جاباما
۸۰۷۰۹۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا مسابقه «هفت در سه» مورد توجه قرار نگرفته است؟

نمره‌ صفر‌ برای برنامه «هفت ‌در ‌سه»!

محمدرضا گلزار، حمید گودرزی و دانیال عبادی سه بازیگری هستند که به تازگی در شبکه‌ سه و پنج تلویزیون، به عنوان مجری مسابقه‌هایی مانند «برنده باش»، «پنج ستاره» و «هفت در سه» حضور داشته‌اند.

روزنامه خراسان: محمدرضا گلزار، حمید گودرزی و دانیال عبادی سه بازیگری هستند که به تازگی در شبکه‌ سه و پنج تلویزیون، به عنوان مجری مسابقه‌هایی مانند «برنده باش»، «پنج ستاره» و «هفت در سه» حضور داشته‌اند. از میان این سه، طبیعتاً «برنده باش» پربیننده‌ترین بوده و «هفت در سه» با اجرای دانیال عبادی که یک شنبه و سه‌شنبه هر هفته پخش می‌شود، نتوانسته است مورد استقبال خوب مخاطبان قرار بگیرد. در ادامه دلایل دیده نشدن این مسابقه را مرور کرده‌ایم.

نمره‌ صفر‌ برای برنامه «هفت ‌در ‌سه»!

۱-انتخاب نامناسب مجری

قبل از بررسی ساختار «هفت در سه»، برویم سراغ مجری آن. چند فیلم سینمایی و دو سریال تلویزیونی در کارنامه دانیال عبادی دیده می‌شود که هیچ کدام از آن‌ها اثر مهم و مطرحی نبوده‌اند. در حالی که او در زمینه بازیگری هم چهره شناخته‌شده و مطرحی به حساب نمی‌آید، بنابراین انتخاب او به عنوان مجری جای سوال دارد.

شرایط مسابقه ایجاب می‌کند مجری گاهی صدایش را بالا و پایین برد و حتی گاهی سکوت کند، اما دانیال عبادی در تمام طول مسابقه با صدای بلند و فریاد، وضعیت شرکت‌کننده را گزارش و آن‌ها را راهنمایی می‌کند. لحن و ریتم یکنواخت صدای او، توجه و تمرکز تماشاگر و حتی شرکت‌کننده را به هم ریخته است.

۲-دکور تیره و تاریک

هرچند که هزینه و زحمت زیادی صرف ساخت دکور مسابقه «هفت در سه» شده است، اما فضای مسابقه بسیار تاریک است و این سیاهی و تاریکی فضا، چشم تماشاگر را اذیت می‌کند. البته بخشی از تاریک بودن محیط به نوع خاص بازی‌ها مربوط است، اما می‌بینیم فضای خارج از اتاق‌های بازی هم بیش از حد سیاه و تاریک است.

حتی در یکی از اتاق‌ها که جایزه زیر گلدان‌های گل و گیاه زیادی وجود دارد و شرکت‌کننده باید جایزه را از میان گلدان‌ها پیدا کند، برای سخت‌تر شدن کار شرکت‌کننده مه زیادی در فضا وجود دارد که باعث شده تماشاگر به زحمت شرکت‌کننده را از میان مه پیدا کند! دکور عظیم مسابقه «هفت در سه» که جذابیت بصری ندارد، به یکی از نقاط ضعف این برنامه تبدیل شده است.

۳-جای خالی خلاقیت

روال کلی «هفت در سه» این است که شرکت‌کنندگان باید به اتاق‌های مختلف مسابقه بروند و با انجام بازی‌های خاصی، جایزه را به دست بیاورند و در نهایت به مرحله پایانی برسند. اگرچه قرار بوده فضای بازی‌های رایانه‌ای در این مسابقه شبیه‌سازی شود اما جای خلاقیت و یک ایده جدید در اتاق‌های مسابقه «هفت در سه» به شدت خالی است. مثلا بازی با آب و حفظ تعادل روی صفحات شناور که هر لحظه احتمال سقوط شرکت‌کننده‌ها را تقویت می‌کند، پیش از این در مسابقه‌هایی مانند «سیمرغ» مشاهده شده است.

۴-هیجان‌انگیز اما چندش‌آور

در یکی از اتاق‌های مسابقه، شرکت‌کنندگان باید دست خود را داخل محفظه‌هایی که در آن‌ها موجوداتی مانند کرم، جوجه‌تیغی و موش وجود دارد ببرند و جایزه را از آن جا بیرون بیاورند! از حق نگذریم لحظه‌ای که شرکت‌کننده بی‌خبر از این که دستش چه موجودی را لمس می‌کند در جست و جوی جایزه است، برای تماشاگر هیجان‌انگیز است اما بیشتر از آن باعث می‌شود حس انزجار به مخاطب دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهمترین موضویی که باعث دیده شدن برنده باش شده اینه که مبلغ جایزه زیاده،و آقای گلزار به دلیل معروفیت مثل بقیه ی مجریها پاچه خواریه تهیه کننده رو نمیکنه و دستش برای کمک به شرکت کنندها بازه و مردم از این موضوع لذت میبرن،زنده باشی آقای گلزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم گلزاری؟

      • بدون نام

        ادم گلزار نیستم،ولی کسانی رو که باج نمیدن دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج