۸۱۰۳۱۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پرده برداری از نقشه کشنده و نبوغ آمیز پپ

بازیکنان سابق و فعلی بارسلونا در مستندی تحت عنوان "بده، بگیر"، توضیحات جالبی درباره ایجاد پست ۹ کاذب ارائه کرده اند

ورزش سه: بازیکنان سابق و فعلی بارسلونا در مستندی تحت عنوان "بده، بگیر"، توضیحات جالبی درباره ایجاد پست ۹ کاذب ارائه کرده اند

بارسا در جریان پیروزی ۶-۲ مقابل رئال مادرید در برنابئو، با استفاده این سیستم توانست بردی تاریخی را رقم بزند. در آن زمان، پپ از سیستم جدیدی تحت عنوان ۹ کاذب یا فالس ناین رونمایی کرد که پیش از آن مورد استفاده قرار نگرفته بود. حال در این مستند که به کارگردانی دونکان مک مث برای مویستار پلاس ساخته شده، ژاوی، مسی و آنری درباره این سیستم در برد تاریخی ۶-۲ توضیح می‌دهند.

پرده برداری از نقشه کشنده و نبوغ آمیز پپ

در ابتدا ژاوی می‌گوید:" پیروزی 6-2 اتفاق ویژه ای بود زیرا ما کار تاکتیکی خاصی انجام دادیم." آنری ادامه می‌دهد:" در آن روز، سیستم 9 کاذب را برای اولین بار استفاده کردیم." مسی می‌گوید:" پپ من را پیش از ال کلاسیکو صدا کرد و به من توضیح داد که قصد دارد پستم را تغییر دهد. من بازی ها را با تیتو ویلانووا تماشا می‌کردم و پپ به همراهی او تصمیم گرفته بود کار جدیدی انجام دهد."

ژاوی ادامه داد:" گواردیولا سیستم را عوض کرد و به آنری و اتوئو گفت که در نقطه ای عقب تر از خط حمله و جلوتر از خط میانی بازی کنند. پپ که نقاط قوت رئال را بررسی کرده بود، متوجه شده بود که آنها هیچگاه شماره 9 را پرس نمی‌کنند، از همین رو مسی در میانه خط حمله قرار گرفت. بدین ترتیب، ما در حمله همیشه یک بازیکن بیشتر برای تصاحب توپ داشتیم و همین باعث می‌شد که در طول بازی نسبت به حریف برتری پیدا کنیم.

پرده برداری از نقشه کشنده و نبوغ آمیز پپ

این یک اتفاق جدید برای رئال مادرید بود. آنها خیلی دقیق ما را بررسی کرده بودند ولی در آن زمان، متوجه چنین برتری نشده بودند."

مسی در ادامه گفت: " برای رئال، این یک اتفاق جدیدی بود، آنها خیلی دقیق ما را بررسی کرده بودند ولی مدافعانشان قدرت مهار خط حمله ما را نداشتند. وقتی من صاحب توپ می‌شدم، مدافعان میانی آنها برای مهار من شروع به حرکت می‌کردند و در همین زمان، ساموئل (اتوئو) و آنری به دفاع رئال می‌زدند و فضاها را پیدا می‌کردند، گل اول آنری همینطور رقم خورد."

آنری ادامه داد: " مسی دقیقا همان‌کاری که مربی از او خواسته بود را انجام داد. او خط دفاع را مشغول خودش کرد و فضا برای حرکت من و ساموئل باز شد و سپس به آنچه می‌خواستیم رسیدیم."

پرده برداری از نقشه کشنده و نبوغ آمیز پپ

در حقیقت پیروزی 6-2 بارسا مقابل رئال، شروع سلطه این تیم در دوران 4 ساله لالیگا و درخشش آنها بود. رئال در آن دیدار در ابتدا توسط ایگواین به گل رسید ولی تیری آنری، کارلس پویول و لیونل مسی، توانستند سه گل وارد دروازه رئال کنند. سرخیو راموس یکی از گل‌ها را جبران کرد و اختلاف را به یک گل رساند ولی بار دیگر تیری آنری و لیونل مسی موفق به گلزنی شدند و پیکه گل ششم را وارد دروازه رئال کرد تا شکستی تحقیر آمیز برای رئالی ها و شروعی تاریخی برای بارسا رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      پس چرا امسال سالگرد شش تایی که به رئال زدن رو جشن نگرفتن؟؟؟؟اهان به خاطر اینکه جامها و افتخارات واقعی (نه ساختگی و اهدایی با جعل سند و کاپ سوپرجام فتاحی) دارند و تنها یه نتیجه فوتبال واسشون عرش کبریایی نیست که پیشکسوتاشونم بعداز پنجاه سال هنوز به همون خوش باشن و مثل دلقک ها دور هم جمع بشن سالگرد پنجاه سالگی یه نتیجه رو جشن بگیرن خخخخخخ البته که اگه مالدیوم به ایران چهارتا زده بود سالگردش رو جشن میگرفت چون خودشونم قبول دارن در حد ایران نیستن توی کیف همون نتیجه میمونن خخخ تاج افتخار اسیا و ایران کجا افسی حکومتی سفارشی رانتی ستاره جعلی کجا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی زدی؟

      • بدون نام

        بله شماراست میگن بدبخت شما اززیر خوابی ما بیا بیرون بد بیا درمورد سرورت حرف بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج