جاباما
۸۰۶۲۹۰
۱۸۳ نظر
۵۰۰۸
۱۸۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مطهری: مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

خبرگزاری تسنیم: علی مطهری شب در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی است، اظهار داشت: یکی از دلایل اهمیت این روز شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه فنی در جریان مبارزات پس از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و در شرایط خفقان به نوعی در ظلمت است.

وی با بیان اینکه ما همواره برای یک دانشجو و دانشگاه رسالتی محسوب می‌کنیم، گفت: در شرایطی سخن از رسالت اجتماعی دانشجو و دانشگاهیان بیان می‌کنیم که برای سایر طبقات جامعه این صحبت را مطرح نمی‌کنیم و این یعنی دانشجو طبقهٔ خاص و در شرایط ویژه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میل به عدالت خواهی و مبارزه با ظلم در دانشجو همواره زنده است و دارای هوش و استعداد خاصی نیز می‌باشد، خاطرنشان کرد: به همین منظور می‌گوییم در این دوره زندگی رسالتی در مقابل جامعه دارند.

وی با بیان اینکه همین دوره می‌تواند آسیب‌هایی نیز برای دانشجو داشته‌ باشد، تصریح کرد: اول اینکه فرد دانشجو در دوره جوانی هستند و طبیعتا دوره احساسات، خشم و شهوت خود را سپری می‌کند و ممکن است گاهی احساسات بر عقلشان غلبه کند و گاهی مرتکب جهل مرکب شود.

مطهری با بیان اینکه دانشجو واسطه‌ای میان عوام و صاحب نظران است، تصریح کرد: تکلیف عوام مشخص است و برای مسائل خود به روحانیون و صاحب نظران مراجعه می‌کنند؛ افراد صاحب نظر نیز برای خود صاحب نظر و ایده هستند اما دانشجویان متوسط میان این دو قشر هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشجو مبارزه با استعمارخارجی و استبداد داخلی است، گفت: لازمه این امر نقادی است، و دانشجو باید دانشجو باید منتقد باشد و توانایی نقد درست را داشته باشد چراکه نقد درست ما بین تملق و چاپلوسی و لجن مال کردن است و همه کسی توانایی این امر را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایطی نقد درست، گفت: در ابتدا لازمه نقد تسلط بر موضوع یعنی نباید نسبت به موضوعی که تخصصی در آن نیست ورود کرد سپس کسی که قصد نقد کردن دارد باید نیتش خیرخواهی برای جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دانشجو می‌تواند یک مصلح اجتماعی باشد و یک مصلح قبل از هر چیز باید صالح باشد، یعنی کسی صالح نباشد نمی‌تواند ادعای مصلح داشته باشد، گفت: کسی که ادعای اصلاح‌گری و اصلاح‌طلبی دارد باید در ابتدا خودش صالح باشد؛ این یعنی مصلح نباید اهل رودربایستی باشد.

مطهری پیرامون شرایط دیگر فرد مصلح، خاطرنشان کرد: ایراداتی که مصلح می‌خواهد برطرف کند نباید در خودش وجود داشته باشد؛ از سویی دیگر مصلح نباید بنده طمع، شهوت، ثروت و منصب باشد و ابتدا باید خودسازی کرده‌باشد و سپس به سراغ اجتماع‌سازی آمده‌باشد.

وی پیرامون لزوم توجه به واقعیت با وجود دارا بودن آرمان‌های بلندی، خاطرنشان کرد: اگر ما آرمان فلسطین را داریم باید به وحدت میان کشورهای اسلامی نیز توجه کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی مردم با دست خالی در انقلاب اسلامی، گفت: در انقلاب اسلامی همه اقشار مردم حتی اغنیا نیز حضور داشتند چرا که اهداف انقلاب اسلامی مادی و اقتصادی نبود، برای ریشه انقلاب‌ها محرومیت مادی، آزادی و مکتب یا همان ایدئولوژی را مطرح می‌کنند و انقلاب ایران یک انقلاب ایدئولوژیک و به معنای واقعی کلمه اسلامی و پیامبرانه بود.

وی پیرامون دلایل نارضایتی مردم از حکومت پهلوی، اظهارداشت: بی‌اعتنایی به اعتقادات مردم و گسترش فساد و فحشا در زمان طاغوت عامل اصلی ناراحتی مردم شده بود و در این زمینه از تبدیل تاریخ اسلامی به تاریخ شاهنشاهی به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ پهلوی نام برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از این فرصت‌ها و اشتباهات رژیم پهلوی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، گفت: دموکراسی و حق دخالت در سرنوشت خود موضوعی بود که امام‌خمینی (ره) آن را شرعی و دینی معرفی کرد و عملا پیوندی میان دین و سیاست برقرار کرد.

وی با اشاره به جامعه اسلامی به عنوان یک جامعه بدون تبعیض، گفت: آزادی‌خواهی یکی دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هست؛ در این زمینه این نکته نیز باید مدنظر قرار گیرد که آزادی اجتماعی به این معنی است که کسی نباید برده دیگری باشد.

مطهری پیرامون تعریف آزادی، خاطرنشان کرد: در این زمینه هم آزادی انسانی و هم آزادی حیوانی داریم ولی آن چیزی که باید آزاد باشد استعدادهای تفکر و اندیشه است و استعدادهای حیوانی نباید آزاد باشد پراکه این مطابق با دیدگاه غرب است.

وی با بیان اینکه طبق دموکراسی غرب ملاک آزادی میل افراد است، گفت: اسلام بر خلاف غرب که معتقد است انسان در عقیده نیز آزاد است و هرشخصی می‌تواند هرچیزی را بپرستد معتقد است آزادی در اعتقادات آن جایی مطرح است که از عقل و اندیشه پیروی کند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه استقلال سیاسی پس از انقلاب اسلامی توفیقات بسیاری داشتیم، گفت: همه دنیا اذعان دارند ایران به معنای واقعی کلمه مستقل‌ترین کشور دنیاست و و کسی برای مردم ما جز خودشان تصمیم‌گیری نمی‌کند.

وی پیرامون شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: در مسئله قیمت بنزین مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً تا پایان سال افزایش قیمت نداریم اما طرح‌هایی مطرح است که هر از گاهی به بیرون درز می‌کند؛ ما باید با قاچاق سوخت مبارزه کنیم یعنی اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون FATF نیز، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مراقب کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر دشمن پخت و پز می‌شود باشید و برخی استنباط کردند که رهبری مخالف آن هستند در صورتی‌که بسیاری از محدودیت‌های بانکی مربوط به عدم پیوستن ما به این تعهد است و ربطی به تحریم و برجام ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازی

      من و خانواده ام موافق نیستیم و یقینا بقیه مردم هم موافق نیستند آقای مطهری از کدام مردم حرف می زنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از طرف مردم حرف میزنی مگه مردم زبون ندارند از خون پدرت سوء استفاده کردی به منسبی رسیدی

      • بدون نام

        منظور ش از مابهترون هاست.

      • بدون نام

        مطهری مردم عادی رو که اصلا آدم حساب نمیکنه که نظرشون براش مهم باشه منظورش از مردم همون حقوق نجومی بگیرهای دورو بر خودشه که معلومه که راضین چرا نباشن؟

      • hassan.h

        من از اینکه مطهری از اصولگرائی فاصله گرفت به وی انتقاد ندارم در اردوگاه اصولگرائی ضعف هائی هست
        ولی به وی انتقاد دارم که به هر قیمتی از دولت ناتوان فعلی دفاع می کند یا مرتب تلاش می کند تریپ اصلاح طلبی بگیرد

    • تبریز

      شما چطوری فکر مردم را میخونین که موافق افزایش قیمت بنزین هستند؟؟؟ قیمت الان هم نسبت به درآمد مردم بیشتر است!چقدر راحت از طرف مردم صحبت میکنند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب مشخصه کسی راجع به مسایل اقتصادی اینقدر راحت نظر میده مطمئن باش کیلویی فکر میکنه

      • بدون نام

        اره کلا مردم با همه تصمیمات شماها موافق هستن که وضع مملکت اینه.اونور دنیا سر یه مقدار افزایش بنزین تظاهرات آنچنانی شکل میگیره اینجا ...........

      • بدون نام

        تو رمالی فکر مردم را میخونی

    • بدون نام

      فقط شما موافقید نه مردم

    • بدون نام

      حس ش بیخوده کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نماینده بیخود کرده خودش حقوق چند میلیونی میگیره خبر نداره ملت نون شب نمیتونن پیدا کنن لعنت به چنین نماینده مردم

    • بدون نام

      بااین اوضاع گرانی مردم از کجا آوردند.!!!!!

    • سيد

      جناب آقاي مطهري مردم ايران به شما گفتند يا مردم ديگر كشورها كه پول هاي سه هزار ميلياردي ما دركشور آنها سرمايه گذاري ميشه ؟

      پاسخ ها

      • مریم

        بهترین کامنت

    • بی نام

      اقای مطهری می شود از طرف خودتان صحبت کنید.؟کجا مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند؟اینقدر مفت حرف نزنید مردم فهمیده هستند.

    • خوزستان

      بهبه از این دروغ شاخدار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم واقعا متاسف میشم یعنی استاد مطهری به پسر خودش یاد نداده که دروغ چه قدر مذموم هست در دین ما؟یا سعی کرده یاد بده این مقاومت کرده؟به هرحال حیف از اون پدر که این پسر اسمشو یدک میکشه

    • بدون نام

      واقعا مردم موافقن،درود بر این مردم سلحشور و همیشه در صحنه

    • بدبخت روزگار

      خوبه به جای مردم نظرمیدیدعجب رویی دارین

      پاسخ ها

      • مهدی

        خب معلومه اینا از فامیلا و بستگان خودشون که جزو مردمن سوال میکنن موافقین اونا هم همه وقتی خونه میلیاردی دارن مگه میشه بگن نه. میگن موافقیم و اینطور میشه که میگن مردم موافقن

      • بدون نام

        بیخود کرده مگه زندگی مردم با حدس گمان درست میشه مشکلی حل نمی کنید اضافه نکنید

      • بدون نام

        اره راس میگه اینقدرپولدارهستیم که نمیدونیم کجاخرج کنیم اینادیگه کیه....

    • بدون نام

      حدست کاملا اشتباهه!!!

    • سام

      یه چیز هم گرون نشده مطهری میخواد گرونش کنه
      موجود.....

    • بدون نام

      حدس شما برای نمایندگان است نه برای کارگری که شرمنده خانوادشه وبابنزین ۱۰۰۰تومانی مسافرکشی میکند

    • محسن

      ببخشید کدوم مردم ما که شخصا بریدیم از کارای شما بعد یک سری از شما باید بزارن کنار وقت استرحته دیگه از یک سنی مغز جواب نمیده کشش نداره

    • بدون نام

      حدس شما واسه خودتون مهمه.از جانب مردم حرف نزنین.کیه که گرونی بخواد؟با این درامد های ناچیز

    • پیام

      کی گفته کدوم مردم ؟؟؟؟!!!!!چرت و چرت میگی!!!!!

    • محسن

      خدا وکیلی کدوم مردم با خاک یکی شدیم

    • علی

      مردم موافق گرانئ همه چیز هستند نه فقط بنزین،ماها عادت کردیم به گرانی،چون مسئولان چون شماہا داریم خدا خیرتون بده اینقد ب فکر مردم هستید.

    • بدون نام

      چه کسی موافق است !!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بدوووووون تبعیض
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بدون تبعیض یعنی چی دقیقا
      یعنی مردم در فقر مطلق باشند و سران در رفاه کامل
      این میشه جامعه بدون تبعیض خیلی جالب از نظر شما ب این می گن ... ....
      ...

    • mehdi...3424

      سالهاست که دیگه عادت کردیم از طرف مردم تصمیم بگیرن و اجرا کنن وگرنه کی راضی هستش به گرونی

    • بدون نام

      بابا همه مون سر کاریم حسابی

    • بدون نام

      دوبازه چزت گفتی ...کدوم مردم موافق بنزین هستند یاشماجیب گشادها

    • بدون نام

      ...مردم موافق افزایش قیمت هیچی نیستن ولی شماها کی به حرف مردم گوش دادین که این دومیش باشه...هر غلطی دلتون میخواد میکنید ما هم عینه گاو نشستیم گندکاری های شماهارو نگاه میکنیم

    • بدون نام

      چرا چرت پرت میگی

    • بدون نام

      این نشانه میده که نمایندگان تا چه حد از بطن جامعه آمده اند و تمام دردهای مردم را میدانند. و آفرین بر شورای نگهبانی ه این افراد از فیلتر رد میشوند و آفرین بر رای دهندگان و آفرین بر سالم ودن انتحابات!

    • بدون نام

      از کدوم مردم رازی حرف میزنی مردمی که با بالا پایین شدن دلار اونم به دست دشمنان داخلی که خودتون هستین همه چیزو دو برابر یا حتی سه برابر میخرن؟ همینا که برای گرونی اعتراض دارن الان رازی به گرون شدن بنزین هستن تا باز قیمتا بالا بره ؟ از کدوم مردم حرف میزنید

    • بدون نام

      کاملا موافق ، افزایش قیمت سوخت باعث افزایش همه کالاها و خدمات می شود ، و از انجا که حقوقی ثابتی دارند لذا بسیار خشنود میشوند وفریاد میزنند بخور بخور یالا بخور بخور.......

    • بدون نام

      سلام آقايى که این گرانى بنزین مطرح مکنى از خودت پرسیدی چندبار خودتت با پول خود نه با پول ملت که تو جیب خودوخانوادتت بنزین زدى مثل اینکه کبکت خروس میتونه

    • بدون نام

      مردم موافق گرانی هستن ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
      چی میزنی ؟؟؟؟؟

    • علیرضا

      نه نه نه
      ما موافق نیستیم
      ما موافق ارزون شدن کالاها و افزایش حقوق هستیم

    • بدون نام

      آقای مطهری بی خود کردی از زبان ملت صحبت میکنی

    • شهرام

      آقای مطهری . این همه آسمون ریسمون بافتی که بنزین گرون بشه ؟ شما مگه نظر مردم رو میدونی که جای مردم نظر میدی ؟ کی گفته مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستن ؟ توی کدوم نظر سنجی مردم موافقتشونو اعلام کردن که جنابعالی فتوا میدی ؟

    • بدون نام

      لطفا از این حدس ها نزنید، همین الان هم از گرانی جر خوردیم

    • بدون نام

      مردم به گورپدرشون بخندندکه همچین حرفی بزنندبعدم ازمردم مایع نگذار.

    • بدون نام

      سیر خبر از گرسنه نداره
      حیف نون پدرت
      ...

    • بدون نام

      جلوی قاچاق بنزین را بگیرید چرا فشار تنگ ملت میگذارید

    • بدون نام

      اقای محترم نطر بی جا نده

    • reza

      چرا از دهن مردم نظر میدی گرونی بیچارمون کرده حالا فکر گرون کردن بنزینی بی لیاقت وضعیت معیشتی مردم و درست کنید ما نماینده مردمید نه دولت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا فقط نماینده ی جیب خودشونن

    • ali

      بالا نشستن ازمردم خبرندارن دلشونم خوشه

    • حمید

      چند روز پیش تو فرانسه بنزین گرون شد مردم امانویل مکرون رو به شکر خوردن انداختن و وادارش کردن فوری قیمت رو به قیمت سابق با عذرخواهی بر گردونه ، اما مطهری کاملا مردم ما رو شناخته که اینجا ایرانه و مردم ما صبور ترین و قانع ترین مردم دنیا هستن ، حاضرن نون خشک بخورن تا مسولانشون تو بنز و ویلاهاشون در آرامش باشن و‌ کوچکترین اعتراضی هم ندارن ، بله با گرون شدن بنزین که‌ سهله ، با هر چی شما بگید و بخواین موافقن داداشی شما گرون کن خیالت‌ راحت اعتراضی نداریم راحت‌ باش

    • رضا

      تو از جانب مردم حدس نزن !!! تو چی کاره هستی که از جانب مردم نظر می دی؟؟!! مگه تا الان این دولت افتضاحات به خاطر رفاه و آسایش مردم کاری رو انجام داده !!! مطمئنا بدون در نظر گرفتن مصالح مردم قیمت بنزین هم مثل آب خوردن افزایش میدن!! مردم هم سرشون میندازن پائین مثل بچه آدم باک ماشینشون رو بدون هیچ اعتراضی پر می کنند از بنزین 500،1000،2000 تومانی به همین راحتی!!! بعدش هم آقای روحانی و دم و تشکیلاتش شب میرن خونه و به ریش ملت می خندن!!!

    • بدون نام

      ما مردم غلط بکنیم باتو وکل نمایندگان مجلس که با گرانی بنرین وسایر مایحتاج عمومی مردم موافق باشیم. ...

    • بدون نام

      بيجا كردي تو كه بجاي مردم حرف ميزني و نظر ميدي ...!!!

      كمر مردم هنوز زير بار تورم 500% راست نشده ....
      اونوقت تورم جديدي رو با افزايش بنزين ميخوايد رو دوش ملت بذاريد .....

    • بدون نام

      حدس میزنید؟؟؟؟؟ مردم از دید شما شامل چه کسانی میشه؟؟؟؟

    • بدون نام

      روي پدرت و سفيد كردي تو ...!!!!!

    • بدون نام

      .... مرفه بی درد !!!!

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه ...

    • خلیلی قوشچی

      ... با این نظریاتت
      شماها مگه بین مردمید که میگید مردم موافقند بنزین گرون بشه
      اگه میخواهید مصرف رو کنترل بکنید فکری برای تابوتهای مرگ تو خیابونا بکنید که دارن با کمترین کارایی میلیونها لیتر بنزین میخورن

    • مردم

      والا اگر منظورت از مردم ما هستیم که به خدا قسم موافق نیستیم دور از جون هموطنام ما بیخود میکنیم موافق افزایش قیمت چیزی باشیم اصلا تا شما عزیزان هستید ما کی باشیم که موافق یا مخالف چیزی باشیم

    • بدون نام

      سلام اقای مطهری بنزین شاه کلید تورمه یعنی آگر بنزین گران بشه همه چیز گران میشه

    • بدون نام

      فکر جیب مردم کردی تو این هفت ماه گذشته تاکنون؟ برای خودت فتوا نده مطهری کدوم یکی از مردم موافق گرونی هستند غیر از تو و اقا زاده هات که میلیاری میخورید. دخالت تو همه امور کشور ربطی به تو نداره.

    • بدون نام

      شما و امثال شما براتون فرقی نمی کنه گرون بشه

    • بدون نام

      دوباره این اظهار نظر کرد

    • دا زرا

      برو نادان .تو هنوز نمیدونی که گران شدن بنزین یعنی تاثیر آن در تورم و بدبختی مردم .

    • بنده ی خدا

      حدست اشتباه است و از روی غرور کاذب و کج اندیشی است

    • مملکت ویران

      مردم موافق هرگرانی هستن.هرچقدمیتونین فشاربیشترکنین بمیریم خلاص شیم. ...

    • رضا

      آقای مطهری کدام مردم را میگی؟؟؟

    • بدون نام

      مردم در
      رفاه زندگی میکنن بنزینم گرون کنید از خودت حرف نزن الکی

    • بدون نام

      وقتی اینطوری حرف میزنید همه جای آدم میسوزه

    • بدون نام

      شما وکیل الدوله ها هر چی فحش بخورید حقتونه.ما هم که اعتراض می کنیم از نجابتمون نیست از بی عرضه گی ماست.

    • آرتور مورگان

      تحویل بگیرید ... حامیان نماینده آزاداندیش

    • بدون نام

      شما اصلا به کارهایتان فکر میکنید که میگوید فکر میکنم مردم با گران شدن بنزین موافقن ...

    • بدون نام

      چرا حرف مفت می زنی از قول خودت داری می گی یا از قول مردم

    • حیدر

      من باگرانی بنزین موافقم الان هربچه یه ماشین برداشته هرزن یکی.باید مثل کیش بشه تهران خلوت وباارامش.زن هاو بچه ها ازوسیله نقلیه عمومی رایگان استفاده کنند وبنزینم بشه لیتری ده هزارتومن پولدارها کور بشن مالیات برارزش افزدوه بدن عوضش مردم رایگان ازحمل ونقل عمومی استفاده کنند وتورهای مسافری ارزان برای ایرانگردی بذارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنزین گران بشه به شما و مردم چیزی نمی دن خرج سوریه و لبنان می شه

      • مصطفی

        بشین تا اینجا مثله کیش بشه از خواب بیدار شی بد نیست بنزین گرون بشه دیگه نمیتونی نون هم بخوری

      • بدون نام

        از بی عقلیت همون بس که معتقدی زنها و بچه ها باید از وسیله ی نقلیه ی عمومی استفاده کنن و مردها نه!حتی عربستان با اون حجم از تحجر به زنها اجازه ی رانندگی داد شماها هنوز دنبال اینید که زن نباید پشت فرمون بشینه مگه اینکه امثال شما با این دولت و این نماینده ها موافق باشن .به حالت تاسف میخورم خیلی بدبختی

    • رضا

      افربن اقامطهری معلومه خیلی ارتباط داری و تمام مشکلات و خواسته‌های مردم رو می دونی شاید هم علم غیب داری!!!!!!!!!!!!!!! شاید هم مردم حوزه انتخابیه شما میخوان خخخخخخخخخخخخخ

    • ابوالفضل رمضانی

      من عاشق گرانی و بدبختی هستم عاشق دست گدایی دراز کردنم!

    • پارسا

      ... از جانب مردم حرف نزن

    • یدی

      مرد حسابی لطفا از طرف ما حرف نزن.آخه با کدوم درآمد ..مردم ما هستیم هیچ کس موافق گرونی بنزین نبست

    • بی نام

      چطورموقعی که مردم دادمیزنن که کمرمون زیربارگرانی شکست کسی صداشونونمی شنوه لعنت به شماهای پول پرست ودنیاپرست

    • دانیال

      منظورش مردم برره بوده
      خورزوخان بهش گفته

    • بدون نام

      بیخود کرد

    • علی

      اونی که موافق غلط کرده باتو انقدر دروغ نگید به این مردم نجیب.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مردم نجیب نیستن بی عرضه هستن تمام

    • ir

      بابا خیلی رو دارید

    • حجت

      من موافق نیست
      خجالت بکش
      چقدر پر رو هستید

    • رامین

      واسه اینجور افراد فرقی نداره که گرون بشه.چون مگه میخواد با پول خودش بنزین بزنه.اصلا شاید نازل بنزین در دست هم نگرفته باشه.اگه کسی بفکر مردم باشه تلاش میکنه برای ارزونی
      انشاالله با ظهور آقا همه این تبعیض تموم میشه
      ما منتظریم

    • بدون نام

      درسته مردم شمارو نماینده ی خودشون کردن ولی قرار نیست ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی میخواسته بگه که به سانسورچی زحمت داده

    • حمید

      حیدر عزیزم قرص هات رو خوردی؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا کارشون از قرص گذشته باید بستری بشن

    • یاسین

      مردمی که آقای مطهری منظورشه همون اقلیتی هستن که قدرت و ثروت دستشونه و مملکت ارث باباشونه...
      من خجالت میکشم جای تو جناب مطهری شما راحت باشین... شهرامن و امان است داروغه بیداراست

    • بی نام

      هنوز بنزین گرون نشده قیمت رفته بالا وای به حال اون روز که بنزین هم بره بالا دیگه گوشت کیلویی 70تومان به بهانه افزایش کرایه میشه 150 هزار تومان

    • بدون نام

      آقا چرا حرف تو دهان مردم میذاری...چرا از طرف مردم جرف میزنی.......‌

    • رجایی

      برو بابا از طرف خودت نظر بده نه مردم همه تون لنگه هم هستید دنبال کارهای سیاسی نه به فکر مردم تو که نماینده مردمی بیا بگو چه کردی تا حالا فقط مترسکی

    • بدون نام

      منظور از مردم آقازادهتون هست ؟

    • زارع

      بارها گفته ام وبازهم می گویم این علی آقا اصلا نرمال نیه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا

    • بدون نام

      غلط کردی مطهری

    • بهزاد

      آقای مطهری تا بحال خودت و. خانواده ات دست توی جیبتان کردید.اصلا تا بحال خود و خانواده ات خرید رفتید یا خدم و حشم کارهایتان را انجام میدهند.

    • بدون نام

      کدام مردم .اگه منظورت مردم ایرانه کسی موافقرنیست

    • بینام

      شم بیجا کرده اید که بخواهید از طرف مردم حرف بزنید

    • بدون نام

      تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی (فکر میکنم همین شعر شیخ اجل ترا بس باشد از درد مردم بی خبر)

    • بدون نام

      منظورش اینه که مردمی که جلوی گرانی سرخم کرده اندودولت بنزین راگران کندمردم هیچ حرفی ندارندووقتی خودروگران میشه کسی حرکتی انجام نمیده برای این گفته که مردم موافق گرانی اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بس که بی عرضه ایم

    • بدون نام

      چرا دست از سر مردم برنمیدارید چرا اینقد مردم نادان فرص میکتیدوالا از گرونی خسته شدیم

    • علی

      خخخخخخ

    • خرفت مطهر

      مردم احتمالا با جلیقه های زرد به خیابان میایند تا دولت را وادار کنند قیمت بنزین را افزایش دهد .

    • نازي

      حيف اون پدررررررررررررررررررررر

    • بدون نام

      مردم !! آه منظورش خانواده محترم خودش بودند!!!! شب باخانوادش گپ زده صب به نتیجه رسیده !!

    • بدون نام

      دروغ نگو مطهری با این اقتصاد کمرمان شکست

    • آسا

      مطهری جان گوشت و مرغ، آهان راستی نون و البته آجیل و شیرینی با افزایش قیمت این ها هم مردم موافقن اینا رو یاد آوری کردم و گفتم تا شما عزیزان دلسوز فراموش نکنیدتاگرون کنید ما مردم موافق هم دعا گویتان هستیم،،

    • bitasaghe

      ایشان که از مردم عادی صحبت نمی کنند منظور اقای مطهري از موافق بودن مردم حتماً نظر شخصي ایشان واطرافیان خودشان هستش. وگرنه گرانی داریم تورم ناشی افزايش بنزین قابل توجیه نیست

    • م ش

      آقای مطهری این بار برای دیده شدن دست به دامان دروغ شده ‌.... واقعا که

    • ممم

      آقای مطهری چرا از خودت حرف درمیاری یا خواب دیدی که مردم راضی هستن ....

    • بدون نام

      جامعه یا ضد جامعه

    • علی

      صدایت ازجای گرمت می اید
      ...

    • بدون نام

      اگه راست میگویید جلوقاچاق رابگیرید نه مردم رامحدود کنی
      د شما کارت راکنار گذاشتید راه قاچاق بازشد نه قیمت ها را بالابکشید همیشه برای راه حل مشکلات ی که ایجاد کرده اید ازجیب ملت خرج میکنید

    • بدون نام

      اقای مطهری فکر میکنه زیادی انقلابی هستن و لطفا از طرف مردم دیگه صحبت نکنند فکر میکنم اگر کاری نکنند بهتره

    • میترا

      کدوم مردم همون 4درصدی که شماها جزوشین ؟؟؟؟؟؟ ولی ما اصلا راضی نیستیم یکم خجالت بد نیست والا

    • مهدی

      من‌ و‌امثال‌من‌که‌یه‌ماشین‌هم‌نداریم‌چرا‌باید روزی و یه‌ ۸۰ میلیون لیتر یارانه سوخت را پرداخت‌کنیم ؟؟؟
      دمت‌گرم‌مطهری تصویب‌کتید طوری‌که‌ یک‌قرون‌از‌جیب‌دولت‌تو‌باک‌ ماشینهای شش سیلندر با قیمت چند‌صد‌میلیونی نره !!! اگه‌از‌اول‌این‌جور‌عمل‌میکردید بعضیها سوار کول‌مردم‌نمیشدند و هی‌ی‌ی سواری‌بگیرندبه‌اسم‌منافع‌مردم ویا با قاچاق سوخت‌میلیاردها‌تومن‌به‌جیب‌بزنند .
      اگه‌یه‌کار‌حسابی‌تو‌عمرتون‌کردید‌همینه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوخت گرون بشه همه چی گرون میشه

      • بدون نام

        وقتی تمام مایحتاجتو چندبرابر اینی که الان هست خریدی البته اگه تونستی بخری میفهمی که گرونی بنزین چه ربطی به تو بی ماشین داره هرچند شماها فقط جلوپاتونو میبینید که اینم شک دارم

    • بدون نام

      کی کجا کی ؟؟؟؟
      این چرخه گرانی تا کی باید بچرخد و از نو شود

    • بدون نام

      سلام ببخشید میشه بنزینو گرون نکنید اخه مردم نگاه دارن

    • بدون نام

      آبروی بابات بردی . کاش ...

    • پرهام

      قابل توجه اونهایی که همیشه از مطهری دفاع میکنن و براش هورا میکشن...

      باژست روشنفکری و شعارهای آنچنانی پدر مردم رو درآورده...

    • اریا

      چرا دروغ میگید کجا مردم موافق گران شدن بنزین هستند

    • بدون نام

      اقای مطهری لطفا از زبان مردم سخن نگو . بگو اول برای افزایش درامد مردم چکار کردی که مردم مایل به افزایش قیمت بنزین باشند. حتما جیب یک عده خالی شده

    • امیدرضا

      ما منتظر پوشیدن جلیغه زرد هستیم گرون کنید بسم الله

    • بدون نام

      این آقا وضعش خوبه خیال کرده همه مردم مثل خودش که حال جای انه تصمیم می گیره

    • بدون نام

      توغلط کردی ازطرف مردم حرف زدی.

    • تو

      من از مطهری خیلی بدم میاد از طرف ما هم نظر

    • بدون نام

      هر وقت حقوقم شد 15 هزار دلار منم موافقم باهات آقای مطهری

    • بدون نام

      شما ارباب ما هستین ما بیچاره که صلاح خودمونو نمیدونیم تا حالاشو شما امر و برنامه ریزی فرمودید به بعدش هم شما بفرما حاجی.هر قیمتی که شما گفتین بنزین و پراید باید بشه ما کی هستیم.اصلا اسم مردم نیار مردم نمیفهمند.تو میفهمی.چه حرفها مردم نظر بدن یعنی چه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      با افزایش قیمت بنزین سایر اجناس هم ممکن است گران شود. جلوی قاچاق را بگیرید

    • بدون نام

      کدوم مردم ومیگی مردم لبنان فلسطین غزه عراق سوریه یمن از کجات در آوردی که مردم موافق گرون شدن بنزین هستن؟

    • بدون نام

      شماکه جزومردم نیستی وگرنه این حرف رونمیزدیدبیا تومردم تاببینی نظرشون چیه شمانظرخودت روبه مردم نچسپون دزدی ورات وسادازسرکول کشوربالامیره شمانمیتونیدیانمیخوایدباهاشون برخوردکنی فشاربه مردم می یاریداینهمه قاچاق سوخت باچهارتاوانت که نمیشه مرزبانی مگه نداره این کشوریاداره باقاچاقچی هاهمکاری میکنه بیاتومردم بعدحرف بزن

    • بدون نام

      تا از نظر شما مردم کیا باشند اون مردم خیالی که سالهاست هر کاری کردید به حسابشون گذاشتید خجالت بکشید مردم را ازاین بیچاره تر نکنید

    • امیر

      بترسید از خدا و از خشم ملت

    • بدون نام

      حتما قاچاق سوخت از کجاست؟یا از راه درباست یا از مرز زمینی.اینام دارن از این راه ارز وارد کشور میکنن.وگرنه جلوی قاچاق بنزین گرفتن کاری نداره.اینا میخان بنزین گرون کنن که ارز بیشتری وارد بشه.همه این حرفاشونم چرندیاته.مجلس و دولت و حاکمیت ولایت فقیه همه هماهنگن.راه فروش نفتشون همین بنزین و گازوییل قاچاقه.کاری که در زمان احمدی نژاد کردن.چطور قبل تحریمهای نفتی این حرفا نبود!

    • بدون نام

      کی از تو نظر خواست حرف نزنی بهتر است

    • بدون نام

      چرا حرف تو دهن مردم میزارین کی راضی به این هست بد بخت بشه

    • m

      چه غلطا.کی موافق گران شدن است که تو از زبان مردم حرف میزنی

    • یا خدا

      تو اصلا مردمو میبینی که به جاشون حرفم میزنی

    • بدون نام

      توغلط کردی ازطرف مردم حرف میزنی آقای مطهری

    • علی

      اقا بنده کاملا موافقم وا باه موافقم بنزین ارزون بشه آمو اشتباه تایپیه اقا موافقیم علا بلا برکت واینا

    • بدون نام

      نخیر ماهم موافق افزایش قیمت نیستیم دولت ک برا جوانان شغل ایجاد نکرد هرکی پارتی داشت رفت سرکار منی ک پارتی ندارم چیکار کنم. من هنوز دارم از جیب پدر میخورم با این حقوقی ک ب بازنشسته ها میدن بنزین الانشم گرونه

    • بدون نام

      اونی که موافقه غلط میکنه

    • جمعی از مردم جنوب

      تو یک نفری چطور از طرف 80ملیون حرف می زنی کی موافقه غیر از شما ...

    • بدون نام

      توبه جای خودت حرف بزن نه مردم.....

    • بدون نام

      چندین سال هست دقت میکنم و هر وقت در فرمایشات این عالیجنابان به جای کلمه مردم حضرات یا وابستگان را قرار میدهم آنوقت جمله هایی که ادا میکنند معنا دار میشود.

    • بدون نام

      حتماً خواب دیدی!!!! حالا نوبت گرونی بنزینه؟!!!! دارید جو می دید بیینید اوضاع برای گرونی بنزین مساعده؟!!!

    • مرتضی

      جناب آقا ی مطهری شما دم ازکدام مردم می زنید. البته منظور ازمردم خودتان واطرافیا نت می باشد. ایکا ش شما کمی مردم را می شناختید

    • محمد بیرانوند

      اخه چرا حرف توی دهن مردم میزاری ..کی با گرونی موافقه توی این اوضاع بد اقتصادی که به نون شب محتاجن ..

    • بدون نام

      لعنت بر شما که دنبال گران کردن بنزین هستید.لعنت برشما خائنین

    • بدون نام

      زر نزن بی همه چیز از جانب خود خرت حرف بزن

    • بدون نام

      جامعه آماری مطهری میلیاردرهایی که دور و برشن بوده قطعا.

    • بدون نام

      تا حالا به ماشین خودت با حقوقت بنزین زدی .یا همیشه با ماشین اداره رفت و آمد کردی .تاحالا 4 صبح رفتی سر کار آدم مزخرف کرایه زیاد بدی بهت فشار بیاد .آناناس

    • بینام

      مطهری از دهان خودت حرف بزن ...

    • حمید

      این جناب مطهری استاد تو گونی کردنه ، مگه یادتون نیست یه نفر درباره گرانی پراید ازش سوال کرد گفت بکنید این آقا رو تو گونی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مردم موافق بودن تو در مجلس نيستن چه برسه افزايش قيمت سوخت اقاي شكم سير مردم ماييم كه با اين تورم خود كه بماند بچه هايمان را از خوردن لبنيات گوشت و ميوه محروم كرده خدا ازتون نگذره كم بگيد مردم مردم

    • mahsa

      آخه مردم کدوم کشوری موافق افزایش قیمت هستند که مردم ما باشن؟؟

    • خانم‌ر

      هیچ‌کس‌راضی‌نیست‌جز‌شمااقای‌مطهری

    • قوامی

      آره راست میگه. وقتی ما متحمل این همه گرونی و نابسامانی هستیم و صدامون درنمیاد پس میشه حدس زد که مردم موافق گرانی بنزین هستند

    • بدون نام

      احتمالا ملت فلسطين و ميگه كه موافقند

    • بدون نام

      توچطور برای مردم تصمیم میگیری کدام مردم رازیند بنزین گران بشه بجز خودتون که تصیم بیخودی برای ملت میگیرید هیچ کس رازی به گرانی نیست گرانی جز بدبختی برای افراد ضعیف چیز دیگری ندارد مگراینکه سودی برای خود شما هاداشته باشد

    • بدون نام

      از اول انقلاب تا حالا مسئولین ما برا پیشبرد مسایل اقتصادی همش از ازمایش و خطا استفاده میکنن همه طرحها هم بعد چن سال با شکست مواجه میشه اول اینکه هر کی در این مملکت مقامی گرفتن بر اساس روابط هست و نه لیاقت.چون افراد متخصص هیچ جایگاهی ندارند.دوم اینکه اول باید ثبات در مملکت ایجاد بشه تا بشه حتی همین طرحهای ناپخته اجرا بشه که با این سیاستها داخلی و خارجی فک نکنم بتونن به این هدف برسن و تا ما زنده ایم باید همش در استرس و نا امنی روحی و روانی باشیم.

    • محمد

      توپول مفت درمیاری مردمم عین خیالت نیستن ازطرف خودت حرف بزن نه مردم

    • بدون نام

      اصلا این کیه ؟

    • کاربر صفر

      من موافقم ولی نظر خودم رو نظر همه نمی‌دونم و اصلا اهمیتی نداره؛ باید کار درست رو انجام داد؛ باید قیمت‌ها آزاد بشه و دولت مستقیما به اشخاص یارانه بده؛ یا قسمتی‌ش یارانه کالایی یا همه‌ش نقد. غیر از این ظلمه!
      باید اقشار آسیب‌پذیر مشخص بشن تا در موقع گرونی‌ها ازشون حمایت بشه و بقیه مردم هم به تناسب وضعشون.

    • بدون نام

      مردم موافق ریشه کن شدن این چنین سیاستمداران بی سیاست و دروغگویی هستند.والسلام

    • مصطفی

      این مردمی که آقای مطهری گفته، کجا زندگی می کنند آدرس بدن بریم دید نشون یاللعجب !شاید خوابی جناب نماینده.اگه کسی موافق باشه خودتی وامثال خودت

    • مصطفی

      تو زبون مردم نیستی میفهمیی

    • بدون نام

      کثافت میخواین یه بار دیگه گرونی با بنزین راه بندازین

    • بدون نام

      کدام مردم دقیقا کدام مردم... شاید ۴درصدخودی ها چرا دروغ میگین یه نظرسنجی ویا همه پرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج