۸۰۸۱۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فریبا: گرو و نیومایر خوب نیستند

بازی معوقه هفته دوازدهم استقلال مقابل پدیده با حواشی زیادی روبه‌رو بود و درنهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. گل دقیقه ۸۸ اللهیار صیادمنش، آفساید اعلام شد و بازیکنان این تیم به‌نحوه داوری معترض بودند.

فرهیختگان: بازی معوقه هفته دوازدهم استقلال مقابل پدیده با حواشی زیادی روبه‌رو بود و درنهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. گل دقیقه ۸۸ اللهیار صیادمنش، آفساید اعلام شد و بازیکنان این تیم به‌نحوه داوری معترض بودند. عضو کمیته‌فنی باشگاه هم مثل سایر استقلالی‌ها از اشتباهات داوری گلایه دارد. گفت‌وگو با بهتاش فریبا را در ادامه می‌خوانید.

پیش‌بینی می‌شد بازی پرگلی را شاهد باشیم اما با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی خیلی‌خوب بود و بازیکنان ما عالی بودند. با وجود اینکه پدیده یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر است، آنها خیلی‌خوب بودند. شرایط گلزنی خیلی‌خوبی داشتیم. حداقل پنج موقعیت گلزنی داشتیم و درمقابل، بازیکنان حریف هم فرصت داشتند.

داوری بازی چطور بود؟ اعتراض زیادی بعد از بازی انجام شد.

نمی‌دانم چرا امسال داوری‌ها این‌طور است؛ خیلی به استقلال ضربه زدند و گل کاملا صحیح ما را آفساید اعلام کردند. اگر فیلم را ببینید، نکته جالبی دارد؛ وقتی توپ ارسال می‌شود، کمک‌داور پرچم نمی‌زند و آنجایی که توپ به نیومایر می‌رسد و به صیادمنش پاس می‌دهد، یادش می‌آید که پرچمش را بالا ببرد که چندان توجیهی ندارد. نمی‌دانم دیگر باید چه بگویم.

بعد از بازی بازیکنان به‌نوعی اعلام کردند که داوری به سود تیم خاصی است و همه آنها باید با عوامل بیرونی هم بجنگند.

زیاد به این موضوع کار ندارم اما غیر از بازی با پدیده، در بازی مقابل پیکان، فولاد و سایپا هم امتیازهای ما را ندادند و کارشناسان دقیقا اعلام کردند که حق استقلال بوده امتیاز کامل مسابقات را دریافت کند. پس شما ببینید اگر ما این امتیازات را جمع‌آوری کرده بودیم، اینجای جدول حضور نداشتیم و می‌شد در رده‌های بالای جدول باشیم. به‌هیچ‌وجه نمی‌گویم این رفتارها عمدی است اما این یک حقیقت است که استقلال خیلی از اشتباهات داوری ضرر کرده است.

از عملکرد بازیکنان استقلال در نیم‌فصل اول رضایت دارید؟

قطعا ابتدای فصل، ما به صورت کامل آماده نبودیم و رفته‌رفته زمان برد که بهتر شویم. از نظر من طی چهار بازی اخیر ۱۲ امتیازش را هم کسب کرده است. در نیم‌فصل دوم، بازیکنان مصدوم ما اضافه می‌شوند و احتمال دارد تغییراتی داشته باشیم و امیدوار هستیم در هفته‌های بعدی پس از تعطیلات برای جمع‌آوری امتیازات تلاش کنیم.

وضعیت مارکوس نیومایر و الحاجی گرو به چه صورت است؟ در تیم می‌مانند؟

در این‌باره بهتر است آقای شفر توضیح بدهند و نظر ما تاثیرگذار نیست. عملکرد آنها در حد استقلال نبوده ولی سرمربی، آینده آنها را تعیین می‌کند.

صحبت از بازگشت هافبک ازبکستانی هم مطرح شده. خیلی‌ها می‌گویند به‌جای جباروف می‌شود همان‌طور که مجتبی جباری در استقلال پرورش‌یافته، به نفرات میدان داد، موافقید؟

در تیم ما بازیکنان جوان زیادی هستند که کیفیت خوبی دارند اما باید یادمان باشد که لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و بازی‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ نیاز دارد. اگر من موافق بازگشت جباروف هستم، به این دلیل است که سال‌ها در میدان‌های بزرگی حضور داشته و در این پست خودش را نشان داده است. ما یک بازیکن باتجربه در این پست نیاز داریم؛ نه به‌عنوان عضو کمیته فنی بلکه همانند یک پیشکسوت و هوادار می‌گویم چنین بازیکنی نیاز ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      نیومایر بازیکن بدی نیست، تو بازی با پدیده موقعیت های زیادی ایجاد کرد. اما بنظر از نظر بدنی ضعیفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج