. ۱۰ روز دیگر باید این سوال را پرسید.

وی درباره عملکرد خوب شجاع خلیل‌زاده در دو بازی گذشته و اینکه آیا او پرنده تیمش است، گفت: او مهره تقویتی خوبی برای تیم ما بود. او نشان داد که چقدر خوب و موثر است. پارسال در تهران به سپاهان گل زد. متاسفانه خلیل‌زاده مشکلی از ناحیه گردن و کمر دارد. به او به خاطر بازی کردن با وجود دردی که داشت، تبریک می‌گویم. او از ابتدای فصل با مصدومیت بازی می‌کند. او بازیکنی است که برای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش مایه می‌گذارد.

برانکو گفت: امروز یک بازی زیبا را مشاهده کردیم. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر ویژه دارم. بازیکنان ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      چقدر ....‌‌‌بابا پنالتی نبود چون قبلش خطا بود.

    • بدون نام

      واقعا امروز داور یار دوازدهم لنگیها بود

    • بدون نام

      این کیسه کشا وتراکتوریا وسپاهانیا حرف ازداوری وفوتبال پاک نزنن که تمام افتخارات پوشالیشون باهمت داورها کسب شده که واسشون جام درو کردن

      پاسخ ها

      • چرتپوخخخخخ یس

        شکر این تیمهارو نخور

    • fadaei

      ولی از این به بعد داری

    • بدون نام

      رو که نیست ماشالله صد رحمت به سنگ پای قزوین

    • پرسپولیسیم

      اشکال نداره پروفسور تو قهرمانی شک نکن به کوری کیسه سوراختور شله زرد

    • بدون نام

      زنده باد پرسپولیس بزرگ

    • صبا

      حالا تجربه خوب رو به دست آوردی؟

    • بدون نام

      اقای برانکو از داور و وزارت تشکر کن اقای برانکو 3بازی باید هر سه رو میباختی که داوران یک پیروزی و دو مساوی تقدیمت کردن 5امتیاز چیز نا قابلی از طرف وزیر و فدراسیون و داوران هدیه باخت به کاشیماست،از اول فصل تا الان حدود10امتیاز تقدیم تیم حکومتی کردن،اگه عدالت بود جای تیم برانکو کجا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • شهرام

      بهترین داور آسیا امروز در خدمت پرسپولیس و فدراسیون بود .

    • بدون نام

      اگه داور پنالتی رو به سودتون نمیگرفت که الان اینجوری حرف نمیزدی،چرا باید دو روز قبل بازی داور عوض بشه که اینجوری بازی رو در بیاره برا پرسپولیس

    • تبریز

      این فکر میکنه مربی بزرگی است! تو به لطف وزارت ورزش ایران شدی مربی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • mohamad

      هه.چه قشنگ ک.. میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ
        لایک

    • بدون نام

      چقدر رو داری ماشاالله!!!!!!

    • بدون نام

      شما که معروف شدید به آقای دست پیش!!!

    • بدون نام

      بابا توکه همجابه لطف داوری داری امتیاز میگری دیگه چی میخوای بریک خخخخخ

    • یزدان استقلالی

      هرکی از داوری حرف میزنه تو یکی حرف نزن برانکو عینکت رو بردار کاپیتان اف بعد نظر بده

    • بدون نام

      امروز حال کردید با این داوری افغانی

    • تاجی با قدمت و تاریخ نه لنگی وابسته ب و ز ا ر ت

      خوب بازی رو دراوردی با کولی بازی و دعوای زرگری قبل بازی..خوب بحث رو کشوندی رو داور تا قشنگ یه پنالتی بهت داد..اگ پنالتی نمیداد داور تا ۹۰۰۰دقیقه دیه هم تیم تو گل نمیزد..نگاه بردهات بکن پلوفوسل همش یک هیچ با اشتباه داوری ...فوتبال کثیف لنگی

    • محمود

      سلام اقای وزیر برانکو

    • بدون نام

      آشغال لنگی حالا که بازی رو واست در آوردن از پاور راضی هستی؟؟
      مافیای کثیف لعنت به این فوتبال لجن.تعطیل کنید این سیرک رو جام و بدین سوگلیتون

    • بی نام

      خفه شوپیرمرددلال بروبمیربااین مافیابازی وخریدن داورهافوتبال ایران وبه گندکشیدی!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج