۸۰۹۰۴۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بیتا منصوری: از اینستاگرام بازیگر نمی‌آورم

بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق که این روزها روی پرده سینماهاست می‌گوید ملاکش برای انتخاب بازیگران فضای مجازی نیست.

خبرآنلاین: بیتا منصوری که در مقام تهیه‌کننده در فیلم «پاستاریونی» حضور دارد، به همراه سهیل موفق، کارگردان و سام درخشانی بازیگر این فیلم درباره این اثر که در ژانر کودک و خانواده ساخته شده است به بیان مطالبی پرداختند.

بیتا منصوری: از اینستاگرام بازیگر نمی‌آورم

منصوری در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی تهیه‌کنندگان می‌گویند ملاک انتخاب بازیگران برای فیلم‌ها تعداد فالوورهایشان در اینستاگرام است و او هم تا به حال از چنین راهی بازیکگر انتخاب کرده گفت: «من تا به حال این مسئله را نشنیده بودم و نمی‌دانم درباره همکارانم این اتفاق افتاده یا نه و یا ملاک انتخابشان چیست. اما من خودم در اینستاگرام فعال نیستم و جزو معدود کسانی هستم که خیلی دیر و سر همین فیلم «پاستاریونی» به این شبکه اجتماعی پیوستم. پس شک نکنید ملاک من برای انتخاب بازیگر این موضوع نبوده است.»

او در ادامه درباره چرایی حضور حمید سپیدنام یا همان مستر تیستر در فیلم «پاستاریونی» که در فضای مجازی چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید و البته حاشیه‌هایی که حضور او در این فیلم و استفاده از عکس داشته نیز توضیح داد: «ابتدا این را بگویم که استفاده از عکس ایشان مثل بازیگران دیگر بوده و روند عجیبی نداشته است. مثلا خانم کمند امیرسلیمانی هم در فیلم حضور داشتند و ما سعی کردیم از تصویر همه بازیگران فیلم استفاده کنیم البته طبیعی است ارجحیت با کسانی است که نقش یک فیلم و حضور بیشتری داشتند.»

این تهیه‌کننده همچنین در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد: «درباره ملاک انتخاب ایشان هم باید بگویم در فیلمنامه اولیه که آقای حمزه صالحی نوشته بودند یک شخصی از کشور فرانسه می‌آمد و قرار بود اینجا انتخابی صورت بگیرد و برای پذیرایی یک جشنواره بین المللی قضاوت کنند اما این موضوع به نظرم خیلی خارجی بود و ما می‌خواستیم ایرانی باشد. همان موقع برنامه‌ریز کار، فراز داودی از طریق گوشی‌اش و اینستاگرام آقای سپیدنام را به ما معرفی کرد و گفت ما شخصی را در ایران داریم که چند سالی است کارشان معرفی غذا و رستوران‌هاست. آشنایی با ایشان هم از همین طریق صورت گرفت و به نظرمان رسید که می‌تواند جذاب باشد و ایرانی است.»

منصوری درباره اینکه شناخته شده بودن سپیدنام در فضای مجازی قدر در انتخابشان تاثیر داشته است نیز بیان کرد: «جالب است همان موقع من و آقای سهیل موفق و بقیه دوستانی که در دفتر همکاری داشتیم ایشان را نمی‌شناختیم. اما واقعیت این است که من فکر نمی‌کردم قضیه بعدا اینقدر پیچیده شود. در عین حال اینکه از ابتدا هم قرار نبود ایشان نقش پدر خانواده باشد، یا وکیل یا دکتر، چون خودشان هم ادعای بازیگری نداشتند و فقط نقش خودشان را بازی کردند. نکته جالب اینکه بخشی از فیلم با تلفن همراه فیلمبردارمان فیلمبرداری شده، درست همانطور که خود ایشان برای اینستاگرام پست تهیه‌ می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان هرکی بیشترفالورداشته باش بازیگرشده برعکس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج