۸۰۷۲۵۲
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: لغو بازی به استقلال کمک زیادی کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: تقابل دو تیم باعث می‌شود که بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم، هر دو تیم در انتظار برد هستند.

خبرگزاری فارس: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: خوشحالم که در خدمت شما هستم بابت تأخیر عذرخواهی می‌کنم. می‌خواستم یکی دیگر از بچه‌ها را خدمت شما بفرستم اما خودم آمدم. تیم‌ها برای بازی فردا آماده هستند و مشکل خاصی نداریم و می دانیم بازی حساسی است، امتیاز هم واقعا برایمان مهم است. تقابل دو تیم باعث می‌شود که بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. هر دو تیم در انتظار برد هستند.

* امیدوارم همه از تماشای این بازی لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: هر دو تیم دنبال سه امتیاز، برد و پیروزی در این مسابقه هستند و هر تیمی تمرکز داشته باشند برنده مسابقه خواهد بود از نظر من می‌تواند بازی خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد که بتوانند شایستگی‌های خود را نشان بدهند. امیدوارم شاهد یک بازی تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم باشیم و آنهایی که در استادیوم و خانه بازی را تماشا می‌کنند از تماشای مسابقه لذت ببرند.

*لغو بازی به استقلال کمک زیادی کرد

گل‌محمدی در مورد اینکه تعویق بازی با استقلال به ضرر تیم شما شد، گفت: لغو بازی به استقلال کمک زیادی کرد آن زمان این تیم شرایط خوبی نداشت و ما شرایط بسیار خوبی داشتیم اما با این بازی کنار آمدیم و سه بازی هم بعد از آن انجام دادیم و اکنون هم آماده‌ایم و مشکل خاصی نداریم.

*عدم پاسخ به سوالی در مورد دوپینگ

وی در مورد اینکه معاون استقلال اعلام کرده کمیته ضددوپینگ باید آزمایش دوپینگ بیشتری در فوتبال بگیرد و آیا فکر می‌کنید منظورش با تیم شماست که گل‌محمدی به این سؤال پاسخ نداد و مدیر رسانه‌ای پدیده اعلام کرد فقط در مورد مسائل فنی بازی فردا سؤال شود.

*روند لیگ باید حفظ شود نه اینکه ما بازی دوازدهم را در هفته پانزدهم برگزار کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه پیش از این قرار بود بازی با استقلال در ورزشگاه تختی انجام شود و اکنون این بازی در آزادی است، گفت: لیگ یک پروسه است که باید روندش مناسب باشد و طبق اصول پیش برود ما هفته یازدهم بازی کردیم و طبق برنامه قرار بود فصل دوازدهم با استقلال بازی کنیم نه سایپا ولی اکنون در هفته پانزدهم مقابل استقلال بازی می‌کنیم به نظر من وقتی بازی لغو می‌شود بعد از لغو آن باید ما با استقلال روبه‌رو می‌شدیم زیرا مسائلی مانند محرومیت و مصدومیت بازیکنان، آنالیز مسابقات در آن دخیل است.

من با برنامه‌ریزی مسابقات بعد از لغو بازی‌ها مشکل داشتم. روند لیگ باید حفظ شود نه اینکه ما بازی دوازدهم را در هفته پانزدهم برگزار کنیم این اتفاق به ماهیت لیگ لطمه می‌زند.باید بازی ما بعد از رفت هم با استقلال انجام می‌شد. ما به دنبال این هستیم که لیگ پویا باشد و جوانان خوبی را در آن رشد و پرورش دهیم اما وقتی این روند خراب شود به آنچه که از لیگ می‌خواهیم دست پیدا نمی‌کنیم.

* باید بدانیم معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست

گل‌محمدی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سؤال که چرا از پدیده بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: همیشه از اینکه کی‌روش انتخاب‌های خاص خودش را داشته تمکین کرده‌ایم و به آن احترام گذاشته‌ایم الان هم همین‌طور است و باز هم احترام می‌گذاریم ولی وقتی خودم را جای بازیکنی که در لیگ بازی می‌کند می‌گذارم برایم سؤالاتی به وجود می‌آید. ما باید بدانیم معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست. آیا فقط لژیونر شدن معیار است؟ آیا قبلاً اگر بازیکنی عضو تیم ملی بوده معیار است که باز هم دعوت شود؟ ما قبلاً که بازی می‌کردیم به هر حال معیارهایی وجود داشت که به طور مثال روی عملکرد بازیکنان نظارت می‌شد ولی الان نمی‌دانم معیار دعوت بازیکنان به تیم ملی چیست.

*لیگ ما خوب دیده نمی‌شود و این کم لطفی است

وی ادامه داد: بازیکن چند ماه است مصدوم بوده ولی به تیم ملی دعوت می‌شود یا بازیکن در باشگاهش اصلاً بازی نمی‌کند ولی دعوت می‌شود من اعتقاد دارم لیگ ما خوب دیده نمی‌شود و این کم‌لطفی به بازیکنان و مربیان است. امیدوارم خود کی‌روش پاسخگو باشد و حداقل یک کنفرانس بگذارد تا بدانیم معیار دعوت به تیم ملی چیست. وقتی بازیکن مصدوم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود طبعاً بقیه بازیکنان دلزده می‌شوند من احترام خاصی به کی‌روش قائل هستم ولی اینها تناقضاتی است که باید به آن پاسخ داده شود.

* دو ماه است با توپ‌های زهوار در رفته تمرین می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سؤال که آیا پدیده همچنان مشکلات ابتدای فصل را دارد یا خیر، گفت: امروز قرار شده بود در مورد بازی فردا حرف بزنیم و این صحبت‌ها کمی حاشیه‌ای است ولی مشکلات ما همچنان پابرجاست و هنوز ما در مورد بحث زمین تمرین مشکل داریم به ما گفته‌اند باید سازمان لیگ توپ بدهد ولی باور کنید دو ماه است با توپ‌های زهوار در رفته تمرین می‌کنیم که این موضوع کار را سخت می‌کند ولی امیدوارم سازمان لیگ به ما توپ بدهد و این مشکل هم حل شود.

* لقب هواداران جدید ما پرشورهای جدید فوتبال است

وی ادامه داد: ما مشکل داریم اما با حضور هواداران این مشکلات را حل می‌کنیم هوادارانی که به تیم انگیزه زیادی می‌دهند، تیم ما هواداران جدیدی پیدا کرده که به آنها لقب‌های پرشورهای جدید فوتبال را داده‌اند. فردا خیلی از هواداران از مشهد به تهران می‌آیند تا تیم ما را حمایت کنند آنها انگیزه بزرگی به ما دادند، مشکلات ما همچنان پا برجاست اما با حضور هواداران شرایط بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی شما میگید استقلال ازحق خودش می گذشت وتوی استادیوم آزادی بازی نمیکرد وبه جاش توی زمین تختی که چاله چوله بازی کن آی شما خودتون بودید قبول میکردید یا الکی دارید فضا میکنیدشلوغ

    • بدون نام

      کی روش دلال همین و بس

    • مجید

      خوب بود یه صحبتی هم درباره لغو بازیتون تو جام حذفی که به پرسپولیس میخورید حرفی میزدید حالا خوب با استقلال الان بازی میکنید پرسپولیس موند با بازیکنان جدیدش...

    • بدون نام

      لنگی بهانه نیار،انتظار داشتی استقلال تو ورزشگاه تختی بازی کنه که همه بازیکنان مصدوم بشن،اینکه بازیکن مصدوم بشه واسه استقلال هم هست،

    • پارس پلیس

      وزیر پرسپولیسی باعث شد بازی پدیده و کیسه لغو بشه

    • پارس پلیس

      وزیر پرسپولیسی باعث شد بازی پدیده و کیسه لغو بشه

    • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

      از کی تا حالا قاطی میوه ها شدی لنگی عوضی هرجا میشینی با اون مدیرعامل مسخرتون دم از لغو بازی میزنید اینو بفهم بازی شما با سرورتون تاج بتاطر فینال لیگ‌ قهرمانان لغو شد

    • بدون نام

      پرشور فقط تبریدیها هستن تماشاچیهای شما فقط رایگان میرن ورزشگاه

    • بدون نام

      دهنت ببند ۴بازی بردی فکرکردی استقلا هم مثل اونهاست خودت گم کردی.

      پاسخ ها

      • محمد

        یحیی فردا به شما کیسه ها درس فوتبال خواهد داد. اگه مثل همیشه داور یاورتون نباشه فردا امتیاز از دست میدین باشگاه دوچرخه سواران سابق پایتخت.خخخخخخ

      • بدون نام

        کیسه میبره ...

    • بدون نام

      پیشاپیش شکست را پذیرفته

    • بدون نام

      این کله خشک هم خودشه آدم حساب کرده

    • پارس پلیس

      میتونس یکی دو روز بعد فینال برگزار بشه ن سالها بعد

    • بدون نام

      تیم حکومتی از بحران بزرگ نجاتش دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج