جاباما
۸۰۹۰۹۵
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

درگیری لفظی چند خواننده معروف

آریانا گرانده و نامزد سابقش به ماجرای درگیری لفظی کانیه وست و دریک واکنش نشان دادند.

سی نما: "پیت دیویدسون" کمدین آمریکایی شوی SNL، شنبه شب پس از آنکه نوشت "دیگر دلم نمی‌خواهد روی این زمین زندگی کنم"، حساب اینستاگرام خود را حذف کرد. دیویدسون نوشته بود: "بیش از این نمی‌خواهم در این دنیا زندگی کنم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که اینجا بمانم اما راستش را بخواهید نمی‌دانم چقدر می‌توانم تحمل کنم. همیشه در زندگی تلاش کرده‌ام به مردم کمک کنم."

درگیری لفظی چند خواننده معروف

پس از انتشار این متن، پلیس نیویورک به هالیوود ریپورتر اطمینان خاطر داد که از ارسال این پست آگاه بوده و تحقیقات خود را برای حفظ جان دیویدسون آغاز و با او تماس گرفته است.

این پست اینستاگرام به فاصله‌ی چند ساعت پس از حمایت دیویدسون از "کانیه وست" که در حمایت از بیماران روانی توئیت کرده بود، ارسال شد. دیویدسون نوشته بود: "آفرین بر تو کانیه وست که از خودت دفاع می‌کنی و از سلامت روان می‌گویی. نمی‌دانی صداقت داشتن در مورد این مسائل چقدر سخت و ترسناک است. ما به انسان‌های بیشتری مانند کانیه نیاز داریم. هیچکس حق ندارد به خاطر شجاعت تو در صحبت از سلامت روان انگشت اتهام به سویت دراز کند. جداً منزجرکننده است." دیویدسون هیچگاه مشکلات روحی، افسردگی و اختلالات شخصیتی خود را مخفی نکرده است.

روز شنبه، "آریانا گرانده" که به تازگی نامزدی خود با دیویدسون را به هم زده، از اینکه توئیت وست را به سخره گرفته بود عذرخواهی کرد. او با ارسال توئیتی نوشت: "به خاطر شوخی احمقانه‌ام عذرخواهی می‌کنم. قصد نداشتم کسی را برنجانم. آرزو می‌کنم که همه شاد و سالم باشند…"

پنجشنبه گذشته گرانده دشمنی "کانیه وست" و "دریک" را به سخره گرفت. وست در توئیتر از دریک به خاطر تمسخر خواننده‌ای‌ با مشکلات روانی انتقاد کرده بود. گرانده در واکنش نزاع دو خواننده نوشته بود: "می‌دانم که آدم بزرگ‌ها هم به صورت آنلاین جر و بحث می‌کنند، اما من و مایلی امشب آهنگ زیبا و جدیدی منتشر می‌کنیم، بنابراین خواهش می‌کنم چند ساعتی مؤدبانه رفتار کنید تا دخترها بتوانند بدرخشند. خیلی لطف می‌کنید سپاسگزارم."

گرانده پس از مشاهده‌ی پست اینستاگرام دیویدسون ابراز نگرانی کرد و نوشت: "اگر به کسی یا کمکی نیاز داشتی من همین اطرافم. می‌دانم که آن کسی که می‌خواهی من نیستم، ولی من هم [در کنارت] هستم."

درگیری لفظی چند خواننده معروف

دیویدسون با این حال در اپیزود شب گذشته "شوی زنده‌ی شنبه شب" (SNL) با اجرای "مت دیمون" حضور کوتاهی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دیوانه هستن به خدا.ما هم داریم به سمتشون میریم.خدا به داد برسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج