۸۰۹۲۱۴
۱۴ نظر
۶۴۵۲
۱۴ نظر
۶۴۵۲
پ

خانواده پرجمعیت چه مزایایی دارد؟

گر در خانواده‌ای بزرگ به دنیا آمده‌ و بزرگ شده‌اید، حتما از فواید خانواده‌های پر جمعیت آگاهید. اگر چه مضراتی هم مانند هزینه های بالا وجود دارد اما خوشبختانه این مشکلات هیچ گاه مانع نبوده است. ما در اینجا فواید یک خانوده پر جمعیت را برایتان آورده ایم تا شاید با خواندن آن، از این که در چنین خانواده‌ای بزرگ شده‌اید، احساس خوشبختی کنید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر در خانواده‌ای بزرگ به دنیا آمده‌ و بزرگ شده‌اید، حتما از فواید خانواده‌های پر جمعیت آگاهید. اگر چه مضراتی هم مانند هزینه های بالا وجود دارد اما خوشبختانه این مشکلات هیچ گاه مانع نبوده است. ما در اینجا فواید یک خانوده پر جمعیت را برایتان آورده ایم تا شاید با خواندن آن، از این که در چنین خانواده‌ای بزرگ شده‌اید، احساس خوشبختی کنید.

خانواده پرجمعیت چه مزایایی دارد؟

دوستان زیادی دارید

اگر شما خواهر، برادر یا اقوام زیادی دارید، تعداد دوست‌های شما نیز زیاد خواهد بود. معمولا در خانواده های کم جمعیت شما احساس تنهایی و گاهی افسردگی می‌کنید اما اگر در خانواده‌ای بزرگ باشید، همیشه افرادی هستند که با آنها وقت بگذرانید.

افرادی هستند که همیشه از شما حمایت کنند

مهم نیست چه اتفاقی برای شما افتاده، همیشه افرادی هستند که به شما کمک و از شما حمایت کنند. اگر چه در خانواده‌های بزرگ ممکن است بین تمام افراد صمیمت وجود نداشته باشد اما اگر برادرتان به شما اهمیت نداد، حتما خواهرتان زندگی خود را به خاطر شما به خطر می‌اندازد. در مورد فرزندان نیز چنین است. بنابراین از تمام اعضای خانواده خود قدردانی کنید، حتی اگر از شما قدرداری نمی‌کنند. داشتن یک حامی بزرگی چون خانواده نعمت است.

کارها را با سرعت بیشتری به اتمام خواهید رساند

در خانواده‌ بزرگ، کارهای خانه با سرعت بیشتری انجام می‌شود. اگر در خانواده ای پر جمعیت بزرگ شده‌اید، حتما دیده اید که همیشه پدر و مادر مسئولیت های خانه را بین فرزندان تقسیم می‌کنند. یکی مسئول تمییز کردن اتاق و دیگری مسئول آب دادن به گل‌ها... این که همه با هم یک هدف را دنبال و در انجام کارها به هم کمک کنند، واقعا لذت بخش است.

تعطیلات بیشتر خوش می‌گذرد

چه چیزی بهتر از تعطیلات آخر هفته در خانواده‌های بزرگ است؟ زمانی که تمام اعضای خانواده پشت میز غذا نشسته‌اند و با هم حرف می‌زنند یا آن موقع که همه پای تلویزیون نشسته اند و در مورد برنامه مورد علاقه شان نظر می دهند... ارتباط برقرار کردن با تمام اعضای خانواده‌ در طول هفته سخت است زیرا مشغله زندگی زیاد و پیدا کردن زمان خالی سخت است اما روزهای تعطیل بودن در چنین خانواده‌هایی بسیار لذت بخش خواهد بود.

جشن و عزاداری شما مشترک خواهد بود

فرقی نمی‌‌کند جشن عروسی باشد یا مراسم عزاداری، شما هیچ وقت تنها نیستید. اعضای خانواده‌های بزرگ در چنین مواقعی همدیگر را درک و از هم حمایت می‌کنند که خود یک قوت قلبی بزرگ است.

در دوران پیری تنها نخواهید ماند

در دوران پیری، همیشه افرادی هستند که شما با آنها درد دل کنید یا آنها از شما حمایت کنند. این یکی از بزرگ‌ترین دلایل برای داشتن حداقل 3 فرزند است. داشتن خانواده‌ای بزرگ در این دوران واقعا نعمت است. افراد بسیاری هستند که آنقدر خود را درگیر پول و کار می‌کنند که از مهمترین چیزهای زندگی، یا همان خانواده، غافل می‌شوند. اگر شما خانواده‌ای بزرگ دارید، خدا را شکر کنید. اگرچه زندگی در چنین خانوده‌هایی مشکلاتی را نیز به همراه دارد اما شما می‌توانید با تکیه به یکدیگر تمام آنها را پشت سر بگذارید.

آیا شما در خانواده‌ای بزرگ زندگی می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید که داشتن یک خانواده کوچک بهتر از خانواده‌ای بزرگ است؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج رضا

      ما موافقیم ، خانم ها قبول نمی کنند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخورید بابا با این مقالاتتون میخواهید مملکت مثل چین بشه که کلی جمعیت که واسه یه وعده غذا از صبح تا شب کار کنه لام تا کام هم حرف نزنه
        همین جمعیت دو سال دیگه باید همدیگه رو سر ببرن بخورن بدبختی مملکت ما از وجود یه مشت گوش درازه که وایسادن ببینن حاج اقا بالا منبر چی میگه اینها انجام بدن
        در ضمن با این ضعیت بچه هم داشته باشی ازت نمیتونن نگهداری کنن شانس بیارن خودشون از گشنگی نمیرن

      • بی نام

        چی میگی مگه زن مرد دستگاه جوجه کشین زاد ولد کنن 2تا هم زیاده اگه بتونیم بهشون برسیم با این وضع نکبتی مملکت.

    • بدون نام

      بزرگترین عیبش اینه که طبقه پایینیها از دستشون در عذابند

    • بدون نام

      هدفتون ار انتشار همچین مطالبی چیه ؟ تشویق به فرزند آوری ؟ مردم اینجوری تشویق نمیشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بسیجی جان نثار مقاله نوشته ...کسی کع شعورش نمیرسه با این وضع اقتصادی کشور چخ ز..داری میزنه

    • بدون نام

      من از یک خانواده ی پرجمعیت هستم و میگم عالیه.چون روزی رسون خداست مشکل اقتصادی هم نداشتیم. با به دنیا اومدن هر بچه پدرم شاهد ترقی در کارش بوده و درآمدش اضافه میشده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جماب میدونی زمان جنگ جهانی اول تو خود ایران میلیونها ایرانی از گشنگی مردن خدای روزی رسون کجا بود که بهشون روزی برسونه !!!؟؟خواب بود ؟دستش بند بود
        اگر ایرلن و عراق وضعش اینه کشورهایی مثل امریکا هم وضعشون انچنان همین جمعیت اسکلی هستند که میگن خدا روزی رسونه

      • بدون نام

        و من هم کاملا تکذیب می‌کنم این حرفارو کمر خانواده پر جمعیت تو این وضع اقتصادی می‌شکنه خواهشاً با عقلانیت بچه بیارید

      • بی نام

        شاد باشی، خیلی خندیدم

    • بدون نام

      بچه یک خانواده پر جمعیت هستم ولی بنظرم بده هیچ وقت بهم توجه نمیشد

    • بی نام

      برترین، شما که کارکنانت هم جوون هستن و به مشکلات مملکت آگاه. شما دیگه چرا؟؟؟

    • بدون نام

      من تو یه خانواده پر جمعیت بزرگ شدم.نون نداشتیم بخوریم لباس تنمون نبود.با هزار بدبختی وفلاکت بزرگ شدم ودرس خوندم.الان هم باید یتیم بزرگ کنم برا مادرم.خودمم یه روز زندگی نکردم.نه خونواده ای نه همسری.تو رو خدا نکنید اینکارو.زندگی ما به فنا رفت.

      پاسخ ها

      • رعنا

        الهی بمیرم خدا کنه عاقبت به خیر بشی گیر آدم اهل بیفتی از خدا نا امید نشو خودش کمکت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج