۸۰۹۲۹۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آل‌نعمه: سپاهان با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت

احمد آل‌نعمه، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم، ولی اگر تقویت شویم می‌توانیم به این هدف برسیم.

خبرگزاری تسنیم: احمد آل‌نعمه مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد آخرین بازی برابر سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما این شانس را داشتیم که با شکست دادن سپاهان، نیم‌فصل اول را به خوبی به پایان برسانیم، ولی متأسفانه بدشانس بودیم. شاید برخی تصور می‌کردند که ببازیم، ولی دیدید که نمایش خوبی داشتیم و با تمام احترامی که برای آنها قائلم، باید بگویم که سپاهان با خوش‌شانسی مساوی گرفت.

ما یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم و دو موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم و با بدشانسی سه امتیاز را نگرفتیم.

وی با اشاره به داوری این مسابقه و اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان تصریح کرد: داوری به ضرر ما بود. روی گل اول سپاهان داور مسابقه به حمدی‌نژاد گفت که باید با سوت من بازی شروع شود که این اتفاق رخ نداد. در دقایق آخر هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و بازیکن سپاهان خطایی کرد که پنالتی بود.

مدافع استقلال خوزستان با اشاره به شرایط بحرانی این تیم و شانس آنها برای ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: کسر شش امتیاز کار ما را خیلی سخت است و این موضوع از لحاظ روحی به تیم آسیب زد.

در حال حاضر کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم، ولی اگر تقویت شویم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. ما باید چند بازیکن خوب بگیریم و بچه‌ها هم نباید بابت مسائل مالی درگیری ذهنی داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم کار سختی داریم، ولی برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوت ؟کدام سوت بابا این صحنه میشه فان سال و داور دلقک سال خیلی تابلو بود و خنده دار برای زردکها ولی برای اس خوزستان تلخ و دردناک تبعیض وحشتناک داوری جلوی چشم کلی تماشاچی و دوربین و بینندهای تلوزیون خدا وکیلی دروازه بان رفت پیش تیر دروازه هنوز اولین اشاره رو نکرده یهو بدون سوت داور و دیوار دفاعی هنوز دور هم بودن که چند نفر وایسن ضربه به گل خالی و

    • بدون نام

      خوش شانسی و‌داوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج