۸۰۷۶۶۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: قهرمانی؟ آرزوهای بزرگ در سر داریم

سرمربی ذوب آهن می گوید از شکل بازی تیمش راضی نیست اما نتیجه او را راضی کرده است.

ورزش سه: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال درباره این مسابقه گفت: انتظار داشتیم یک بازی جذاب و زیبا و پر گل داشته باشیم اما نبود. دو تیم تمرکز دفاعی بیشتری داشتند و گل نخوردن برای هر دو تیم بسیار مهم بود و همین مساله باعث شد موقعیت های زیادی ایجاد نشود.

گرفتن یک امتیاز از استقلال در این ورزشگاه و برابر هواداران ارزشمند بود. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند تا موقعیت به حریف ندهیم. از نتیجه ای که گرفتیم راضی هستم اما از شکل کل بازی که جذاب نبود، راضی نیستم.

در هر صورت به بازیکنانم برای نیم فصل سختی که داشتیم و ۳۱ امتیاز گرفتیم، تبریک می گویم. با تمام مشکلات و محدودیت ها و امکانات کمی که داریم، کار سختی بود. از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم. هواداران امروز به ما دلگرمی دادند و توانستند با حضور خود از تیم ما حمایت کنند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول خیلی خوب بود. در یکی دو پست باید خود را تقویت کنیم و بازیکن جذب کنیم اما این موضوع به بودجه باشگاه ارتباط دارد و این موضوع در کل به مباحث مالی باشگاه مربوط است و اگر بودجه باشد، بازیکن خوب اضافه می شود اما احتیاج به بازیکن خاصی نداریم. در ادامه البته تیم خود را آنالیز می کنیم تا ببینیم در چه پستی بازیکن نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که پدیده در نیم فصل مانند فصل های گذشته نتیجه گرفته و آیا این روند با مشکلات ادامه دارد، بیان کرد: این نتایج حاصل تلاش همه مجموعه پدیده و خصوصا بازیکنانی بود که توانستند ۳۱ امتیاز کسب کنند.

انگیزه های بازیکنان دلیل اصلی این اتفاق است و آنها برای پیشرفت تلاش می کنند تا خود را به عنوان بازیکن بزرگ و در حد تیم ملی معرفی کنند. یک همت و اراده برای پیشرفت تیم وجود دارد. نمی دانم کی این اتفاق رخ می دهد اما احتمالا یک بخش خصوصی این تیم را دست بگیرد. خبرهایی هست اما دقیق آن را نمی دانم.

وی ادامه داد: در ادامه ما به حمایت نیاز داریم و باید خودمان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. فرصت خوبی حدود ۵۰ روز داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را ترمیم کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که تیم شما شبیه به استقلال خوزستان است و آیا می توانید مانند این تیم قهرمان شوید، گفت: قهرمان شدن یک سری امکانات می خواهد. باید چیزهایی داشته باشیم که دیگران نداشته باشند. ما مشکلات مالی زیادی داریم و قهرمان شدن کار راحتی نیست.

ما در هر صورت باشگاهی هستیم که سخت تلاش می کنیم تا سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم. باید واقع بین باشیم که قهرمان شدن کار راحتی نیست و امکانات می خواهد. ما از این امکانات محروم هستیم و باید سرمایه گذاری زیادی داشته باشیم.

این سرمایه گذاری باعث ایجاد شخصیت در جمع بازیکنان می شود تا آنها به قهرمانی فکر کنند. ما هنوز به این مرحله نرسیده ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما آرزوهای بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به این آرزوها تلاش می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم حال شوفر گرفته شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج