جاباما
۸۰۶۱۳۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: خودم را آتش بزنم بهتر از تعلیقِ تیم است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاهی با ۴۰ میلیون هوادار است و اگر خودم را آتش بزنم نمی‌گذارم این تیم تعلیق شود.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا گرشاسبی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد اینکه وضعیت رفتن شما قطعی شده یا نه، گفت: بهتر است از وزارت ورزش سؤال کنید من نمی‌دانم چه بگویم اما هنوز قطعی قطعی نیست.

وی در مورد شایعه تعلیق باشگاه پرسپولیس به خاطر شرایط مدیریتی که برای گرشاسبی ایجاد شده است، گفت: پرسپولیس باشگاهی بزرگی است گرشاسبی خودش را آتش بزند بهتر از این است که این باشگاه تعلیق شود پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند البته این مسئله شایعه است که این شایعات جدی نیست.

همه نفرات باید خود را فدای باشگاه کنید این داستان‌ها نیست کسی نباید برای ماندن به باشگاه آسیب و خدشه‌ای وارد کنند همه باید حوصله کنید تا وزارت ورزش تصمیم نهایی را بگیرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در اصفهان هم بازنده نشد و همچنان بدون باخت است، اظهار داشت: خوشحالم که این طور شد. بازیکنان ما خوب بازی کردند اما متأسفانه فرصت‌های گلزنی خود را استفاده نکردند به هر حال یک بازی دیگر مانده تا نیم‌فصل تمام شود و این چتر سنگین محرومیت جذب بازیکن برداشته شود و پرسپولیس نفس تازه می‌کشد و نیم‌فصل را با شرایط جدیدی شروع می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه او گفته نباید بازیکنانی که پرسپولیس را در شرایط سخت کنار گذاشتند به پرسپولیس برگردند، گفت: من البته به این شدت چنین بحثی را مطرح نکردم همه آنها بازیکنان کشورمان هستند.

پرسپولیس شرایط سختی داشت و لنگ‌لنگان آمد و برخی از این بازیکنان کمک نکردند. اما باید بگویم برای جذب بازیکن در حوزه فنی تصمیمات با برانکو و کادر فنی است و هر تصمیمی که او بگیرد در کمیته فنی بررسی می‌شود و خواسته‌های کادر فنی را بررسی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      بزار زنگ بزنم آتش نشانی

    • بدون نام

      ۴۰ میلیون هوادارررررر دارید؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج