۸۰۶۵۷۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

کومان: الفاظی که داور استفاده کرد، بهت‌آور بود!

بازیکن مجاری سپاهان گفت: من و کی‌روش استنلی منتظر اجازه داور برای ضربه آزاد پرسپولیس بودیم که داور به ما نزدیک شد الفاظ زننده‌ای به کار برد و کی‌روش بهت زده شد.

ورزش سه: ولادیمیر کومان بازیکن مجارستانی هفته به هفته توانسته نمایش های بهتری در ترکیب سپاهان ارائه دهد. او که در ابتدا به تنهایی در ایران زندگی می کرد، از فرصت تعطیلات لیگ استفاده کرد و در آخرین فیفادی به همراه همسر و دو فرزندش به ایران آمد تا در کنار خانواده اش باشد. این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" از بازی روز گذشته برابر پرسپولیس و شرایط زندگی جدیدش در ایران می گوید.

زندگی در ایران شگفت زده ام کرد

احساس خیلی خوب و راحتی دارم که در ایران هستم. راستش را بگویم اوایل کمی نگران این ماجرا بودم چون ذهنیتی در مورد ایران نداشتم، اما زمانی که به ایران عزیمت کردم شگفت زده شدم. ایران جای خیلی خوبی است و مردم خوش برخوردی دارد و من خیلی زود خودم را با شرایط وفق دادم. در حال حاضر خوشحالم و از لحظات بودنم در اینجا لذت می‌برم.

زندگی با خانواده جو آرام تری دارد

حدود یک ماه است خانواده ام به ایران آمدند و همانطور که می‌دانید زمانی که اعضای خانواده دور هم جمع می شوند، جو آرام تر و بهتری وجود دارد. همه چیز عالی است و حال دو فرزندم هم خیلی خوب است.

کومان: الفاظی که داور استفاده کرد، بهت‌آور بود!

خیلی زود خودم را سازگار کردم

خیلی سریع توانستم خودم را با شرایط تیم سازگار کنم. در حال حاضر که در رقابت‌های لیگ برتر و درصدر قرار داریم، شرایط و روحیه بسیار خوبی در تیم وجود دارد. ما خیلی امیدواریم همین شرایط را در ادامه مسیر حفظ کنیم و برای این هدف خیلی سخت تلاش می کنیم. فکر می کنم از هر لحاظ تمام تلاش خود را در همه جزییات انجام می‌دهیم و در مسیر خوبی قرار داریم.

پیش بینی از نیم فصل دوم؟

خیلی امیدوارم اما نمی توانم دقیق بگویم. با شرایطی که فعلاً داریم امیدواریم بتوانیم روند قهرمانی خود را ادامه دهیم.

هیچ تیمی در لیگ برتر رهبری نمی کند

فوتبال در ایران بسیار فیزیکی است و دوندگی زیادی دارد و مانند کشورهای اروپایی تکنیک بسیار زیادی ندارد اما میزان و کیفیت دوندگی ها آن را جبران می کند منظورم این است که هر تیم شانس برنده شدن در بازی را دارد و هیچ تیمی در مسابقات لیگ برتر رهبری نمی کند زیرا همه تیم ها با یکدیگر رقابت می کنند و مسابقات سطح بالا و خوبی دارند.

دیدار برابر پرسپولیس؟ جالب بود

بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم، همانطور که انتظار داشتیم هواداران خود را برای این دربی آماده کرده بودند و جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت. از هواداران سپاهان به خاطر حضورشان در استادیوم تشکر می‌کنم چون حمایت آنها برای ما خیلی مهم است. تنها نتیجه بازی برای ما ناراحت کننده بود زیرا به نظر من حق ما برد بود، اما دیدار جالبی بود.

داور طوری حرف زد که انگار در خانه نیستیم

به نظرم در بازی‌های بزرگ این چنینی عصبی شدن بازیکنان امری عادی است، زیرا ما فوتبال بازی می کنیم و رقص باله انجام نمی دهیم؛ اما در مورد یک صحنه ناراحت هستم که من و کی روش منتظر اجازه داور برای ضربه آزاد پرسپولیس بودیم؛ داور به سمت ما آمد صحبت های زشتی را بیان کرد که نمی خواهم آنها را تکرار کنم و به ما بی احترامی شد. فغانی به گونه ای حرف زد که احساس کنیم در خانه نیستیم و یک خارجی هستیم.

صحبت های داور نژادپرستانه نه ولی خیلی بد بود

نمی گویم نژادپرستانه بود اما صحبت های وی بسیار بد بود. از ابتدای بازی به نظر می رسید به دنبال موقعیتی است که به ما (من و کی روش) کارت زرد نشان دهد و هر لحظه به ما تذکر می داد اما زمانی که برخورد زننده ای با کی روش کرد، من شگفت زده شدم. کی روش حتی فکر می کرد اشتباه شنیده است و گفت ببخشید متوجه نشدم و فغانی باز حرف خود را تکرار کرد.

داوران با تجربه باید جو بازی را آرام کنند

در همه جای دنیا، داوران با تجربه و بین‌المللی سعی در آرام کردن جو متشنج دارند؛ اما احساس می‌کنم در ایران بعضی مواقع داوران تحت تأثیر استادیوم و بازی قرار می گیرند شرایط را متشنج تر می سازند که به نظرم نباید این چنین باشد.

در اروپا اشتباهات داوران گوشزد می شود

در اروپا و کشورهای دیگر داوران به شدت تحت نظر کمیته داوری و فیفا هستند و اشتباهاتشان به آنها گوشزد می شود و اگر اشتباهی از سوی داور رخ دهد از او بازخواست می شود و حتی ممکن است وی را برای چند دیدار بعدی تعلیق کنند. حتی گاهی پیش آمده که تیم‌های اروپایی طی درخواست رسمی از فیفا و کمیته داوری فیفا خواستار عدم حضور داوری که در مسابقات پیشین اشتباهات متعددی داشته شده اند ولی من در ایران همچین چیزی را ندیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو گمشو کثافت اجنبی دو روزه اومدی ایران پرو شدی اخه نفهم انگل مگه کور بودی چرا از نارنحک و سنگ وفحش هوا دارانت تعریف نمی کنی

    • حامد

      من کار ب اتفاقات بازی ندارم هرچی بود تموم شد ولی درکل فغانی غرور گرفتش فک میکنه دیگه باید هر جور دوست داره رفتارکنه.بازی استقلال پرسپولیس چند سال پیش خطای سید جلال رو نگرف اونم گل زد اشتباه که زیاد میکنه ماکه استقلالی هستیم بازی مساوی شد ب نفع ماشد فاصله کمتر شد

    • مهدی

      سانسورچی سانسور نکن
      افغانی یکی از پنج داور برتر دنیاس ولی کاراش مث کیروشه چون معروف و کاربلده هر چی دوس داره ب همه میگه و هیچکس هم جرات نمیکنه بهش چیزی بگه

    • بدون نام

      کومان و استنلی میخوان بد دهنی خودشونو لاپوشانی کنن پست فطرتهای شله زرد

    • بدون نام

      افغانیـه، ناراحت نباش
      فغانی افغانی

    • بدون نام

      فغانی تا حدی جانب پیروزی رو گرفت

    • بدون نام

      فغانی یه لنگی آشغاله که عامدانه و آگاهانه با سوتهاش بازیها را برای پرسپولیس در می آورد نه اینکه اشتباه کرده یا صحنه ای را ندیده باشد بلکه کاملا میبیند و اینکار را انجام میدهد خدا جای حق است ظلم پایدار نیست

    • بدون نام

      فغانی ی ادم مغرور بیشخصیته،تا الان هر بازیکنی میگفت همه میکفتن دروغ میگه این بنده خدا خارجیه اصلا داوران ما رو درست حسابی نمیشناسه،فغانی فکر میکنه کولینا ست،مردک اشغال هر بازی که واسه پرسپولیس سوت بزنه تیم حریف و سلاخی میکنه،چون جام جهانی قضاوت کرده دلیل نمیشه هر غلطی دوست داشت بکنه و ی مشت ادم بادمجان دور قاپ چی بیان به عنوان کارشناس اشتباهاتشو نگن و بگن ابروی داوری ماست،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج