جاباما
۸۰۹۰۸۹
۲۰۵ نظر
۵۰۱۰
۲۰۵ نظر
۵۰۱۰
پ

دفاع تمام قد وزیر صنعت از داماد روحانی

انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی حاشیه ساز شده، وزیر صنعت بیش از همه در تیررس این انتصاب قرار گرفت و خیلی ها این انتصاب را به قولی در راستای نزدیک تر شدن وزیر به روحانی قلمداد کردند، انتقادات تا جایی بالا گرفت که خبر آمد روحانی شخصا دستور عزل دامادش را داده، اما در نهایت امروز خبر انتصاب و البته ماندنی شدن داماد رئیس جمهور تایید شد و به عبارتی آن خبر عزل غیر واقعی بوده، تقویم اخبار مربوط به کامران مهدی زاده را در زیر می خوانید.

برترین ها: انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی حاشیه ساز شده، وزیر صنعت بیش از همه در تیررس این انتصاب قرار گرفت و خیلی ها این انتصاب را به قولی در راستای نزدیک تر شدن وزیر به روحانی قلمداد کردند، انتقادات تا جایی بالا گرفت که خبر آمد روحانی شخصا دستور عزل دامادش را داده، اما در نهایت امروز خبر انتصاب و البته ماندنی شدن داماد رئیس جمهور تایید شد و به عبارتی آن خبر عزل غیر واقعی بوده، تقویم اخبار مربوط به کامران مهدی زاده را در زیر می خوانید.

دفاع تمام قد وزیر صنعت از داماد روحانی

وقتی داماد روحانی شهر را به هم ریخت

محمد مهاجری ، روزنامه‎نگار و فعال سیاسی اصولگرا، از جمله افرادی بود که همان روز اول واکنش نشان داد: انتشار خبر انتصاب داماد جوان رئیس جمهور به معاونت یکی از وزارتخانه ها ، هر چند شایسته سالارانه باشد ، آنقدر تلخ هست که شیرینی خبر چندماه قبل را از بین ببرد.

رضا انصاری، عضو اصلاح طلب کمیسیون صنایع مجلس هم به انتقاد از انتصاب‌ها پرداخت و گفت وزیر جدید صنعت معدن تجارت (صمت) با این کار به استیضاح نزدیک‌تر شده است.

او در مورد انتصاب‌ها در وزارت صمت گفت: من فکر می‌کنم انتصاباتی که در حوزه‌ی وزارت صنعت رخ داده شرایط را به سمتی پیش برده که وزیر را به لبه‌ی تیغ استیضاح نزدیکتر کرده است. نقش مجلس نقش نظارتی است و به مقامات دولتی تذکر لازم را خواهد داد.

نماینده میانه: آقایان رفتند و آقازاده‌ها آمدند

یعقوب شیویاری ؛ نماینده مردم میانه هم به «ایلنا» گفت: در روزهای اخیر شاهد انتصابات فامیلی برخی از مسئولان ارشد دولت در مناصب دولتی و خصولتی هستیم که به گونه ای دهن کجی و سوء استفاده از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی هستیم و تداعی گری این مسئله است که آقایان رفتند و آقازاده ها آمدند؛ تا کی باید شاهد استفاده از رانت در انتصابات باشیم.

ارسال کروکی خاص برای داماد روحانی

کامران وکیل، دبیر کل محصولات معدنی ایران نیز با ارسال نامه ای «کنایه آمیز» به رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارسال کروکی سازمان زمین شناسی به ایشان برای ارائه به داماد رئیس جمهور، از این اقدام رحمانی به شدت تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

دفاع تمام قد وزیر صنعت از داماد روحانی

انتصابات وزیر صمت کار دستش داد

تسنیم هم به نقل از یک مقام آگاه در وزارت صمت درباره استعفای معاون امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه نوشت: متن استعفای جعفر سرقینی به‌دلیل انتخاب غیرکارشناسانه وزیر صمت برای ایمیدرو و سازمان زمین‌شناسی به دفتر وزیر ارسال شده است.

گفته شده وزیر هم با استعفای سرقینی مخالفت کرده اما قرائن از اصرار وی به کناره‌گیری از این مسوولیت به‌دلیل اعتراض به انتخاب‌های اخیر وزیر حکایت دارد.

از جایی به بعد قضیه پیچ خورد و خبرهایی مبنی بر استعفا آمد.

یک نماینده: حکم انتصاب داماد روحانی باطل شده

رمضانعلی سبحانی‌فر، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: طبق شنیده‌های بنده رئیس‌جمهور دستور داده تا حکم دامادش به‌عنوان معاون وزیر صنایع باطل شود.

واکنش آشنا به خبر برکناری داماد روحانی

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در واکنش به خبر برکناری داماد حسن روحانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن خودداری از تایید یا تکذیب خبر گفت که درباره این موضوع باید از روابط عمومی ریاست جمهوری سوال کنید.

مهاجری به روحانی: مگر قحط الرجال بود؟!

مسیح مهاجری، در یادداشتی در این رابطه نوشت: شنیده شده رئیس‌جمهور روحانی دستور ابطال حکم معاونت داماد خود در وزارت صنایع را صادر کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد اقدام آقای رئیس‌جمهور قابل تحسین است ولی کافی نیست.

در نهایت اما امروز رضا رحمانی (وزیر صنعت) در گفت‌وگو با خانه ملت با تایید خبر انتصاب داماد رییس جمهور به عنوان معاون خود گفت: انتصاب وی به سمت معاونت وزیر اصلا ربطی به داماد رییس جمهور بودن یا نبودن این فرد ندارد.

او گفت: داماد رییس جمهور یک نیروی جوان و نخبه است. وی درباره سابقه اجرایی داماد رییس جمهور گفت: وی در حوزه معاونت فناوری رییس جمهور سِمَت داشته و رییس ستاد توسعه‌ای بوده است و از آنجا به وزارت صمت آمده است؛ ضمن آنکه لیسانس زمین شناسی دارد، فوق لیسانس او مرتبط است و دکترای زمین شناسی هم دارد.

رحمانی بیان کرد: آنها که درباره این انتصاب تردید داشتند، وقتی سوابق او را دیدند به ما تبریک گفتند؛ قطعا اگر هر کسی سوابق او را ببیند، آن را تایید می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بدون تردید این فرد از نظر شایستگی‌ها، صلاحیت‌های فردی، کارآمدی، مدارک تحصیلی و انگیزه روزمه‌ای قوی دارد و هیچ بحث دیگری جز این محورها در میان نبوده است. وی تاکید کرد: این فرد فارغ از اینکه داماد رییس جمهور روحانی باشد یا نباشد انتخاب شده است.

این عضو هیئت دولت اعلام کرد: نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست و البته فاکتوری برای انتصاب او نیز نبوده است.

داماد روحانی استعفا کرد

درحالی که هفته گذشته رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، کامبیز مهدی زاده داماد رییس جمهور را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی منصوب کرده و اعلام کرده بود که او از گزینه‌های محق این سمت است که طبق شنیده‌ها از وزارت صمت، مهدی‌زاده امروز متن استعفای خود را تقدیم رحمانی کرده و رسما از این سمت کناره گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما برخی منابع آگاه، شائبه‌ها و هجمه رسانه‌ای در مورد این انتصاب را دلیل استعفای او ذکر می‌کنند.

حتی این گروه برخی اخبار در مورد توبیخ وزیر صمت از سوی حسن روحانی رییس‌جمهور را هم رد کرده و اخبار از این دست را رد می‌کنند.

متن استعفای وی به شرح زیر است:

" از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارتخانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم.

باردیگر از حسن ظن و اعتماد حضرتعالی سپاسگزارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگر سفارش لازم نبوده بالاخره نام شما بوده رئیس۸

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به روباهه گفتند شاهدت کیه؟؟

      • زهرا

        می شه ما هم دختر عمو یا چیزی شبیه این این آقایون بشیم.... شاید بتونیم یه پست بگیریم.... البته بگم زیر معاون وزیر نمی خواما

      • بدون نام

        می شه منم معاون وزیر کنید... رزومه درست می کنم در حد توپ...

      • بدون نام

        عزیر منم معاون بخوام بشم کی رو باید ببینم... منم می خوام...

      • hassan.h

        هر چقدر هم این فرد توانمندی داشته باشد باید از مدیریت های کوچک شروع کند واقعا شرم آور است "معاون وزیر" پستی هست که حداقل فرد باید سابقه مدیرکلی رو قبلا داشته باشد

      • .......

        داماد آقای حسینی بوشهری هم بدون سابقه اجرایی مدیر کل بازرسی شهرداری قم شده، ...

    • مجید

      سوال من اینه سوابق چند نفر به جز داماد آقای رئیس جمهور رو چک کردین ؟
      چند نفر به روزومه کاریشون چک شد ؟
      این فرد به سایرین که سوابقشون رو چک کردین چه برتری داشتن ؟

      پاسخ ها

      • امید

        ای برادر جان
        هیچی هیچی هیجی
        آقا اینا به هم نون قرض میدن
        تنها چیزی که براشون مهم نیست جمیع ملت ایران هستش

      • بدون نام

        طرف با مدرک دکترای منایع آب اومده رفتگر شده تا خرج زن و بچه ش در بیاد
        بعد این بابا به محض اینکه داماد رییس‌جمهور میشه سمت بهش می‌دید ؟

      • بدون نام

        سوال درست.

      • بدون نام

        همینجوریش هر روز داریم شاهکارای روحانی رو می بینیم و اسمش رو می شنویم؛ لازم بود بابت دامادش هم باز سرمون رو بخوره؟ واقعا شرم آوری روحانی. گرچه انتظار زیادی هم ازت نیست. ...

      • دکی جون

        دقیقاا.... هیچ فرد شایسته ی دیگ ای در کشورمون نداشتیم؟ بدبخت جوونای ما این نسل به دست این دولت سوخت.

      • بدون نام

        ولی اصلا نمی‌خوام معاون شم. می‌خوام وزیر شم و میشم!
        فقط کافیه از الان پیش‌بینی کنم رئیس جمهور بعدی کیه. برم باهاش فامیل شم.

    • پدر بد

      این همه جوون شایسته و درس خونده
      چطوریه که تموم پست های دولتی بین اقوام و پسرعمه ها تقسیم میشه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامبیز که نبودن

      • بدون نام

        بالاخره الکی به اینها نمیگن دولت تدبیر و امید

    • رضايي

      باشه ما هم باور کرديم از اين شايسته تر چند تا معرفي کنم خدمت شما ببينم مردي اينا رو انتخاب کن حتي شايسته تر از خود وزير صنعتي که شده حامي خودروساز کلاه بردار ميگه حاشيه بازاري که دست خودش هست و با عرضه نکردن هر لحظه ميتونن حاشيه رو با دلالي خودشون کنترل کنند

    • بدون نام

      اه چرا تا قبل اینکه داماد رییس جمهور بشه انتخابش نکردین اونجا هنو نخبه نشده بود یا ایشون تکن تو کشور نخبه دیگری با این تحصیلات نداریم بزارین یکی از کف اجتماع با تخصص به نون و نوا برسه شما که از هزار جا میچاپین

      پاسخ ها

      • بی نام

        گل گفتی

    • مینا

      قحط الرجال شده !!! دیگه هییییچچچچچ آدم شایسته ای نبود که معاون وزیر بشه الا داماد آقای روحانی !!! اگه گفته بودن دوست داشتیم دلمون خواست طرف رو بکنبم معاون وزیر کمتر دل آدم میسوخت

    • مش قاسم

      فقط تو مملکت همین نخبه بود و دکترای زمین شناسی داشت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکترا که هنوز نداره تازه دانشجوی رشته دکترا است.
        اما اگه نخبخ بود چرا در دانشگاههای دولتی قبول نشده بوده؟؟؟؟ نخبه و دانشگاه ... اصلا با هم جور در میتد؟؟؟
        وزیر صمت معنای نخبه را بلد نیست لطفا یکی بهش یاد بده

    • بدون نام

      شایسته بود؟!!! اگه این ماه داماد مثل بقیه دامادهای مردم بود هیچ شایستگی نداشت.چون الان برخوردار از ژن بسیار خوب و مرغوبه!!!

    • بدون نام

      چشم اون ۲۴ میلیونی که به دولت فامیلی رای دادند روشن!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کور شدن دیگه از روشنی

      • بدون نام

        این همه دانشمند لایق داریم تو کشور.این اغا از کجا امدکه بهترین شد.

      • بدون نام

        ملت رای دهنده هر زوز دارن میگن غلط کردیم

      • آرش

        ۱۷:۲۰ همین ملت که میگن غلط کردیم دور بعدی هم هجوم میبرن به صندوق‌های رای و بعد هم میگن پشیمونیم

    • علی

      از این شایسته تر در کشور فراوان داریم که متاسفانه بخاطر وابسته نبودن به ارکان فامیلی قدرت در ایران جایی در سیاست ندلرندبه امید نابودی فامیل سالاری در ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا مملکت تحت هیچ شرایطی درست نمیشه اسلام واقعی و علی ع گونه‌نمیشه فرزندان‌تمام مسولان یا با پول مملکت در خارجند یا در داخل پست و مقام دارند ببینید پس مشاور ریس جمهور در بانک ملی چکاره است

      • حسن

        بالاخره دولت تدبیر وامید است ، شاید هم

      • بدون نام

        تو هنوز مسلمونی...

    • بدون نام

      پس منظور از قانون بازنشستگی رو فهمیدیم
      استفاده از ژنهای خوب آنها بعد از بازنشستگی

    • بدون نام

      همانطور که جنابعالی شایسته مقام مهم ترین وزارتخانه بودین داماد رئیس جمهور هم شایسته این پست و مقام بوده ! فقط تو حکم داماد عزیز از دویست میلیون تومان کمتر نزنین که ناراحت میشن !

    • امیری

      یه سوالی ذهن من و بسیاری دیگه رو به خودش مشغول کرده و اونم اینه که چرا از اون بیست و سه میلیونی که به این دولت رای دادند به کار شون نگرفت و معاون وزیر نشدند؟! چرا؟

    • بدون نام

      پیشنهاد می کنم با پدر زن سری به دریاچه ارومیه بزنند.میگن اونجا طلا پیدا شده.!!!!والله.دروغم چیه!

    • جهان

      خداییش اینا عجب رویی دارن!!!
      هردم ازاین باغ بری میرسد....‌تازه تراز تازه تری میرسد

    • بدون نام

      خوبه ایران شده یک کشور موروثی

    • MMIISSSEEE

      از روباه میپرسند شاهد تو کیست
      روباه میگوید شاهد من دووم من است‌خخخخخخ
      از این دلقک بازی ها دست بردارید‌.

    • بدون نام

      ... شایسته است جوونای دیگه که به مراتب تحصیلات بالاتری دارند شایسته نیستند بس کنید دیگه خسته شدیم ازتون کی اون روز برسه که از شر شماها راحت شیم

    • پرستوی مهاجر

      با این کاراتون دارید نزدیک می کنید روزی رو که باید به پایان سلام کنید...

    • بدون نام

      آقای وزیر ایشون و خیلی از فامیلها فقط سمت داشتن
      ای کاش به اندازه سمت هایی که با پارتی بدست آوردن کار هم بلد بودن
      که اگه بلد بودن وضع مملکت این نبود

    • فرزند شهيد

      لعنت خدا بر دروغگو - اين همه نخبه از كشور رفتن و سوابق خيلي درخشان داشتند اين همه مخترع گذاشتن رفتن چرا از اين نخبه ها و مخترع ها كه توي ناسا استخدام شدند استفاده نكرديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون انوقت بیسوادی مدیران و مسئولین رو میشه

    • بدون نام

      شما يه لطفي بكن
      اول اين كه ملاك شايسته سالاري تو بيان كن ....!!!
      دوم اين كه ايتم هاي شايسته ايشون را نام ببر ...!!!!

      متولد 65 دانشگاه ازاد كل شايستگي ايشون اينه .!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این وزیر نیومده مشخص شد که یکی از بدترین و ضعیف ترین وزرای دولتهای اخیر است اون افتصاحاتی که در خودرو و قیمتهای کاذب بالایی که ابلاغ کرده اینهم از انتصاباتش , خدایا چرا این ها شدند مدیر در این کشور

      • احمد

        خدا ما رو ببخشه که راجع به یه همچین نابغه ای فکر بد کردیم . نوابغ کشور همه پسر و داماد مسئولین هستند و این دو شرط لازم و کافی همدیگرند

      • بدون نام

        در جواب این نارضایتی مردم فقط زبون درازی میکنند
        گویا از عمد سعی در عصبانی تر کردن مردم دارند

      • بدون نام

        رئیس جمهور پیش خودش فکر کرده : من که دو سال دیگه بیشتر نیستم بذار خوب استفادمو ببرم (خوب گند بزنم که خیالم راحت شه)
        خدا گواهه انقدر ایرانیه شایسته داخل و خارج کشور داریم در همه زمینه ها . ولی متاسفانه افراد نالایقه نون به نرخ روز خوره چاپلوسه زالو صفت فعلا در راس بیشتره امور کشور هستن.
        ذره ای انسانیت در این افراد دیده نمیشه

      • MMIISSSEEE

        این که من دیدم به درد کاسه بشقابی میخوره تا رئیس بخشی از این مملکت.خخخخخخ

      • بدون نام

        روز خوش نبینین انشاءالله

      • MMIISSSEEE

        وزیر صنعت چقدر گرفتی دفاع کنی یک‌بچه ۲۷ ساله بی تجربه به درد چی میخوره.

      • بدون نام

        اخه در کنکور سراسری طرف نمره نیاورد. بعدش رفت دانشگاه ازاد اونم نه پزشکی و مهندسی بلکه زمین شناسی که اخر رشته هاست. به این میگه نخبه

    • بدون نام

      نگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفته دیگه دیر گفتی

    • کیا

      اها متوجه شدم تا بحث جوان گرایی مردم میکنند منظور جوانهای مسولین محترم هستند که بیکارند عجب --

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دیگه تا بچه ها و داماد ها و نوه ها و برادرزاه و خواهر زاده ... خودشون هستن جایی برای بقیه نمیمونه

    • بدون نام

      دامادش که سهله تو وزیر و رواحانی هم شایسته نیستید ثابت کردیل میشید نزدیکه این مطلبو بذار

    • بدون نام

      حتما رئیس جمهور وزیر را تشویق هم نموده است

    • بدون نام

      داماد شایسته سال 97 خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بی نام

        از ترامپ تقلید کرده عجب خدایا ده بسه...

    • م

      بله دیگه این همه نیروی جوان از ایشون بهتر هست ولی پارتی که نباشه هیچی دیگه آقای رئیس جمهور تبریک میگم یکی از عضو خانواده خودتان را به یک سمتی انتخاب کردید

    • بدون نام

      تواین مملکت حتی توی وزارتخانه خودتان شایسته تراز این آقازاده وجوددارد شماتازه دراین پست واردشده ایدحرف گوش کن وقتی این همه ازشماایرادمیگیرن

    • بدون نام

      باشه شما که راست میگید...فقط سوال من اینه که اگه ایشون داماد رییس جمهور نبود شما اصلا سوابقشو میدیدی که متوجه شایسته بودنش بشی؟یا مثل خیلی جوونهای دیگه اصلا نه خودش نه سوابقش به چشمت نمیمومد؟

    • ناشناس....

      قطعا داماد وآشنای رییس جمهور بودن جرم نیست ولی در ایران داماد یا نداشتن پارتی گنده جرم هست وتاوان سنگینی باید تو طول زندگی پس بدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون با پارتی استخدام شده

    • بدون نام

      مشخصه ، از باشگاه درش آوردن یه کت و شلوار تنش کردن گفتن بیا عزیزم معاون وزیری مبارکت ، ببینم تواین دوسال باقی مونده بار زندگیتو می بندی یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داماد سالاری است

    • بدون نام

      کلا تو ایران شایسته سالاری حرف اولو میزنه...عب نداره این چیزا برا مردم عادی شده از بس دیدن..اقای روحانی علی برکة الله

    • بدون نام

      چطور شد تمام دامادشون سر کار هستند؟

    • تبریز

      وقتی وزیر محترم صنعت با خودروسازان سازش میکنه و ۸۰ میلیون مردم ایرا ن را فدای دو خودرو ساز میکنه مشخصه با رئیس جمهور هم کنار میاد!

    • hossein kargar

      این رحمانی میشه بگه از کدوم سوابق حرف میزنه.چرا تا سه ماه قبل این نخبه تو سایر وزرا کشف نشد واین گوهر توسط رحمانی کشف شد

    • سنا

      متولد64 و دانشگاه آزادی!!!!!!یا خدا

    • بدون نام

      بله.......... ایشون انقدر شایسته بودند که داماد رییس جمهور شدند
      جوون های تحصیل کرده بدون پارتی هم کلا شایستگی یه کار ساده هم ندارند

    • اکبر برهمند

      شایسته نیست خودشیرینی بسه حیوان

    • خوزستان

      این همه جوان نخبه تو کشور داریم، از هیچکدام استفاده نمیکنید، فقط این مملکت رو برای خود و اقوام خود میخاهید، فردای قیامت جواب خدا و خون این همه شهید رو چطور میخای بدید،

    • بدون نام

      بابا حسن نکن دخترتو طلاق میده پس مهر اجرا بذاره

    • بدون نام

      شماها همه تون شایسته هستید ادمهایی که صدها ملیون دلار تو حساابهای خارجشون پول دارن وهمه شون دوملیتی هستند از نظر اون دولتهایی که بهشون اقامت دادن حتما شایسته بودند

    • بدون نام

      دیگه خیییییییلی شورش رو درآوردید به خدا!!!! مردم خيییییییییلی صبورن که هیچی نمی گن!!!! یعنی خدا وکیلی از این دانشجوی دانشگاه آزاد بی تجربه اصلح تر وجود نداشت برای پست معاون وزیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شاءالله هرچه زودتر خدا جواب این ظلمهایی که به مردم می کنید رو بده!!!

    • بدون نام

      ما مردم ایران که راضی نیستیم ایشان معاون وزیر شود، خدا جوابتان را بدهد!!!!!!

    • بدون نام

      خراب کردی. خرابترش نکن

    • سعید

      آخه یکی نیست بگه شایستگی های خودت چیه که وزیر شدی؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        دقیقا

    • بدون نام

      اول از همه شمار رو باید استیضاح و برکنار کنند، چون تو همین مدت کوتاهی که بودین، خودتون رو نشون دادین!!!

    • بدون نام

      اقای وزیر پسر من سی سالشه .بی کاره .تو را به خدا یه سفارسی بکن .ذوب اهن با فولاد مبارکه بره سر کار . شاید ازدواج کنه .

    • محمد

      خود وزیر صنعت رو روحانی اوورده حالا اگه وزیر پاچه خواری رئیسش رو نکنه پاچه خواری کی رو بکنه

    • بدون نام

      تو این همه جوانان تحصیلی کرده در ایران فقط داماد روحانی شایسته است....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینه داداش بازم برو توی صف براشون بایست

    • بدون نام

      بد نیست امثال ایشان هم یکی دو سال snap کار کنند تا با مشکلات آشنا بشوند سپس مسئولیت بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به قول احمدی نژاد برین روی اونجاتون که میسوزه آب یخ بریزین

    • شهنام عقیقی

      ببخشید چند تا از موفقیت ها ی نصیب سفره مردم شده رو ذکر کنید تا مردم روشن شوند

    • شهرام

      مردم رو رنگ نکنین لطفا . روحانی اگه دامادشو نزاره سرکار پس منو بزاره . امثال من باید ۴ سال دنبال کار باشم چون پدر زنم روحانی نیست . اصلا غیر از این بود متعجب میشدیم .

    • نااشنا

      اصلا تجربه داره؟که میگی شایستگی داره.جمع کنید کاسه کوزه تونو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تجربه مفیدش ،‌دوران شوهری دختر رییس جمهوره

    • بی نام

      آقای نعمت زاده وزیر قبلی هم شایسته بود که به شرکت الملوک معروف بود و صدها شرکت داشت و دخترش هم مافیای واردات دارو را در دست داشت!!!! بستگی به برداشت وزیر محترم از شایسته بودن داردمثلا کسی شایسته است که از هیچی سر در نیاورد و هر کس هر کاری کرد خم به ابرو نیاورد و آنهایی که دلسوز هستند و ناشایسته در جاهای پرت و دور به کار گماشته شوند چون شایستگی ندیدن را ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دل تان را به رحمانی خوش نکنین. این اقا هم قائم مقام و همه کاره شریعتمداری اخراجی از وزارت صمت بوده

    • اهر آذربایجان شرقی

      سلام اینقد این همشهری ما رو اذیت نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من انکار کن همشهریته ابروت رفت

      • بدون نام

        همين تعصب كور امثال شما مارو به اينجا كشونده يا از فاميلتون دفاع كنين يا از قبيله تون

    • بدون نام

      وقتی ترسی از مردم ندارن.
      وقتی پاسخگوی هیچکسی نیستن
      وقتی هر بلایی بخوان سر ماها میارن و ما چیزی نمیگیم.
      معلومه که باید ایشان هر پستی دلشان خواست بگیرن.

    • بدون نام

      متاسفم همین

    • روح الله رنج نهاد

      کشوری پادشاهی شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدتر شده

      • بدون نام

        پادشاه نهایتا چندتا شاهزاده داره میشه بالاخره سیرشون کرد که یه چیزیم به مردم برسه ولی کشور ما بی نهایت آقا و آقازاده داره که سیرمونی ندارن و چیزی برای مردم باقی نمیمونه...سانسورچی شما که انشاءالله آقازاده نیستی؟

    • م میر

      دعوا زرگری راه انداختن برا سیاه کردن ملت!

    • مصطفی

      زررررشک

    • مصطفی

      زررررشک

    • علی

      اره به خدا فقط تو وداماد ایشان شایسته هستن کس دیگه ایی نداریم ممنون که به فکر مردم هستی واقعا ممنون واقعا ممنونیم با چه زبونی میتونیم ما مردم از تو تشکر کنیم خیلی ممنون به خدا وندی خدا خیلی ممنونیم یه چنتا از این شایشته ها اگه دارید بازم بیارید که مردم شرمنده شما باشن تا ابد خیلی خیلی ممنونم

    • PKE

      من هم یه جوان ۳۲ ساله خیلی هم شایستگی دارم.ولی چون پارتی ندارم باید بیکار باشم.خدا لعنت کنه شما رو...که انشاءالله پل صراط جلوی شما رو خواهم گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبل از پل صراط..خدا گفته مظلوم هم به اندازه ظالم مقصره

    • ۱۲۳۴

      این آقا اگر شایسته ترین بوده حرفی توش نیست اگر شایسته تر بوده میشه یه کم هضمش کرد ولی اگر شایسته بوده واقعا شایسته تر از اون تو کشور کسی نبوده

    • بدون نام

      این وزیراومده ازکارهای شریعتمداری پرهیزکنه! رئیس جمهورراخراب کرد.اینجاست که معلوم میشه این وزیرالقاشده به رئیس جمهوربوده؟؟؟؟!

    • بدون نام

      حتما او هم تعریف شایستگی تو را پیش روحانی کرد که معرفی شدی برای غصب وزارت بیچاره مردم ایران تا کی باید تاوان بدهد

    • بدون نام

      حتما توقع داشتید از من دفاع کنه!!!!!

    • بدون نام

      حالم از برترین ها به هم میخوره وقتی یاد تخریب رقیبهای روحانی میوفتم خیلی کثیف هستی برترین ها

    • بی نام

      خدایا ده بسه خستمو وابی....

    • راد

      واقعا ازین همه بی تدبیری وپررویی باید خجالت کشید امیدوارم روزهای آخراین دولت باشد.

    • بدون نام

      هر کس دیگر باشد همین کار اقای وزیر را میکند ...

    • بدون نام

      آن مثلا نماینده‌ای که به صرف سابقه نملیندگی مجلس به این وزیر بی تجربه و بی کفایت رای داد حق ندارد امروز در مورد انتصابات سراسر خطا و رابطه و فامیل بازی اظهارنظر کند و مردم را گول بزنند. ....

    • بی نام

      چند مطلب :
      اول اینکه چرا جوانها ازدواج نمی کنند شاید یک دلیلش در دسترس نبودن فرزندان مسیولین باشد بهر حال آینده نگری یک امتیاز بحساب می آید
      دوم فلسفه تاسیس دانشگاه آزاد شاید این باشد که هم وابستگان به مدیران کشوری اخذ مدرک خواهند کرد و هم مسیولین می توانند دکترا بگیرند
      سوم جوان گرایی برای خونه تکونی فرزندان مسیولین است خیلی جدی نگیرند جوانان نخبه و تحصیلکرده و فکر نکنند با این شعار جوان گرایی آنها حاجت روا شدن
      چهارم مسیولین اگر بازنشسته شوند عرض می کنم اگر ، فرزندان آنها سنگر را حفظ خواهند کرد کار انشالله هم گند کاری پدران و مادران آنها بویش هم جا را نگیرد هم دستی در این سفره پهن شده داشته باشند
      مردم فهیم و صبور و انقلابی ایران هنوز هم امیدوار باشید

    • بدون نام

      واقعا دیگه باید خیلی ساده باشیم که بخوایم بین اصلاح طلبان و اصول گراها تفاوتی بذاریم . همه شون دستشون توی یه کاسه س

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      ببا ای حرفا چیه اینهمه دکتر متخصص و مهندس متخصص....تو کشور داریم مگ قحطی ادم بود اینو گزاشتن ای بچه صب جوگیر میشه ی عابرو ریزی میکنه بس کنید

    • ساسان

      هی روزگار. وقاحت تا کجا رسیده

    • حسین

      هزارفامیلا حتما همشون شایسته اند که حال و روز کشور و مردم اینه....لعنت خدا به همشون

    • غلامرضا خوشی

      خودش میدونه حمایت از این اقا یعنی دسترسی مستقیم به انواع بانکها

    • علیرضا

      لعنت به چراغ سرخ لعنت به چراغ سبز

    • بدون نام

      ز کجا آمده اند، آمدنشان بهر چه بود
      به کجا میرویم آخر ، بنمائید وطنم

    • صادق

      دفاع وزیر از داماد روحانی آدمو یاد ضرب المثل"از روباه میپرسند شاهدت کیه میگه دمم"میندازه

    • بدون نام

      بنده دکترایی زمین شناسی دارم باهزاران بدبختی درسم رابپایان رساندم حالا چهار سال است نقاشی ساختمانها کارمیکنم عدالت یعنی این.،،!؟

    • یاور

      آقای وزیر دوزاری دلیل نمیشه هر کی دکتری زمین شناسی باشه رو واداری بزاری رئیس اداره کل کشور ... مجلس ما آگه مجلس بود خود تو هم وزیر نمیشدی عذر بدتر از گناه نیار داداش

    • کارمند

      بعله دیگه به هم دیگر نون قرضی میدهند
      تمام مملکت شده فامیل بازی وافراد بی لیاقتی که مملکت را به گند کشیدند

    • بدون نام

      پهلوی روحت شاد.سفید رو شدی

    • بدون نام

      فقط عدالت ببین ودیگر کارهاووووووووووووووووووووووووووووووووو
      ووووزلا
      ووووووووووووو

    • بدون نام

      پشت گوش 75 میلیون نفر رامخملی فرض کردن

    • بدون نام

      چقدر شما خوب و شایسته اید که روابط فامیلی واستون مهم نیست و شایسته ها رو مثل خودتون درمی یابید از هر جای ایران و هر کسی که باشد.

    • بدون نام

      این وزیز اگر اینجور نکند ازگجا نان بخورد یا حقوق نجومی بگیرد

    • بدون نام

      این دستور خود روحانیه میخواد با این کارا مردمو بشورانه درضمن باید هم طرفداری بکنی وزیر چون به روحانی مدیونی این دولت خیلی ثابت کرد دولت آقازاده هاست وبرای نابودی ایران اومده

    • امید

      دیگه اوضاع فرق کرده آقای وزیر سابقا کسی متوجه نمی شد یااگر هم متوجه میشدند طول میکشید حالا که گند زدی زودتر درستش کن وگرنه استیضاح روشاخشه

    • بدون نام

      این وزیر جدید خیلی مردمی است قیمت خودرو ها را به نفع طبقات ضعیف سامان داد حالا نخبه ها را هم داره جذب میکنه

    • ممم

      بابا جمع کنید خودتون را کسایی که دارین نظر میدین اگه راست میگین عمل کنید فقط گوشی تو دستتونه دوتا حرف الکی میزنید شما ها قراره تو بدبختی دست و پا بزنید و بالا بالاها دارن به ریش مردم فقیر و کارگر میخندن

    • سروش

      متاسفم برای مردم بی غیرت ایران

    • بدون نام

      الهی نسلتون از روی زمین برداشته بشه، زیر هر خبری کامنت میذارم، از سوز دلم از شرایط وحشتناکی که بعد از ۱۵ سال کارکردن با بهترین مدرک از بهترین دانشگاه و کوله باری از تجربه باعث شد کارمو از دست بدم. کاری که با بدبختی پیدا کردم و خون دل براش خوردم، حالا میبینم ادمای بی ارزش بی سواد چجوری کار و شغل گیرشون میاد، خدا الهی همه تونو به خاک سیاه بشونه. اه امثال من یه روزی دامن همه تونو میگیره. روز حساب فرا می رسد، به زودی

    • محمد گیلانی

      حتما جزء نخبان هوشی برتر بوده که بدون ضوابط سازمان استخدام کل کشور و بدون آزمون آنهم تا رده بالای یک وزارتخانه دولتی رشد کرده است ؟!!
      ای خدا نجاتمان ده از دست این رانت خواران بی پدر و مادر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا هوش برترش بيكاره بيا 2 تا نخبه نشونت بدم دكتري صنعت و شريف دارن بيكارند

      • بی نام

        از انتخاب همسر چنین بر می آید که سر شار از هوش و نبوغ بوده
        حالا می خواد بره بالاتر از این حرفها چندی دیگر وزیر استیضاح و بر کنار میشود ایشان بحول قوه الهی وزیر می شوند آنوقت آقای رحمانی قیافه اش دیدنی است

    • hossein norozi

      فقط داماد اقای رئیس جمهوری توی این۷۰میلیون نخبه هستن و دکترای زمین شناسی دارن کس دیگه ای وجود نداره.هموطنان مدیون هستید اگر فکر کنید جز داماد اقای روحانی شخص دیگری این تخصصرو داره اما بیکاره خخخخخ

    • بدون نام

      وزير سنگ خودشو به سينه ميزنه ميخواد تو چشم رييسش عزيز باشه

    • گوسفند نباشیم.

      اینقدر پر رو و مغرور شدن..که مردم رو به هیچ حساب میکنن ..و مثل اربابی که به رعیتهاش رفتار میکنه با مردم رفتار میکنند...وهمه اینها نشانه پایان سمایت..دور نیست ..که به پایان ظلم و فسادتون برسید .و تادیخ پر از این پایانهاست ...چنگال عدل الهی نزدیکتر میشود

    • بدون نام

      اقاي وزير صنعت ميخواي اسم 2 نفر دكتري دانشگاه دولتي نخبه با معدل A داراي مقالات جهاني براتون ايميل كنم كه از فرط بيكاري وسوسه رفتن افتاده تو سرشون

      هر جا كه براي مصاحبه تو ارگانهاي دولتي رفتن بهشون گفتن خودتون و خسته نكنيد افراد مورد نظر از قبل استخدام شدن ...

      كار شما فقط جنبه پاچه خواري و خوش خدمتي داشت

    • ایرانی

      بس دیگه،هرچقدرهم که اعتراض باشه ولی بازهم کارخودشون رومیکنندا،نگار مافقط توایران به دنیاامدیم تاتوی تحریم وجنگ وبدبختی ها جلوی دسته قراربگیریم وفدابشویم ،ثروت ملی ،عدالت اجتماعی،بیت المال،وداشتن کار برای خودشون وتیرطایفه خودشونه،این اعتراض نماینده ها هم همش سیابازیه

    • بدون نام

      اين كه هنوز ريش و سيبيل در نياورده
      ولي از عكسش پيداست خوب اداي مديرا را در مياره

    • بدون نام

      بنده خدا یکی از دلایل که شما وزیر شدی این بود داماد روحانی معاونت بشه باید هم طرفداری کنی ولی باید خجالت بکشین

    • بدون نام

      حالا جوش نزنيد اين يكي دم خروسش زده بيرون ؛ ...

    • بدون نام

      رو که نیست.زدن تو کار پر رویی

    • بدون نام

      اصلاح طلب.اصولگرا.همشون همینن .با هم فامیلن فقط ماها سر کاریم

    • بدون نام

      اصلاح طلب.اصولگرا.همشون همینن .با هم فامیلن فقط ماها سر کاریم

    • بدون نام

      وزیر صنعت خودش با صدقه سری روحانی سر کارشه ...

    • مهدی

      مقصر وزیر است میخواهد با این کارش خودش پیش ریس جمهور عزیز کنه .یعنید اخل این وزارت خانه فرد دیگری بهتر از این فرد وجود نداشته . این نشان از عدم صداقت وزیر محترم در کارهابش میباشد

    • بدون نام

      ماکه راضى به اينگونه مملکت دارى نيستيم بايدهم جواب بدين الان نميدين جواب مهم نيست براتون فقط فک وفاميلاتون ميفرستيدباشه امامحکمه خداروچيکارميکنيداونوچجورميپيچونيد حيف جوانان که واقعا عمروزندگيشون تلف شده

    • بدون نام

      نمیدونم به اندازه آقای روحانی زکاوت کاردان است که بتواند وزارتخانه در طول صد روز متحول کند یا نه

    • بدون نام

      ما رو ببین مملکت رو دست چه بی لیاقتهای دادیم بخدا

    • بدون نام

      ناگفته نه ماند داماد احمدی نژاد هم پستی گرفته بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه براي خوردن ميان مملكت دست 1000 فاميله

    • آرش

      والا بنده با ۲۰ سال کار اجرایی در پروژه های عمرانی خاص کشور و سرپرستی در قسمتی که مرتبط با رشته تحصیل بنده به عنوان نخبه بوده ،الان در سن۴۳ سالگی ،۵ سال هست که بیکارم ،حتی در پروژه ای که آقای حجتی وزیر جهاد کنونی همکار و هم سمت من در قسمت دیگری بودند حضور داشتم به مدت ۱۰ سال ،از بس که مدیران بی سواد بر سر کار هستند ،برنمیتابند که کسی با اطلاعات بیشتر از خودشان را استخدام کنند ،و این شده حال و روز ما

    • بدون نام

      قرار نبود کسی بفهمه ایشون داماد روحانی هستن. مگه ندیدید یواشکی ازدواج کردند.

    • بدون نام

      آفرين به سورنا ستاري! جواب پدرشو چي مي خواد بده

    • بدون نام

      کوروش آسوده بخواب زیرا که مابیداریم

    • بدون نام

      مردم به حاشیه نبرید بجای مخالفت از اشتغال دامادآقای روحانی جلو حقوق های نجومی وکسانی که بیت المال راغارت می کنند بگیرید حسادت نکنید تشویق کنید حق اشتغال دارد ، نسبتی ندارم وپول دار یا کارمندهم نیستم با یارانه وماهی 100 وهشت تومن دوسه معلول بهزیستی به سختی امرارمعاش می کنیم .

    • بدون نام

      ای کاش از همه مردم و این همه بیکار تو خونه ها هم دفاع می کردنددولت شده دولت آقا زاده ها و خانوادگی باید فاتحه همچین دولتی را خواند

    • بدون نام

      این ها ان شاالله ایران را درست می کنند.....

    • امیر

      مسوولان اجازه بدن بخش خصوصی از این ستاره هاتون که داماد و بچه هاتون باشن مستفیض بشن همه رو برای جاهای دولتی استفاده نکنین

    • بدون نام

      بنده خدا اگر داماد..... استخدام ومعاون خودش نمی کرد مگر می شد وزیر ....

    • بدون نام

      در دوره قبل روحانی می گفت ما در دولت پسر خاله و دختر خاله نداریم ، روحانی هر حرفی می زند عکسش عمل می کند ،

    • بدون نام

      به نظرم شما اززبان مردم تبریک بگو وزیر جان معاون جونه

    • بدون نام

      به نظرم شما اززبان مردم تبریک بگو وزیر جان معاون جونه

    • بدون نام

      اره حتما خیلی خیلی عرزه داره
      جان عمش
      تو کشور ۸۵ میلیونی فقط این یه دونه از تو لپ لپ دراومده

    • بدون نام

      البته آقای روحانی خرش از پل گذشته.راست میگن ۴ سال اول کاشتند به عبارتی گوشها را دراز کردند ۴سال دوم برداشت میکنند یا به عبارتی سوار می شند.علی برکت ا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله همیشه همینطوره چهارسال اول یه کارایی میکنن برای رای چهارسال دوم بازم ما مردم گول میخوریم

    • مهدی

      مسئولین به همدیگه نون قرض میدند ... در عوض روحانی یه نون خوب به وزیر صنعت خواهد داد ...
      من در عوض بلد نیستم سوابق درست کنم بلکه سوابق عالی دارم ...

    • محمدرضا

      چرا اینقدر مسولین کشور ما غیر حرفه ای حرف می زنند یک روز به اموال همدیگر گیر میدهند روز دیگر به انتصابات وروز دیگر به۰۰۰۰۰۰بهتر است نظام کلاس مدیریت برای مسولین بگذارد یا بهتر بگویم حرف زدن یادشان دهد

    • مهرزاد

      یه بچه رو گذاشتن معاون وزیر پارتی بازی تا کجا

    • بدون نام

      واقعا جای تاسفه اینها یه زمان از شاه انتقاد میکردند که دارودسته خودش را سرکار آورده ولی الان خودشان اینکار را میکند که کاربلدنیست و همین باعث میشه که مملکت به این روز افتاده کسی نیست مشگل ات مردم را بررسی کنه

    • سعید

      بابا تو رو خدا بزارین این روحانی تو این هشت ساله یکی رو بالاخره سر یه کاری بزاره. جهنمه این هشتاد میلیون.

    • بدون نام

      یک تیر و صد نشان که میگن همینه دیگه! یعنی داماد روحانی بشی!

    • شهرام

      جناب وزیر . جوانان شایسته زیادی در این کشور داریم اما عجیب است که فقط داماد جناب روحانی دیده میشود ، مقام میگیرد و تحسین میشود . چرا ؟؟؟؟؟؟؟ مگر آندسته از جوانان شایسته این مملکت که تشنه کار مخلصانه هستند و پدر زن با نفوذ ندارند جزو ابنا بشر نیستند ؟ ضمنا مردم اطلاعی از شایستگی ایشان ندارند چون نه مدرک ایشان را دیده اند و نه از تحصیلات ایشان خبر دارند و نه اساسا علاقه ای به داشتن این اطلاعات دارند . شما هم بخاطر پست و مقام و صندلیه بادآورده خودتان ، بی جهت تعریف و تمجید نکنید .

    • بدون نام

      اقای روحانی فاتحه مملکت روخوندیک شانه تخم مرغ 24000تومان بایدبریم به کی بگیم این اقای روحانی ضدانقلاب هست که این بلاراسرمردم اورد

    • بدون نام

      الامان الامان یا خدا

    • بینام

      به قول همون نماینده میانه آقاها دارن میرن و آقازاده ها دارن جاشونو میگیرن

    • محمد

      بابا توضیح ندین به خدا حالمون خوب نیست

    • علی

      صمت

    • بدون نام

      این داماد فک کنم از لپ لپ بیرون اومده

    • بدون نام

      الان کل دولت وشرکتهای دولتی نگاه کنی همشون فامیل و رفیق بازیه مملکتو پدرشون به اینا ارث گذاشته دیگه ایران یعنی ضعف کشی اختلاس دزدی فامیلبازی گرونی

    • بدون نام

      بله خوب دامادریسش تودفاع نکنی کی کنه مشکل ایران وایرانی اینه تاحل نش همین روزروزگارمون به همین شکل بدتروبدترمیش اگه ننافع ایران وایرانی فراموش کنیم به خاطرمنافع خودمون خانوادمون عواقبش این میش

    • نوح

      حالا همه انتصاب ها درست و غیر فامیلی بوده فقط این یکی فامیلی است درود بر مردم آگاه و روشن!!عزیزم دلیل دیگه داشته رو این موضوع مانور میدن و از مردم استفاده ابزاری میکنن. والا روح شما هم از این چیزها خبردار نمیشه

    • بدون نام

      حالا وزیر صنعت چیه از کسی هم دفاع بکنه

    • بدون نام

      علی برکت ا...

    • باقري

      وزيري كه سوادش ليسانس حقوق از دونقوز آباد دانشگاه ازاد با سهميه وفوق ليسانش مديريت و دكتراش هم معلوم نيست از كجا گرفته با سفارش شده وزير . انتظار بيشتر از ايشان نيست . از كوزه همان تراود كه در ان است

    • بدون نام

      كل مملكت دست چندتا 1000 فاميله كه دست به دست بينشون ميچرخه و گاهي عروسي و دامادي بهش اضافه ميشه

    • بی نام

      یکی می خواد از شریعتمداری بپرسه توی بی سواد رو کی به پست های مدیریتی راه داده؟ همون ها هم داماد روحانی رو راه دادن

    • علی

      ای بابا این یک شغل را هم به بچه های حداد عادل یا به آقای جنتی میدادید اینهمه سر وصدا نداشت .آب درلانه مورچه ریختید.

    • بدون نام

      تعریف نخبه چیه

    • بدون نام

      لطفا اگرمیخواهیدادم جوان واردپست ومقام کنید چهارتا ادم تحصیل کرده دانشگاه معتبر که اصالت مدرک انهامعلوم باشه بیاورید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج