۸۰۷۲۶۶
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

باشگاه استقلال: با صدا و سیما صحبت نمی‌کنیم

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد: تا زمانی که تلویزیون و صدا و سیما روند خود را اصلاح نکنند، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی امتناع می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: در ابتدای نشست خبری، شفر پشت میکروفون‌های صدا و سیما ننشست و محمد زرندی مدیر باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل اینکه صدا و سیما نام استقلال ایران را استقلال تهران ذکر کرد و این رفتار دو بار تکرار شد، ما تا زمانی که این روند اصلاح نشود، ازگفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیون امتناع خواهیم کرد و این سیاستی است که باشگاه درنظر گرفته است.

وی افزو د:‌ در اساسنامه باشگاه استقلال آمده نام این باشگاه استقلال ایران است اما صدا و سیما یکبار در شبکه خبر و پس از آن در شبکه ۳ سیما بار دیگر نام استقلال را استقلال تهران ذکر کرد و تا این روند اصلاح نشود، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی معذوریم.

به گزارش فارس، برخی از خبرنگاران گزارشگران صدا و سیما در مورد این مسئله گلایه‌مند شدند و می‌گفتند آن مطلب مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بوده و اکنون مسابقات لیگ برتر است نباید این دو مسئله را به هم ربط داد.

و یک خبرنگار دیگر هم مدعی شد که ای‌اف‌سی نام استقلال را استقلال تهران منتشر کرده است که زرندی در واکنش به این مسئله گفت: اگر چنین مطلبی در سایت ای‌اف‌سی منتشر شده، به آن هم اعتراض خواهیم کرد، همانطور که به توئیتر فیفا پیش از این اعتراض کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب چند تا استقلال تو ایران هست ..اونا چی ؟

      پاسخ ها

      • #هستی_تاجی

        خب استقلال خوزستان تو لیگ قهرمانان نیس ک:)

    • بدون نام

      همون بهتر که صحبت نکنید

    • وجدان بیدار

      خاک تو سر صدا و سیما

    • سامان

      یه مشت لنگی خزو عقده ای جمع شدن تو صدا و سیما

    • کامران

      اینا (صداوسیما)آدم بشو نیستند
      صدا وسیمای میلی همینه!؟

    • بدون نام

      اگه بگن استقلال تهران بقیه فکر میکنن ممکنه این استقلال ایرانی نباشه؟! در سطح اروپا هم تیمها با پسوند شهر خودشون خطاب میشن نه کشورشون . مثل آث میلان ، رئال مادرید ، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن ، اف س بروژ ، دینامو زاگرب و خیلی تیمهای دیگه . اونوقت تو مملکت ما تیمی که از ابتدا متعلق به تهران بوده و به استقلال تهران میشناسنش اعضاش میان اعتراض میکنن که چرا به ما میگین استقلال تهران و نمیگین استقلال ایران !!! اونوقت استقلال اهواز و استقلال خوزستان و استقلال رشت هم که برای ایران هستن ملاک تشخیص دادنشون از هم چیه؟! جمع کنین این مسخره بازیارو . اتفاقا وقتی گفته میشه استقلال تهران شما کانل شناخته میشین و اگه در آینده تیم استقلال خوزستان در باشگاههای آسیا شرکت کنه و نتایج بدی بگیره به حساب شما ریخته نمیشه چون وقتی بهش بگن استقلال ایران فکر میکنن همون استقلالی که قبلا قهرمان آسیا شده الان این نتایجو گرفته و افتخارات گذشته شما برای اونها در نظر گرفته میشه و باختهاشون هم به حساب شما منظور خواهد شد و جالبش اینجا میشه که زمانی برسه که استقلا تهران ، خوزستان و اهواز به عنوان نماینده ایران در باشگاههای آسیا کسب سهمیه کنن و هر سه تاشون هم اسمشون استقلال ایران باشه اونوقت تکلیف چی میشه؟! تو رو خدا دست از این مسخره بازیا برداریم و شک نکنید اگه بهتون بگن استقلال تهران همه دنیا میدونن که شما نماینده کشور ایران هستید چون همه دنیا میدونن تهران پایتخت ایرانه پس اینکه شمارو به اسم شهرتون یا کشورتون صدا کنن نشونه نگاه و حمایت ملی نیست چون حمایت یک چیز عملیه که باید انجامش داد نه اینکه عنوانش کرد و اینکه چی شمارو صدا کنن تاثیری در موفقیت یا شکست شما نداره و مطمئن باشید زمانی که موفقیت کسب کنید همه مملکت میاد خودشو میچسبونه به شما و حتی اگه خودتون هم نخواهید شمارو نماینده ایران و باعث افتخار کشور میدونن پس خواهشا جای پرداختن به موضوعات بی اهمیت بریم سر وقت مسائل مهم و بجای قهر کردن سر مسائل بچگانه بریم پنبال موفقیت چون شما با مصاحبه نکردن با صدا و سیما اونهارو محروم نمیکنید و در واقع هواداران تیم رو که ادعا میکنید صاحبان اصلی تیم هستن از اخبار و جریانات تیم مورد علاقشون محروم میکنید اون هم بر سر مسئله ای کاملا بی اهمیت! اگه شما راست میگید برای گرفتن حق پخش به رسانه ملی اعتراض کنید و جلوش وایسید نه برای اینکه شمارو چی صدا کنن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج