۸۱۰۴۸۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

مشکل بزرگ سر راه گلر جوان استقلال

گلر جوان و ملی‌پوش استقلال جایی در ترکیب اصلی تیم شفر ندارد و به فکر جدایی از این تیم است.

خبرآنلاین: گلر جوان و ملی‌پوش استقلال جایی در ترکیب اصلی تیم شفر ندارد و به فکر جدایی از این تیم است.

حسین حسینی هنوز یک نیم‌فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به‌نظر می‌رسد نیمکت‌نشینی‌های بی‌پایان کارد را به استخوان او رسانده است. حسینی بعد از مدت‌ها بیرون نشستن، در دیدار با سپیدرودرشت به ترکیب اصلی رسید و روی معدود توپ‌هایی هم که روی دروازه‌اش آمد عملکرد خوبی داشت. با وجود این برای آخرین بازی نیم‌فصل با پدیده، بار دیگر حسینی به نیمکت بازگشت. پیام این تصمیم‌گیری واضح بود؛ اینکه گلر اصلی استقلال مهدی رحمتی است و حسینی مگر در معدود مسابقات آسان، شانسی برای حراست از دروازه آبی‌ها ندارد.

حتی وینفرد شفر هم اخیرا بدون رودربایستی صراحتا و مکررا این مسئله را عنوان می‌کند. رحمتی شرایط فنی و فیزیکی خوبی دارد و اخیرا هم زمزمه‌هایی مبنی بر تمدید دو ساله قراردادش به گوش می‌رسد. مجموعه این مسائل باعث شده حسینی به خروج از استقلال نزدیک شود. حالا دو راه پیش پای اوست؛ یکی صبوری تا پایان فصل و جدایی آسان و دیگری تلاش برای کوچ در همین پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان. راه دوم نیاز به اخذ رضایتنامه دارد و دشوار است اما حسینی برای انتظار تا پایان فصل هم به اندازه کافی بردبار به‌نظر نمی‌رسد. او همین اواخر با انتشار پستی روی اینستاگرامش نوشت:«ناگهان خیلی زود دیر می‌شود» و به این ترتیب از مدیران باشگاه خواست دست بجنبانند.

غیر از مسئله دریافت رضایتنامه اما حسینی برای جدایی در زمستان یک مشکل دیگر هم دارد؛ اینکه هم‌اکنون مشتری تاپی برای او در کار نیست. اگرچه در این مدت همیشه از پرسپولیس به‌عنوان یک گزینه جدی برای انتقال حسینی یادشده و خیلی‌ها می‌گویند در صورت جدایی بیرانوند گلر جوان آبی‌ها جای او را خواهد گرفت اما واضح است که استقلال به آسانی برای یک بازیکن در مسیر پرسپولیس رضایتنامه صادر نمی‌کند. ذوب‌آهن و علیرضا منصوریان هم دیگر مشتری بالقوه حسینی به‌نظر می‌رسیدند اما علیمنصور اخیرا به تندی شایعه جذب این دروازه‌بان را رد کرد. همچنین از یاد نبریم ذوب‌آهن رشید مظاهری را هم دارد که به هر حال گلر ملی است.

تراکتورسازی دیگر تیم مهم لیگ ایران است که محسن فروزان را دارد و سپاهان اصفهان هم از وجود گلر جوان و رو به رشدی مثل پیام نیازمند بهره می‌برد. با این شرایط ممکن است پدیده که تیم بالای جدولی است یک گزینه مناسب دیگر برای حسینی محسوب شود، اما نکته اینجاست که پدیده‌ای‌ها هم برای چنین انتقالی پول کافی ندارند. به این ترتیب با یک نگاه گذرا روشن می‌شود تیم بالای جدولی و مناسبی برای حسینی باقی نمی‌ماند. در این شرایط از فولاد اهواز به‌عنوان مقصد احتمالی گلر نیمکت‌نشین استقلال یاد می‌شود، اما فراموش نکنیم فولادی که سر قرارداد نیم‌فصل با سروش رفیعی بدجوری نقره‌داغ شد، حاضر نمی‌شود با حسینی قرارداد کوتاه‌مدت ببندد و آخر فصل او را آزاد کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arvin

      این نظر شماست نویسنده لنگی

    • بدون نام

      از کی ۲۶سالگی تو فوتبال جوون حساب میشه

    • بدون نام

      آخه نویسنده لنگی چرا میخوای برای استقلال حاشیه درست کنی

    • بدون نام

      ایشان الان اردوی تیم ملی هستن این چرت پرتها چیه مینویسید

    • حسن مهربان ازرشت,

      اقای حسینی,دراستقلال بمان ,هیج جابهتراینجانیست,,سال قبل چندلازی رحمتی باان ابهتش ذخیره توبودوحرفی نزد,؟اقای رحمتی چقدردرحق توبزرگواری کرد؟اوخیلی ازنوحمایت کرد,,ذخیره بودن رحمتی هم.برایت یک افختاراست,,مگررحمتی چندسال میتواندمانندامروزدروازه بانی کندونفراول دروازه استقلال باشد؟صبوربودن درنهایت بنفع توست,,توالان باتوجه به امرکه ذخیره هستی به تیم ملی دعوت میشوی عزیزمن,,پس چیزی راازدست نداده ای,,کدام تیم.میخواهی بازی کنی که ارزش تودرانجابیشتربلشد, استقلالیهاتردوست دارند,جایت هم امن است ,اعتبارهم که باندازه کافی داری,,کجامیخواهی بروی,؟توزحمت خود راکشیده ای ,توبرای همه استقالیهایک دروازه بان بزرگی هستی,,توخیلی جوانی ,فریب نخورهیچ جایی برایت بهتر ازاینجانیست,,رحمتی گلربزرگیه ,ذخیره اوهم باشی,کم هم بازی کنی بازیکی از بازیکنان ازعزیزب تیم استقلالی,,ما ترادوست داریم,اینجابمان ,جایی نرو,درتیمهای دیگربزرگتر نمی شوی,,استقلال سکوی ترقی توبوده بازهم خواهدبود, تااش کن صبورباشی,,,خواهشااین متن به رویت حسینی گلرجوان استقلال برسد,خیلی سپاسگزارم ازشما,,,

    • بدون نام

      استاد قرارداد نیم فصلی هیچ جا وجود نداره،سروش قرارداد یکساله به شرط جدایی در نیم فصل بست
      لطفا اطلاعات فوتبالی خودتونو بالا ببرین

    • بدون نام

      آخه این پیرمرد از رحمتی میترسه وگرنه کی بهترین دروازبان ایرانو نیمکت نشین میکنه.منم باشم زودتر میرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس خوبه که‌تو نیستی

    • ناشناس

      من مطمئنم آخر سر خرش می کنن که تو استقلال بمونه! میگن بابا تو که داری پول خوبی می گیری بشین رو نیمکت و هیچی نگو! که احتمال ۹۰ در صد فکر بدی نیست و قبول می کنه که بمونه پس نگران نباشید که بره چون نمی ره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج