جاباما
۸۰۷۷۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ماند

سرمربی مونته نگرویی با اعلام سرپرست جدید فدراسیون والیبال تا المپیک ۲۰۲۰ در ایران ماندنی شد.

ورزش سه: ایگور کولاکوویچ که در ۲ سال اخیر هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشته، بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به تهران بازنگشت و به نظر می رسید که دیگر به کارش در ایران ادامه نخواهد داد.

در دوره ریاست احمد ضیایی، او وعده داده بود با برگزاری جلسات کارشناسی و البته دعوت از کولاکوویچ دلایل ناکامی تیم ملی را بررسی کند تا درباره آینده سرمربی مونته نگرویی هم تصمیم گیری شود.

در نهایت ضیایی نتوانست به کارش در فدراسیون ادامه دهد و از چند روز قبل افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال معرفی شد.

امروز سرپرست فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش رسما از ادامه کار کولاکوویچ خبر داد. با توجه به اینکه در اوایل سال جاری قرارداد این مربی مونته نگرویی با ایران تا المپیک ۲۰۲۰ تمدید شده بود، فدراسیون والیبال نمی خواهد غرامتی به کولاکوویچ بپردازد و سراغ مربی دیگری برود.

داوری در این باره گفت: «ما ۶ ماه بیشتر برای مسابقات جهانی و آسیایی فرصت نداریم. قرار است بعد از ژانویه کولاکوویچ به ایران بیاید تا کار را با او ادامه دهیم. با توجه به اینکه او ۲ قرارداد دو ساله داشت اگر همکاری ادامه پیدا نکند ممکن است حواشی ایجاد شده و جرائمی را برای ما در نظر بگیرند. از طرفی کولاکوویچ ۲ سال در ایران بوده و شناخت خوبی از ایران دارد به همین دلیل قرار شد تا المپیک ۲۰۲۰ با او ادامه دهیم.»

با این وضعیت باید از دی یا بهمن ماه منتظر حضور کولاکوویچ در ایران باشیم تا او لیگ را زیر نظر بگیرد و احتمالا از اوایل سال ۹۸ اردوهای تیم ملی را برای لیگ ملت های ۲۰۱۹ استارت بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج