جاباما
۸۰۸۱۶۳
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

صدا و سیما آنتن خود را به کنکوری‌ها اجاره داده؟

بر اساس آمارهایی که کارشناسان آموزشی داده‌اند یک مؤسسه آموزشی در طول یک سال برای پخش آگهی‌های بازرگانی رقم ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است یا برخی از کارشناسان هم از گردش مالی ۸ هزار میلیارد تومانی مؤسسات کنکور می‌گویند که بخش اعظم این گردش مالی مدیون تبلیغاتی است که صداوسیما برای این مؤسسات انجام می‌دهد.

روزنامه ایران نوشت: بر اساس آمارهایی که کارشناسان آموزشی داده‌اند یک مؤسسه آموزشی در طول یک سال برای پخش آگهی‌های بازرگانی رقم ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است یا برخی از کارشناسان هم از گردش مالی ۸ هزار میلیارد تومانی مؤسسات کنکور می‌گویند که بخش اعظم این گردش مالی مدیون تبلیغاتی است که صداوسیما برای این مؤسسات انجام می‌دهد.

در سوی دیگر بر اساس آماری که یکی از مدیران آموزش و پرورش اعلام کرده است؛ یک مؤسسه آموزشی فقط در روزهای جام جهانی با پرداخت رقم ۴۲ میلیارد تومان انحصار آنتن صدا و سیما را برای تبلیغ کتاب‌های کمک آموزشی خود خرید.

با این حال آن‌طور که مسئولان آموزش و پرورش می‌گویند تبلیغات صداوسیما درباره کتاب‌های کمک درسی به‌گونه‌ای است که خانواده‌ها به مدارس اجبار می‌کنند که از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنند. تب و تابی که تلویزیون برای این مؤسسات به راه انداخته آنقدر قوی است که حتی برای دوره ابتدایی نیز آزمون طراحی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل رمضانی

      از ماست که برماست

    • بدون نام

      تلویزیون پر شده از کلاسهای کنکور و فروش مواد برای رشد مو که همشون هم دروغ هستند

    • فضل الله

      من یک فرهنگی هستم و به نظر من اگر کتابهای درسی بخوبی تدریس شود و مطالب توسط معلمان تفهیم گردد اصلانیازی به کتب کمک آموزشی وجود ندارد .

    • بدون نام

      ننگ بر صدا وسیما

    • بدون نام

      در مملکت فقط صحبت پوله ِمدرسه پول انسانیت پول آبرو پول دانشگاه پول مرده پول این پول کجاست که فقط یه عدهای به اون دست رسی دارند وبقه باید حسرت بخورند ای مرگ بر باعث وبانی این بی عدالتیها

    • عبدالله حامد

      خیلی وقتها هم دم مدیران و دبیران را میبینند تادانش آموزان رامجبور به خرید کتابهای کمک آموزشی بکنند

    • بدون نام

      و کفش تنتاک

    • مرجان

      کتاب‌های کمک آموزشی فقط بچه‌ها رو گیج می‌کنه، من کلاس پنجم برای پسرم کتاب کلاغ سفید ریاضی خریدم سوال‌های اون خیلی سطحش بالاست و با مطالب کتاب و امتحانی که معلم‌ها می‌گیرند خیلی فرق داره از پارسال به ما گفتند به هیچ عنوان کتاب کمکی نخرید اگه بچه‌ها مشکل درسی دارند ما تو مدرسه براشون کلاس تقویتی می‌زاریم. واسه همین موسسه‌ها احساس خطر کردند و علیه مشق شب شدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج