جاباما
۸۰۶۳۶۹
۱۳۸ نظر
۵۰۰۳
۱۳۸ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی حرف‌های برانکو را تلافی کرد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:اگر پنجره پرسپولیس به خاطر اشتباه مدیرانش بسته شده هزار پنجره برای این تیم در فوتبال ایران باز کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت: یک عذر‌خواهی به رسانه‌ها بدهکار هستم چون در کنفرانس شرکت نکردم. حالا ۱۵ ساعت گذشته و شاید اگر در نشست شرکت می‌کردم حرف‌های احساسی می‌زدم ولی امیدوارم الان صحبت‌هایم به دور از عصبانیت باشد.

وی افزود: جای تاسف است، باشگاه مردمی مثل پرسپولیس بازی از هفته قبل راه انداخته است باعث می‌شود حرف و حدیث‌هایی در مملکت برایشان به وجود بیاید که نمونه‌اش پرچم ژاپن است. اگر یک پنجره نقل و انتقالات بسته شده و آن هم خارجی و روی اشتباهات مدیران بوده که دلیل نمی‌شود که همه پنجره‌ها برای این تیم باز شود.

خبیری کیست و کجای فوتبال است که به خودش اجازه می دهد در مورد تیمی مردمی مثل سپاهان صحبت کند؟ اینها از کجا به فوتبال آمده اند مثل معاونی که به استقلال آمد و با روابط فامیلی‌اش پدر استقلال را در آورد! فوتبال جای قشنگی‌ها است،وقتی اهل فن و امثال دادکان و مصطفوی در خانه نشسته‌اند این آقایان به خود اجازه می‌دهند از هفته قبل برنامه ریزی کنند و به باشگاه مردمی سپاهان توهین کنند. فوتبال درگیر شونده روز گذشته ما اگر چه در روز خوب خود نبودیم سرجای خودش اما کار قشنگ باشگاه سپاهان را ببنید.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: این ها وظیفه است،هفته قبل از دایی تقدیر کردیم و روز گذشته هم از نویدکیا و کریم خواستیم بیایند و از سیدجلال تقدیر کنند، حتی در رختکنشان بنر زدیم، ولی چرا آقایان که از یک جنس دیگر هستند آمده‌اند کارهایی کرده اند فوتبال به یک سمت دیگر برود.صحبت بعد من در مورد فغانی است، کسی در این مملکت جرات ندارد به این آقا حرف بزند.

این آقا شده قلدرخان فوتبال ایران! از کمیته داوران گرفته تا دپارتمان و ...حرف که به او بزنیم می‌گوید بیرونت می‌کنم! شما ببنید هفته قبل چه بلایی سر سپیدرود آورد؟ یک جوان چه کار کرد که داور با او چنین برخوردی کرد. آقای فغانی به جام جهانی رفتی که رفتی! اینها دلیل نمی‌شود هر کاری خواستی انجام بدهی! من با سند می‌گویم او با شخص من مشکل دارد.

آقای فغانی عزیز شما که با من مشکل داری چرا به سپاهان ضربه می‌زنی؟ در ۶-۷ ماه گذشته در بازی سپاهان و ذوب‌آهن ۲ بر صفر باختیم که هر ۲ با اشتباهات داوری بوده.او در بازی دیروز بالای ۲۰ سوت اشتباه زده است.

وی ادامه داد: او نگاه بالا به پایین پیدا کرده و خودشیفته شده است. از قدیم می‌گویند هر چه درخت پربارتر می شود افتاده تر می‌شود. اگر یک داور اشتباهات او را می‌کرد ۴ سال محرومش می‌کردند.آقای فغانی معرفت و مردانگی داشته باش و بگو برای تیم‌های قلعه نویی سوت نمی‌زنم! او اشک ۵۰ هزار نفر را در آورده است.

قبلا هم برای تراکتورسازی این کارها را کرده بود. شاید الان به من و صفحه مجازی‌ام حمله شود ولی ما بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم. آقای فردوسی پور هم این بازی ها را کارشناسی کند و بگوید در نیم فصل کدام تیم از داوری ضرر دیده است ولی فغانی خودش را تافته جدا بافته بداند.

من می‌گویم ما ۱۵ تیم برای یکسری ها بازی کنیم یه تیم دیگر هم برای یک جام دیگر. اینگونه که نمی‌شود. معاون پرسپولیس و یا مشاور این باشگاه حرف می‌زند.من اردتت به برانکو دارم ولی او هم صحبت کرد، مثلا چی شد؟ این بازی هم تمام شد، مثل همان بازی که سپهر حیدری گل زد و قهرمان شدند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه می‌گویند داوری ها به سود سپاهان بوده است ادامه داد: مرد است و حرفش. من قبول دارم جایی هم به سود ما صحنه‌های داوری رقم خورده است. من در آنتن زنده این حرف را می‌زنم. آقایان باشگاه پرسپولیس! قبول دارید در برنامه ۹۰ کارشناسی شود و هر تیمی که به اشتباه سود کرده امتیازاتش کم شود؟ من قبول می‌کنم. اصلا این اتفاق به نفع دیگر تیم ها هم شود اشکالی ندارد.

یقین دارم نساجی، سپاهان و ذوب‌آهن بیشترین ضرر را کرده‌اند ولی این آقایان سود کرده‌اند.شاید جایی مثل بازی نساجی اشتباه شده که مطمئنم وولیسیانی روی بازیکن ما پنالتی کرد ولی این آقا در هفته کلی اشتباه می‌کند در کل کسی جرات نمی‌کند به این داور حرف بزند؟ باز هم می‌گویم فردوسی پور بین ما و پرسپولیس با کارشناس پیشنهادی باشگاه پرسپولیس قضاوت کند.هر تیمی از داوری سود برد امتیازاتش کم کنند.

وی تاکید کرد: آقای سلطانی‌فر یک نفر مثل خبیری و توفیقی را پیدا کردید و این نمی‌شود شما هر کسی را در این ۲ باشگاه بگذاری.اینها از کجا آمده‌اند؟اگر معرفت اصفهانی نبود با آن داوری باید هزار اتفاق در اصفهان می‌افتاد. از شب گذشته ۱۰۰۰ اس ام اس ناموسی در صفحه من دادند که چرا با شجاع حرف زدی و با فلانی فلان کار را کردی یا از آنها تعریف کردی!

تازه من که جو را آرام کردم! چرا در زمان حضور ما در تراکتورسازی این حرف‌ها زده نشد؟ مگر پنجره ما بسته نشد؟من که ۴ بازیکن از دست دادم و سروش رفیعی هم به پرسپولیس رفته بود.ما هم با ۱۳-۱۴ بازیکن این بازی ها را می‌گذرانیم. این تبعیض‌ها درست نیست.در کل فوتبال ایران زاویه‌ای گرفته شده که اصلا درست نیست.

فلانی را می‌آوردند چون فامیل فلان وزیر است.همین آقایان را آوردند، آقایانی که در استقلال بودند الان کجا هستند؟ از کجا آمدند؟ سال گذشته من در ذوب آهن بودم و در آن بازی رو در رو زاویه داشتم ولی این تیم می‌توانست قهرمان آسیا شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما ۱۵ تا تیم برای یک جام بازی می‌کنیم و پرسپولیس هم برای یک جام. نمی‌شود که! به ما چه ربطی دارد که پنجره آنها بسته شده است. آقایان ۱۳ بازیکن با کیفیت دارند و در تیم ملی هم هستند.من در تراکتورسازی اصلا یار نداشتم، عالیشاه، نوراللهی، بیک‌زاده و ... رفتند ولی هیچکس از آن تراکتورسازی حرفی نمی‌زند. من که این همه از بازیکنانم را از دست دادم. هیچ‌کس از تراکتورسازی که آن همه بازیکن از دست داد و آن همه بلا سرش آوردند حرف نمی‌زند.مردم خوب آذربایجان هم هیچ گله ای نکردند.

وی در خصوص اینکه سپاهان از داور بازی شکایت می‌کند یا خیر گفت: مگر صدای ما به جایی می‌رسد؟ما هر چه نامه می‌نویسیم فایده ندارد.اولا کارشناسان می‌آیند و ماست مالی می‌کنند، یکی مثل سیف الله پور،انگار چیزی از رویحفظیات به او گفته اند! کارشناس باید شرف داشته باشد.

من ۴۰ سال است در فوتبال هستم، اصلا به صحنه پنالتی کاری ندارم.فغانی فشار را از زمین حریف آورد داخل زمین ما. صحنه‌ای که کی روش اخراج شد را به مردم نشان بدهید. فغانی دنبال این بود که کی‌روش را اخراج کند که بازیکن ما در آن ۵ دقیقه آخر فشار از روی هوا به تیم پرسپولیس نیاوریم. من در این فوتبال بزرگ شده‌ام و همه قوانین را بلدم و کتاب قوانین را می‌خوانم.وقتی یک کرنر را اشتباه بگیرید ۳ دقیقه طول می‌کشد توپ به این زمین برگردد.اگر یک پرسپولیسی در آن صحنه بگوید کی‌روش خطا کرد هر چه آقایان بگویند من قبول می‌کنم.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی آخری تیمش گفت: این سخت‌ترین بازی ما است، در این جور بازی ها بازی کردن سخت است.با این ناعدالتی و داوری‌ها که جلو می‌رویم باید بگویم شرایط سخت است.جا دارد از کارگزان کارخانه و دکتر سبحانی و هیات مدیره تشکر کنم چون قطار ما راه افتاده آقایان سنگ‌هایشان شروع شده است.دیروز ۵۰ هزار نفر گریه کردند و نمی‌دانید مقابل هتل چه می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قلعه لطفا ............ شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفهایت همش اشتباه و بی منطق است. خدا زبان را به چه کسانی دادی. انگار هیچکس در این فوتبال نمیفهمد فقط تو میفهمی. کاری با علی دایی کردی وحشتناک حالا از او حرف میزنی و خیلی چیزهای دیگر خیلی باز هم خیلی.

      • سیاوش

        خیلی موذی و کثیف هستی گروهبان قندلی
        اول نفر مایلی کهن ذات کثیف قلعه نوعی را کشف کرد و پی به ماهیت و ذات کثیف و مافیایی اون پی برد
        دیروز و امروز با پرسپولیس مشکل داشتی
        قبلا با تیمهای دیگری
        بعدها با تیم های دیگری
        خیلی خیلی پستو نامرد هستی

      • علی

        تمام ایران میسوزن که پرسپولیس با پنجره بسته یه ساله تو اوج مونده به صغیر و کبیر باج نداده غولهای غرب آسیا رو یک به یک برده تو لیگ برتر که هیچ کس حریفش نیست همه این جهتگیریها برای نیم فصل دومه که پرسپولیس میتونه یار بگیره و همه لیگ از الان چسبوندن که چه جوری باید پرسپولیس برانکو رو متوقف کنن.نمیتونید بابا قبلیا هم نتونستن شما هم نمیتونید با همه سوراختوریا کیسه کشا و شله زردا هستم

      • بدون نام

        فقط خدایا باید جواب پرسپولیس و وزارت ورزش بده.

      • بدون نام

        تو جملات قلعه نوعی . فقط و فقط طرف ، خودش رو مطرح میکنه ، بقول مایلی کهن تو سرکار قندلی هم نیستی

      • بدون نام

        قلعه نوعی کوتوله با بزرگان درگیر میشه که خودشو بزرگ جلوه بده !

      • سیاوش

        امیر قلعه نوعی
        باو بنیشه بانی

      • بدون نام

        خودت خفه شو لنگی

    • پرسپولیس کبیر

      تو خودت کثیفترین ادم این فوتبالی خودته کردی موش مرده جا نماز اب میکشی مرتیکه

      پاسخ ها

      • پارسا

        قلعه پولایی که قبل بازی هاش تو استقلال رشوه داده رو یادش رفته
        صد رحمت به سنگ پاچ رویی دارن والا

      • بدون نام

        شما تمیز.مگه دروغ میگه خب چارتا کارشناس بیارن ببینن کدوم تیم بیشتر به نفعش سوت زدن.اگه پرسپولیس راست میگه خب بپذیره

    • مهدی

      حرف حق . حرف تلخ . همه برای پرسپولیس و قهرمان کردنش در خدمتن

      پاسخ ها

      • هه

        نوش جونمون

      • ایمون تاج سوراخ کن

        به تووامثال توربط نداره بخوان نخوان قهرمان میشیم شکرخوریشم به کسی نیومده بسوزه بترکه چشم حسودبخیل

      • س.ک

        بشین سرجات بچه.سن و سالت نمیکشه که این آقا با مافیاگری و داور خریدن و بازیکن حریفو وسوسه کردن چقدر جام گرفت
        چند ساله که داورا زیاد باهاش نیستن نتونست جام بیاره با اونهمه بازیکن میلیاردی داره میسوزه.

      • بدون نام

        خاک بر سر لنگ با این جام گرفتنش

      • موسوی

        اخه شماها چیزی از حق می دانیم که حرف حق میگین.شماها تمام بازیهایی که پرسپولیس بود را به خاطر تعصب کورکورانه به داوری و وزیر و... ربط میدین !!! حتی بازی های آسیایی!!!! با این تعصب چشمهایتان کور و گوشهاتون شنوا نیست.پس حق و حقیقت را وارونه میبینید.

    • بدون نام

      راه حل داوری ایران کمک گرفتن از ویدئو چک است . فقط و فقط

      پاسخ ها

      • داود

        ویدئو چک هم بیاد فقط میشه ابزاری برای سر بریدن تیم ها مقابل تیم پرسپولیس

      • ایمون تاج سوراخ کن

        شعرنگوبابا ویدیوچک بود که الان با10امتیاززیرسرورتون پرسپولیس بودیدکیسه کش

      • بدون نام

        ویدیوچک که بود دربی روباخته بودید

    • بدون نام

      بمیر بابا تو خودت رئیس مافیا هست یبد اومدی از بقیه ایراد میگیری شما کم از جانب داوری و .... سود بردید که الان این حرفا رو میزنی چه کمکمی به پرسپولیس شده فقط یک مورد نام ببرید هر کی ادعای این حرف رو داره بیاد یه مورد بگه فقط بلدید حرف بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جقله ببین همین بازی دیروز پنالتی ک گرفته شد بعدبیاچس ناله کن

      • میلاد

        دوست عزیز اگه یه مقدار بدون تعصب نگاه کنی میبینی چه کمکهایی به تیمتون شده. از پنالتی این بازی بگذریم، گل صحیح تراکتور و پنالتی اعلام نشده برای ماشین سازی و اخراج نشدن علیپور تو بازی پدیده که 10دقیقه بعدش گل زد و ... مواردی هستن که به تیمتون کمک شده.

      • محمود

        مطمن باش اگه چیزی از قلعه نویی داشتن حتی یه روزم نمیذاشتن کار کنه تو این مملکت.شما به چرندیات خودتون برسید ببینید توی چهار بازی آخر چند بازی داور واستون در اورد بغیر از این فوتبال کثیف یعنی پرسپولیس از وزارت گرفته تا فدراسیون از مدیر عامل های زندانی شده متعدد مشخصه چه تیم کثیفی دارید

      • بدون نام

        لنگ کثیف بازی میکنه منطقی باشید

      • بدون نام

        صاحبان سود در لیگ با احترام به هواداران آنها ۱ - استقلال + شانس ۲_ سپاهان + مافیا

      • ابی آسمانی

        چشمای نابینایت روبازکن مگه همین دیروز منشا خطانکردولی داوربرای تیم حکومتی شماپنالتی گرفت بازم بگم یا خودت بهتر میدونی

      • امیر تتلو

        خجالت هم خوب چیزیه
        حرفهای قلعه نوعی منطقیه پیشنهادش هم عالیه
        اگه مردین قبول کنین....

    • س

      توهمیشه همین بودی فکر کردی پرسپولیس را میری و به عرش میرسی اما باشگاه بزرگ به نصف تیم و بازیکن میدان ندیده داشت میبردت .هیچ وقت به دل فوتبال نمی چسبی خودت را گول نزن مردم میدانند سر تا پای حرفت دروغ است

    • بدون نام

      چون برایت سوت نزده ناراحتی؟؟؟؟

      اون زمان که استقلال بودی قبل از هر بازی با بازیکن تیم حریف حرفغ میزدی که برات کم کاری کند

      داور م یخریدی

      ادم اجیر میکردی برای فحاشی


      حالا جا نماز اب می کشی؟؟؟؟

    • مرتضی

      از شما بعیده، تو که خودت استاد این بازی ها هستی!!!!
      بعدشم پرسپولیس دو پنجره محروم شد نه یه پنجره و آخر اینکه باشگاه مردمی باشگاهی که شما به عشق مردمش بری نه قراردادهای میلیاردی، لطفا اینقدر با کلمات و ذهن مردم بازی نکنید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب تقلب کرد و محروم شد تقصیر بقیه تیمهاست؟!!!

    • م.ش

      خود کیسه کشا توی ورزشگاه شعار میدن رییس مافیا کیه امیر قلعه نوییه...
      تو نمیخاد از پاکی فوتبال حرف بزنی.
      بازی با نساجی توی لیگ دقیقه ۹۴ چه پنالتی بود برات گرفتن؟ چطور اون موقع کل فوتبال رو نبردی زیر سوال؟؟؟
      نه امیرجون دوره ی گز و سکه و ... تموم شده .
      میدونی زورت به پرسپولیس نمیرسه داری آب رو گل آلود میکنی.
      وگرنه خودتم میدونی توی اصفهان سر همه تیما رو بریدن.
      تو که رییس مافیایی چرا ادا درمیاری.
      ببند دهنتو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به هر چی لنگیه

    • بدون نام

      درست میگه و باهاش موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قلعه مرغی کثیف ترین ومافیای ترین مربی تو فوتبال ایرانه تمام قهرمانی های قلعه مرغی با تبانی ورشوه وخریدن داور وخریدن بازیکن اقای قلعه مرغی هنوز مردم جریان توره رو فراموش نکردن خیلی بی شرفی

      • محمد

        آقای قلعه مرغی! به جون عمت ما باور می کنیم قهرمانی های تو با سپاهان پاک پاک بود و داوران و فدراسیون نشینان به نفع تیم شله زرد نبودن. تو که خودت مافیای فوتبال ایرانی.!!

      • بدون نام

        لعنت بر پدر و مادرت احمق بیشعور

      • بدون نام

        از باشگاها سپاهان و از مربیان قلعه نوعی در صدر رانت هستند .

      • بدون نام

        اقاچرکسی نمیگه این تیم دروپنجره بسته رفته فینال باشگاه مگه اونجا کنفدراسیون اسیابسج شده بودچرانمیخوان قبول کنن که هیچ چطوره حریف تاج سرشان نمیشن

      • بدون نام

        توکه حرف نداری

    • بدون نام

      دو کلام هم از زبون مادرشوهر.............

    • آبادانی

      این همه سال با رشوه و خریدن بازیکن حریف چند قهرمانی آوردی خوب به همه چیز واردی آقای قلعه نوعی یادت رفته چطور ابراهیم تقی پور اون فینال جام حذفی رو برات درآورد؟ يادته بعد از قهرمانی استقلال در مشهد همون شب مدیر عامل باشگاه گفت اينجور قهرمان شدن رو نمیخایم؟ يادته فرهاد مجیدی اسطورتان چی گفت؟ گفت که همه قهرمانی های استقلال مشکل دار بوده حالا چی شده جا نماز آب میکشی مافیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا اینها خیلی فراموشکار تر از این حرفهان و پررو تر رئیس مافیاست خودش داره چرت میگه از کیسه همان طراود که در اوست یعنی چرک

    • بدون نام

      خخخ ببین این حرفا رو رییس مافیا میزنه حتما اخر زمونه خدایا رحم کن

    • بدون نام

      وقتی توی گوگل سرچ کنی امیر مافیا و نتیجه سپاهان و قلعه نوعی بالا میاد دیگه نیازی به جواب دادن نداره ;ورزس سه هم که کانال تبلیغاتی کیسه کشا و مربیان کیسه کشه و این هم تعجبی نداره

    • بدون نام

      تمام ناراحتیش اینه چرا فغانی رو نتونسته بخره مثل داورهای قبل پدیده رو همینطوری بردن مافیای فوتباله ایشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون لنگیا بیشتر خریده بودنش!!!!!

    • داوید

      پرسپلیش چند ساله با کمک دولت و نامردی نتیجه میگیره

      پاسخ ها

      • H.E

        زارت

    • موسوی

      الهی شور،همه چی وارونه شده!!!! چندتا بازی اخیر داوری ها به نفع سپاهان بوده و امتیازهای حساسی از داوری به سپاهان رسید(نساجی ،ماشین سازی و ... ). آقای قلعه نویی ،منافق بازی دیگه جواب نمیده!!!! ی مروری به بازیهای قبل بکن و ببین که چه اراده قوی و چه مافیایی برا قهرمانی سپاهان بسیج شده اند.حداقل شما در این خصوص صحبت نکن که کارنامه ات پر از کثافت کار یه.!!!! قول میدم به خاطر قهرمانی های قبلی سپاهان چند سال دیگه این تیم هم مثل یوونتوس ایتالیا به خاطر رشوه و ... به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد، و شما هم از مربی گری ممنوع خواهی شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین بازیهای شش امتیازی رو واستون در آوردن. واسه دلخوشی و گِل دادن رو ....یه بازی با تیمهای نا مدعی هم به سود بقیه تیما سوت زدن. این سه امتیاز کجا و اون سه امتیاز کجا؟؟؟!!!

    • استقلالیم

      یه دونه ای امیر خان

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی یه نگاهی به فدراسیونت بکن و چشماتو باز کن بعد لجن پراکنی کن از بالا تا پایین این فدراسیون همه مدیران اسبق همین تیمی هستن که با مافیا تا کنون بیشترین قهرمانی قلابی در لیگ برتر داره و ماشاالله همه داوران هم در خدمت شما بودن چطور قبلا که همه میجنگیدن واسه دومی و شما با محسن قهرمانی ها سوبله میکردید حرف از عدالت نمیزدی؟ مجید جلالی خیلی مرده رو یادته؟قهرمانی کثیف با کیسه چطور؟

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی آب بریز اونجایی که سوخته

      پاسخ ها

      • بی نام

        چون خر شانس خوبی داره از این به بعد تلفظ میکنیم خرپلیس....

      • ایمون تاج سوراخ کن

        آب اثرنداره دواگلی بایدبدم توبرانکوتایم کردیم تودروازشون

    • حامد

      راست میگه ایشون . سپاهان چی کم گذاشت تو مهمون نوازی . بنر زدن براشون تو رختکن . فشفشه و آتیش بازی تو ورزشگاه . نورپردازی با لیزر تو زمین . یادآوری وجود نوامیس به بازیکنای پرسپولیس تو ورزشگاه نود دقیقه تمام . دو مرحله استقبال با سنگ و چوب و فحش به صورت رفت و برگشت . مشت و مال فک و دهن بازیکنا توسط استنلی کی روش بیچاره . دیگه باید چیکار میکردن که نکردن . خدا جای حق نشسته . ایشالله بزنه به کمرتون که حق این سپاهان مافیایی رو با امیرخان قلعه مرغی میخورید .

      پاسخ ها

      • ایمون تاج سوراخ کن

        دمت گرم باحال بودسوزوندی شله زردارو

    • بدون نام

      ابراهیم توره یادتونه آقای قلعه نوعی؟یا داروهای خواب آور درون آبمعدنی پرسپولیس در اصفهان را چطور؟ یا اون غش های امثال محسن قهرمانی

    • reza

      خیلی وقت بود ذات واقعی خودتو نشون نداده بودی.

    • بدون نام

      تو خودت سردسته مافیایی واز مظلومیت حرف میزنی اگ تو درست میگی چرا تیمی مثل سپیدرود یا نفت مسجدسلیمان یا نساجی مازندران یا استقلال خوزستان را قبول نمی کنی تیمهایی را انتخاب میکنی که مافیایی کار میکنن بجز استقلال

    • بدون نام

      باید ۱۴ تا تیم دیگر از فوتبال دست بکشن مثلی دوسال دیگه جام بدن به لنگ کثیف ترین فوتبال دنیا داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا بعد از قیامت بسوز . پرسپولیس خیلی بزرگه و تو جوجه کیسه کش دهنت را آب بکش

    • بدون نام

      از خود تو کثیف تر تو فوتبال ایران نه بوده و نه بوجود خواهد امد نکبت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کثیف ترین و جعل تقلب کثافت در ذات لنگ موج می زند با این داوری های بازی براتون در میارند من خجالت می کشم همچنین تیم در ایران داریم فوتبال پاکم آرزوست

    • علی قاسمی

      گر چه ما استقلالی ها دل خوشی از او نداریم ولی انصافا به حق میگوید لنگیها از پنجره انتقالات بسته شده ولی هزار پنجره براش بازکردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کوری چشم دشمنان . اینها همش نشونه بزرگی ارتش سرخه

    • بدون نام

      مافیای فوتبال .کم قصه تعریف کن

    • مرتضی

      خودت سر دسته مافیایی
      مظلوم نمایی نکن
      قبل گل شما کیروش خطا کرده
      یه پنالتی دیگه که دروازه بان بدون توپ علی پورو زده خطا نگرفته
      و در اخر همه میگن کیروش استنلی فحاشی کرده نه خطا
      و اینکه کیروش تو 90 دقیقه غیر خطا چه غلطی کرد که بخواد تو 3 دقیقه انجام بده
      خودتییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • آریوبرزن

      همین که تو شرف داری بسه کل ایرانه.مرموز تر از تو،توی این فوتبال وجود نداره

    • پرسپولیسیم

      خوب گذاشتیم.....تون شله زرد

    • پرسپولیسیم

      همین کارو باکیسه وسوراختور خواهیم کرد

    • بدون نام

      شما تونوددقیقه بازی باکیروش استنلی چه فشاری به پرسپولیس اوردی که مدعی هستی داورمیخواست فشارهوایی پرسپولیس کم بشه توکه سنگ تراکتوررو به سینه میزنی میدونیم برنامه چیه بوی پول اقای ذنوزی به مشامت خورده دم تکون میدی اگه فکرتراکتوربودی تواون مقطع حساس بهخاطر هوادارای خوبشون میموندی وی کاری براشون میکردی

    • سجاد

      تو میدونی ک خیبری و عرب جانشین گرشاسبی میشن و میخای مهره تاج بیاد مدیر عامل بشه و پذسپولیس زمین بزنین... لامصب تو خودت مافیایی دیروز میدوندجنگ بود تا فوتبال اخه منت چیو میزاری،
      استقلال و سپاهان بخاطر مافیای تو و تاج و کفاشیان تونستن چند دفعه قهرمان لیگ بشن
      همین تیمه پرسپولیس تو خونه خودتون جلو 40هزار هوادار وحشی تون 90 دقیقه حمله کرد خخخخ
      یاد بگیر مردونه بازی کنی و مردونه ببری، با مافیا و رشوه گز سکه ای منم میتونم قهرمان بشم

    • بینام بینام بینام

      قلعه نوعی جان خیلی عصبانی شدی مواظب خودت باش
      نکنه یه وقت سکته بزنی و راحت بشی از این فوتبال...
      اما اینو بدون تو خودت مظهر و عصاره همین فوتبالی ...
      برانکو خیلی آقایانه رفتار میکنه و با امثال تو خیلی فرق میکنه

    • اس اس

      خاک بر سر این داوریا که همه در خدمت لنگ هستن خاک دو عالم

    • بدون نام

      جوری حرف میزنه انگار سپاهان نبوده کثیفترین بازیارو داشته نامردیا داور خریدن غش کردن.جمع کن بابا همیشه پرسپولیس تورو سوزونده.

    • بدون نام

      جوری حرف میزنه انگار سپاهان نبوده کثیفترین بازیارو داشته نامردیا داور خریدن غش کردن.جمع کن بابا همیشه پرسپولیس تورو سوزونده.

    • آنیتا

      مرتیکه تو خودت تمام قهرمانیهات با اسدقلال در زمان احمدی نژاد و با لابی بدست اومده،،،،،،،

    • ج

      تنها مربی که کنار خودش ازآدمهای بزن بهادراستفاده میکنه فعله نویی است که دور و برش علی و حسن واصغرهای زیادی هست ایشون درست است که کارنامه ی درخشانی درمربیگری داره اما با بازیکنان خوب و ساخته شده ایشون اگه تونست بابازیکنان کم نام ونشان نتیجه بگیره حرف بزنه

    • پسر نوح

      قلعه خجالت بکش مافیای فوتبال

    • بدون نام

      بزرگترین فساد این فوتبال خودتی آقای قلعه نویی

    • بدون نام

      شما به همه داورها اعتراض میکنید بهترین داورها هم باوجود ویدئوچک اشتباه میکنند فغانی خوب داوری کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از جانب همه لنگیا!!

    • رامین یغمایی

      جناب قلعه نویی فراموشکار هم شدند . ایشان هنگام بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور فقط یک نیم فصل بودند . شهامت این را نداشتند که فصل بعد هم بمونند . و فرار را بر قرار ترجیج دادند .

    • بدون نام

      لنگ کثیف ،کثیفترین تیم فوتبال در کل جهان

      پاسخ ها

      • سیاوش

        چی به روزت آورده که اینطور حرص می خوری

    • بدون نام

      ادم به بی شرفی تو تو ایران وجود ندارد.احمق بیشعور تو مافیای تقلب و...هستید وهمه ایران هم میدانند.حالا تو شدی کارشناس وکتاب خوان.واقعا پست بودن وحقارت خودتو ثابت کردید.چرا فرار رو به جلو میکنید اره یک کارشناس بیاد حساب کند تا ببینیم که از روزی که تو وارو مربیگری شدی چقدر با لابی امتیاز جمع کردید.علت اینکه از فغانی بد میگید اینه که تو لابی شما نیست ومثل تو خرفت وبی وجدان نیست ودر تیم مافیایی تو قرار ندارد.تو اصلا حق ندارید که راجع به سرورت پرسپولیس اظهار نظر کنی.تو عددی نیستید کثافت آشغال مافیایی.از ایت ببعد مواظب خودت باش که با طرفداران ارتش سره طرفی.

    • رامین یغمایی

      قلعه نویی درست میگن 15 تیم جدا شن چون پرسپولیس تو ایران حریف نداره باید قهرمانش بیاد با پرسپولیس بازی کنه . برای همینه که پرچم ژاپن میارن تو ورزشگاه چون تنها تیمی که تونسته پرسپولیس نصفه و نیمه را ببره یک تیم از کشور ژاپن بوده .واین مایه شرمساری تیمهای ایرانی شده .

    • حسن

      ۱۵ تیم برای یک جام
      یک جام برای پرسپولیس!!!!!
      آقای امیرخان مطمئن باشیم این نظر شماست؟؟؟؟
      به نظرم هیچ فصلی هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس مورد حسادت واقع نشده!
      آقایان فوتبالی حسادت جوهره و توان فنی شما را نابود میکند.
      به قدرت خودتان متکی باشید و اگر بالا نیستید بالا نشین را به زیر نکشید.

    • بدون نام

      اوه اوه قلعه مرغی بد سوخته هااا

    • علی باوی

      کثیف تر از قلعه نوعی مگه کسی هست هم . مافياي فوتبال ایران

    • بدون نام

      چطور بازی با پدیده گل سالم پدیده آفساید اعلام شد .لال بودی.تو دم از فوتبال پاک نزن که ....

    • بدون نام

      آقای قلعه مرغی تو در باره عدالت صحبت میکنی نود دقیقه داخل اصفهان زیر فشار فوتبال پرسپولیس بودی تو فوتبال بازی نکردی رو تو برم خیلی پر روحی

    • علی

      خدا یا کمک کن چرا اینقدر داوریا به نفع پرسپولیسه درسته طرفدار بیشتر داره این دلیل نمیشه اینقدر هوای این تیم و داشته باشید و حق دیگر تیم ها رو بخورید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها اگه حریف پرسپولیس بودن پرچم ژاپن نمی اوردند ورزشگاه

    • شاهین

      من کاری به شخصیت قلعه نویی ندارم و کلا برام مهم نیست شخصیت کسی که حرفی رو میزنه مهم اون حرف و کلامه فارق از اینکه از دهن کی بیرون میاد ، دقیقا درسته فوتبال ما سرتاسر فساده همش رانته همش پارتی بازیه و داوری که مشخصه فغانی همین سوت رو تو اسیا یا جهانی میزد کلا میذاشتنش کنار ، برای من به شخصه قابل قبول نیست که داوری که تو جام جهانی حتی ویدئو چک نتونست یک ایراد ازش بگیره و بالاترین نمره ها رو داشت اینقدر اشتباه سوت بزنه

    • هادی

      حرف اضافی نزن سپاهان تیم بالای جدول نیست کاملا محسوسه پرسپولیس نیم فصل دوم با اختلاف ده امتیاز صدر جدوله

    • صالح

      آقای قلعه نویی با اینکه یک پرسپولیسی هستم ولی همیشه شمارا یک مربی با کلاس وفهمیده میدانستم ولی وقتی این گفتگوی شمارا امروز خواندم واقعا تعجب کردم وتاسف خوردم..آقای قلعه نوئی گیرم که پنالتی پرسپولیس اشتباه بوده درمقابل چرا خطای روی سیدجلال را شما ندیدید!که درهمان صحنه گل سپاهان به ثمر رسید!اقای قلعه نوئی شما طوری صحبت کردی که گویا اخلاق برای شما ارزش واهمیت دارد که انشاالله اینجوری باشد ولی اقای محترم انهمه مواد اتش زا در زمبن فوتبال چه میکرد؟اقای قلعه نوئی مگر درتیم شما هم ورزشکار ژاپنی هست؟ که پرچم ژاپن در دست هوادران شما برافراشته شد؟حال قبل از ورود به ورزشگاه بعضی از این آدم نماها باماشین پرسپولیسیها چه کردن بماند..ایا این کارها بر مدار اخلاق است ؟......

    • ایرانی

      چرااین اینقدچرا وپرت میگه؟ توتیمت اینقدازپرسپولیس ترسیده بودکه وقتی گل خوردیدوعلیپورتوپوبرداشت بزاره وسط زمین که بازی سریعترشروع بشه بازکنات باهاش درگیرشدن که بازی باتاخیرشروع بشه درصورتیکه اینکاروتیم توبایدمیکردچون میزبان بودوبایدتلاش میکردبازی ززودترشروع بشه.سپاهان حداقل 9امتیازمفت وباکمک داوران تااین اکسب کرده.چقدروداری اقای مودب که جلوچشم میلونهانفربه بازکنت فحاشی میکنی طوری که ازحرفات شجاع ریسه میرفت.

    • پویا

      کس کشا جام حذفی یادتون رفت قهرمان شدین با داوری اقای قهرمانی دوپنالتی برای پرسپولیس نگرفت اب معدنیا یادتون رفت ,,,حالا یه بار هم بسود پرسپولیس بگیرن مگه چه میشه

    • مهدی

      توی مافیایی بودن قلعه نویی که شکی نیست سال آخر استقلالشو بیاد بیارین چه بازیکنایی رو جذب کرد،ولی خب مصاحبه برانکو هم هفته قبل بی تاثیر در داوری نبود،و اینکه کلا پرسپولیس با وجود شایستگی نسبی بازیکناش کلا رویه بدی رو دارن توی لیگ جا میندازن نسبت به داوری

    • بدون نام

      اقای قلعه جنابعالی خیلی مردی برو تیم استقلال اهواز رو با همین نفرات بردار بیار بالا،هر جا میری تمام بازیکنان ترازاول رو با خودت میبری بعدم اینجوری فرافکنی میکنی فکر مردمو خراب میکنی؟ دیروز نتونستی ببری زورت میاد ب زمین و زمان گیر دادی،از داور گرفته تا تمام ارکان پرسپولیس،،،پرسپولیس افتخار ایرانِ،با این نفرات و دست خالی و کلی محروم مصدوم رفت فینال جام باشگاهها آسیا،،تو هم ک هر جا میری باید 11 بازیکن ترتز اول ببری،اینجور تیما بدون سرمربی هم میرن بالا جدول،،نیازی ب سرمربی ندارن،،جنابعالی دلالی،از هر قرارداد ی چیزی برمیداری،وگرنه مهدی کیانی 40 ساله رو کی باهاش قرارداد میبنده؟فک نکن مردم نمیفهمن......

    • ایرانی

      نظرات همه روخوندم بااحترام اوناییکه به پرسپولیس میتازن همه هوادارای تیمهایین که عرضه رودرروشددن مردونه وتوزمینوباپرسپولیس ندارن.اگه میخواستن پرسپولیسوخارج اززمین بازی قهرمان کنن تولیگ پانزده هم میکرردن که هم امتیازاستفراغ خوزستان بودوفقط 2گل اختلاف گل اورژداشتن پس کاری میکردن راه اهن گلبارون بشه تاپرسپولیس قهرمان بشه.پس بیعرضه گی تیمهاومربی های بیسوادتونواینطوری ماستمالی نکنیدلطفا.

    • غلام تاجی

      درود بر ژنرال حقگو

    • بدون نام

      قلعه نویی هر وقت حرف میزنی میگی چهل ساله تو فوتبالم مگه بقیه پشت بوته بزرگ شدن . ی کم معرفت و انسانیت هم خوبه . جربزه و جنم داشته باش یکبار تو عمرت بگو اشتباه کردم

    • بدون نام

      قلعه نویی خودش را معصوم میدونه و هرگز اشتباه نمیکنه . اقای قلعه شهامت داشته باش و بگو با تراکتور با پنجره بسته چکار کردی و برانکو چکار کرد

    • بدون نام

      استاد فرافکنی یکی ار کارهایی که وزارت ورزش و فدراسیون و... برای پرسپولیس کردن با ارایه سند نام ببر

    • بدون نام

      اونایی که ادعا میکنن که به پرسپولیس کمک شده اشخاصی بی وجدان و دروغگو هستن. حداقل مرد باشید ای جماعت نامردان

    • بدون نام

      چرا مرد نیستی و ی کلمه نگفتی که پرسپولیس خیلی بهتر ار سپاهان بازی کرد . شرافت خوب چیزیه

    • بدون نام

      این حرفهایی که قلعه زد خریدارش فقط و فقط دشمنان پرسپولیس هستن ولی افراد فهیم و باشعور میدونن که این حرفا باد هواست و همش اراجیفه

    • بدون نام

      ی بار تو عمر مربیگریت برو تیمی که سرمایه کمی داره و بعد هنرت را به دنیا نشون بده . قلعه فکر میکنه مردم مثل خودش مسایل را نمیفهمن

    • 8

      آفرین ژنرال خوب ذات لنگی ها رو نمایان کردی

    • ناشناس

      آقای قلعه نویی اگه راست میگی بگو اون ۱۰۰۰ نفر که بهت که مثلا سرمربی تیمشان هستی فحش ناموس دادند از اول بازی ۹۰ دقیقه شاهد بودیم که به شجاع چون قبلا بازیکن سپاهان بوده فحش ناموس دادن این رسم مهمان نوازی است. اینا را هم بگو! شما با ماشین سازی مساوی می کنی خم به ابروت نمیاد ولی با پرسپولیس که مساوی می کنید زمین و زمان را به هم می دوزید که عدالت نیست اگه بود ما باید می بردیم در صورتی که آمار و بازیکنهایتان می گویند ضعیف بازی کردید پس عصبانی نشو و واقع بین باش!

    • ناشناس

      شما آدم خودخواهی هستی و فکر می کنی تو هر تیمی که هستی باید ببره! یادته یبار با مس کرمان استقلال را بردی و کم جنبه بازی در اوردی و مشتهای گره کرده ات را نشون دادی!؟

    • شهرام

      حق با شماست امیرخان . همیشه حق را گفتی ولی اینجا حرف حق خریدار ندارد . جاییکه امثال کارلوس کیروش عزیز باشن حتما شما را بد خواهند خواند . ما مردم فراموشکار و اسطوره کشی هستیم . قطعا امسال قهرمان هستین تا چشم نورچشمی ها دربیاد .

    • ahm

      آقا جون تند نرو بذار باهم بریم رفتی اون بالا حرفهای بی مدرک میزنی چرا فقط چیزهایی که فکر میکنی بنفعته میگی چرا از جو وحشتناکی که برای پرسپولیس توی هربار تو اصفهان درست میکنیدچیزی نمیگی چرا همیشه از زمین و زمان طلبکارید با پولای نامحدود مردم سالهاست بهترین بازیکنای داخلی و خارجی رو تیمهای دیگه رو قر میزنید بعد می نازید به رکورد زنی هاتون توی لیگ که بزنید تو سر بقیه که حالا حالا قهرمانیم ؟ جنابعالی که رکورد دار قهرمانی توی لیگی چرا فقط توی تیمهای پولدار مث سپاهان اینکاره ای ؟ اصلا چرا توی ذوب آهن نموندی غیر از اینکه توی ذوب آهن پول مث اینجا اوورت نیست . آقای مربی کهکشانی پشت پرده فوتبال مملکت پاک نیست ولی پشت پرده خودتم پاکیزه نیست .

    • بی نام

      آقای قلعه نوعی شما اول توضیح بدهید چرا به هر باشگاهی می روی بازیکنان فامیلی و غیرفامیلی را با خودت می بری آیا درصدی به شما می رسد و ما و دیگران خبر نداریم؟! پرسپولیس و استقلال ندارد اما شما اول

    • بدون نام

      قرمز ها خفه شدید

    • بدون نام

      لنگ رو بفرستن خونشون یه جام جدا بدهند وبقیه تیمها هم راحت بازی کنن وزارت ورزش هم باند بازی دیگه نکنه وگرنه لنگ با هر تیمی بازی کنه اگه تیم مقابل ده تا گل بزنه تو پنج دقیقه اخر داوزا وباند لنگیها یازده تا میزنن تا لنگ ببره واقعا بازی کثیف به این لنگ میگن

    • بدون نام

      قلعه نوعی = مافیای فوتبال ایران

    • طاهره

      من نمیدونم این برد های کثیف چطور به دل هوادارای پیروزی مینشینه
      چرا چرا بین پرسپولیس و تیم های دیگه تبعیض قایل میشین؟
      چرا بقیه ی تیم ها زحمت بکشن و قهرمانی مفت واسه پرسپولیس باشه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      به عرض امیرخان برسانید که اگه از پنجره های بسته پرسپولیس وجدایی بازیکنان تاثیر گذار در موقع حساس اینه‍مه صحبت میشه بخاطر افتخاراتش در شرآیط مذکور است (قهرمانی لیگ ،نایب قهرمانی ا سیا ،سوپر جام والان هم در کورس .....)حالا شما با پنجره بسته ترآکنور وجدایی دو بازیکن چه افتخاراتی کسب کرده بودین تا در مورد تیمتون تعریف کنن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!آقای مربی سخندان عصبانی هستی لطفا یه پارچ یا اقلا یه لیوان آب همرات باشه ،بااااااشه مربی حرااااااف؟؟؟؟؟؟؟

    • حجت

      امیر بابک قاعه نوعی من تمام حرفهای شما رو قبول دارم و مطمئن هستم قهرمان از رین سپاهان و تراختوره.

    • بدون نام

      ایران باید ویدیو چک بیاره چرا تمام کشور ها ا ویدیو چک استفاده میکنن ولی ایران بااین همه طرفدار ابن کار را نمیکنه؟ درصورتی که داورهای ایرانی بیشترین اشتباه ها را در زمین انجام میدن و بازم زیر بار نمیرن. حرف قلعه نویی کاملا درست ومنطقیه اگه میخوان جام را بدن به پرسپولیس چ ا تیم های دیگه را زجر میدن اعلام کنن قهرمان مثل دوسال قبل از پیش تعیین شده بقیه برای دوم و سومی بجنگید.

    • پرسپولیسیم

      ژنرال مافیای کثیف تو چرا عصبانی میشی

      شجاع میخند هان چرا میخند خخخخخ

    • بدون نام

      ازلحظه ورودکاروان تاهتل بعدورزشگاه وبعدبرگشت تافرودگاه راحق دید خداهمه چیزرامیبیند پس مردم خنگ نیستند اتفاقات فوتبال امروزبه ضررتوفرادبسودتوست مثل بازی بانساجی استقلال ووووپس مردم راخنگ نبین

    • علی

      قلعه نوعی بهترین و پاکترین مربی ایرانه بعضی ها بهش میگن مافیا بعضی میگن زدوبند داره ولی جالبه که هیچکس هیچ مدرکی نداره

    • بدون نام

      عجب حرفی زده. ترکوند .

    • بدون نام

      عیب نداره آقای قلعه نوعی ۵۹ هزار نفر گریه کردن در عوض ۲۰ میلیون ادم خوشحال شدن اصلن شما به عنوان یک سرمربی اگر تیمت میبرد خوشحال میشدی در حالیکه بیشتر بازی دست پرسپولیس بود به جای این حرفها بر فکر ببین چرا با وجود میزبانی و حمایت ۵۰ هزار هوادار پرسپولیس از شما برتر بود ضعف مربیگری خود را گردن داور نیدار تو کل بازی یک موقعیت درست حسابی نداشتی در حالیکه میزبان بودی در طول بازی همش سرت تکان می دادی واز بازی ضعیف بازیکنان ناراحت بودی در حالیکه تیم شما خوب بود ولی پرسپولیس بهتر از شما بود غصه نخور بازی برگشت هم هست اگر فکر میکنی حق تیمت پایمال شده فرصت انتقام هست

    • مازیار

      بی جنبه ترین مربی دنیا قلعه نوعی . هر وقت تیمش میبره به زمین و زمان تبریک میگه و تیم بازنده مثل بارسلون بوده اما ببازه تمام دنیا رو مقصر میدونه اما خودش خوب بوده.

    • بدون نام

      اقای قلعه نوعی ماوهمه وحتی استقلالیها همه شمارامیشناسندتانمیتوانی نتیجه دلخواه بگیری علیه داوران وتیم مقابل جوسازی میکنی تابااین کارهاازلغزش کرسی مربی گری جلوگیری کنی فقط حالاکه ارمردی ومردانگی حرف میزنی مرادانگی نداشتت به کنارفقط یکم اهل منطق باش

    • موسوی

      واقعا جای تاسفه،آقایون سپاهانی ها همه چیز را وارونه میکنن، آقای قلعه نویی در مورد پرتاب نارنجک و لیزر و فحاشی آنها علیه خلیل زاده چیزی نگفت ،جون به ضرر سپاهان بوده.برا رد کردن ادعاهای سپاهان ،موارد بالا کفایت میکنه،اگه نترسیدن ،دلیلی نداشت قبل از بازی و شب قبل از بازی در هتل ... گری میکردن!!! در مورد داوریها که چیزی عیان هست چه حاجت به بیان هست!!!!! گیریم داوری این بازی تماما به ضرر سپاهان، که البته اینگونه نبود ،ولی بازیهای قبلی چی آقای قلعه نویی ؟؟؟؟اگر برنامه نود آمارگیری کنه که ابرو و حیثیت سپاهان بییش از این میره .بازی های مقابل نساجی و ماشین سازی که خیلی خیلی تابلو بوده ،مگر آقای برانکو گفته که میخوان سپاهان را قهرمان کنن؟؟؟؟ آخرین مطلب اینکه طولی نمیکشه که سپاهان به سرنوشت یوونتوس دچار خواهد شد و به خاطر مافیایی بودنش ‌و قهرمانی سالهای قبل که با رشوه و ... بوده به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه مگه تراکتور توی بازی های آسیای بازی کن محروم نشد چرا نمی گفتید مگه برای ایران نبود چرا همیشه حق استقلال ضایع نمی کنیدکه طرف دارای پرسپولیس یا ورزشگاه آتش نزنند یا شیشهاتوبکسهارا نشکنند چرا چند سال گذاشتید استقلال دسته سه بر برای این نبود که پرسپولیس محبوبتر بشه

    • amira

      سوزش یعنی این ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج