۸۰۸۶۹۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

توزیع لاستیک بر اساس میزان پیمایش

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرار بر این است که بر اساس میزان پیمایش لاستیک بین رانندگان توزیع شود گفت: مواد اولیه تولید لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرار بر این است که بر اساس میزان پیمایش لاستیک بین رانندگان توزیع شود گفت: مواد اولیه تولید لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد می‌شود.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه امروز اولین روز از نمایشگاه حمل و نقل است که با حضور بخش خصوصی و دولتی در حال برگزاری است، گفت: در این نمایشگاه تولیدکننده و مصرف کننده بخش خصوصی حضور دارند و باهم مذاکره می‌کنند و دولت از این مذاکرات حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: محصولات و تجهیزاتی که امروز در نمایشگاه ارائه شده از محل ظرفیت‌های داخلی بوده و در تمام این حوزه‌ها خوداتکا هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه این تجهیزات و محصولات ارائه شده در نمایشگاه حمل و نقل از طرح‌های پژوهشی بودند که به مرحله اجرا رسیدند اظهار داشت: توجه صنایع داخلی برای پیشبرد حوزه حمل و نقل باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و دولت در سال جاری و در سال‌های آتی از توسعه حمل و نقل حمایت خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: معتقدیم که باید بتوانیم ناوگان حمل و نقل چه باری و چه مسافری در چهار شقوق جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی به صورت متوازن توسعه دهیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تخصیص منابع از محل تسهیلات پیش‌بینی شده هم برای تولیدکنندگان و برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده است و در شرایط کنونی با توجه به اعمال تحریم‌ها نیاز جدی به توسعه تولید داخل داریم و باید کیفیت محصولات ایرانی ارتقا پیدا کند.

اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات رانندگان اظهار داشت: رانندگان قشر زحمتکشی هستند و مسائلی که برای آنها پیش آمده را می‌دانیم و دیده‌ایم و دولت هم از این قشر پشتیبانی خواهد کرد.

وی با اشاره به حل مشکل تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان اظهار داشت: قرار است با کمک تشکل‌های صنفی رانندگان تهیه اقلام لازم دراین حوزه سرعت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی به واردکنندگان لاستیک ارز مورد نیاز را اختصاص داده است اظهار داشت: دولت هم از تولیدکنندگان لاستیک حمایت می‌کند تا لاستیک با سرعت بیشتری تولید و به رانندگان اختصاص یابد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: قرار شده لاستیک و مواد اولیه برای تولید آن در زمره کالاهای اساسی قرار بگیرد و با ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات آن انجام شود.

اسلامی گفت: نکته مهم این است که لاستیک در صورت پیمایش و بر اساس تن کیلومتر و حمل بار به رانندگان تعلق گیرد و سازمان راهداری هم لاستیک را بر اساس سهمیه‌ای که وزارت صمت به این سازمان می‌دهد میان رانندگان توزیع خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا دلال و دلال بازی از این کشور برچیده نشه ، تولیدی در کار نیست . بیش از نصف اقتصاد کشور دلالیه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج