۸۰۹۱۲۱
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

باران در راه بیشتر استان‌های کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۲۶ آذر) گفت: شدت بارش‌ها در ۱۳ استان کشور از جمله تهران است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۲۶ آذر) گفت: شدت بارش‌ها در ۱۳ استان کشور از جمله تهران است.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۶ آذر) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و شمال غرب و سواحل غربی خزر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر امروز (۲۶ آذر) با تقویت سامانه در غرب کشور دامنه فعالیت آن به جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان و برخی مناطق مرکز گسترش می‌یابد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بعد ازظهر امروز (۲۶ آذر) تا ظهر فردا (۲۷ آذر) شدت بارش در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و زنجان، شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران، جنوب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، شمال غرب خوزستان، غرب لرستان و غرب چهارمحال و بختیاری است که در غرب استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و شمال غرب خوزستان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مناطق سردسیر و کوهستانی ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: بعد ازظهر فردا (۲۷ آذر) از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کاسته می‌شود و فقط در دامنه‌های البرز شرقی در استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شرق سواحل خزر فعال است همچنین از روز چهارشنبه (۲۸ آذر) ایت سامانه از کشور خارج می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ آذر) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و به تدریج کاهش ابر، اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۸ آذر) نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      2 روزه که قراره تهران بارون بیاد طبق پیش بینی هواشناسی، فقط میتونم بگم متاسفم براتون

    • بدون نام

      فقط خدایا شکر برای بارون

    • بدون نام

      سلام حرص نخور ابرها تا نزدیکی تهران میان از بالا نگاه میکنند با خودشون میگن این همه اختلاس، گران فروشی وظلم به هم نوع با آب بارون شسته نمیشه. بعد میزارن میرن سمت کویر آنجایی که کسی نباشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین. بخصوص با این داستهای تخیلی خودروسازان

    • نازی

      خدایا شکرت به خاطر نعمت .فقط تویی که مهربونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج