جاباما
۸۱۰۵۱۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تصادف زنجیره‌ای در محور اسلام آباد غرب

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان ۳ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در اثر این سانحه سه نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای میان ۳ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: در اثر این سانحه سه نفر جان خود را از دست دادند.

محمد حیدری اظهار داشت: این حادثه ساعت حدود ساعت ۲۰ پنج‌شنبه در کیلومتر ۱۵ جاده اسلام آبادغرب به گواور بین یک دستگاه پژو۴۰۵ تاکسی، یک وانت پیکان و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه سه نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای دو نفر دیگر از سرنشینان خودروها نیز زخمی شدند، گفت: علت وقوع این سانحه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه روز گذشته در محور اسلام آبادغرب هم به سرمست بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و سمند یک تن کشته و دو نفر زخمی شدند.

حیدری در پایان با اشاره به لغزندگی جاده‌های استان از رانندگان خواست تا از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را رعایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره شروع شد دیروز نزدیک ۲۰۰کیلومتر ما تو یخ برف رفتیم هیچ نیروی داخل جاده نبوده کمی ماسه بپاشه که یخ نزنه اصلا کسی نیست وقتی هم میان جلو تلویزیون حرفهای میزنن غیر قابل قبول یک شهری که ۵۰هزار جمعیت داره نزدیک دوساعت نتونستیم یک کیلومتر داخل شهر حرکت کنیم چون برف ۲۰سانتی متری همه رو از دست پا انداخته بود نه اداره راه نه شهرداری هیچکس نبود کمک کنه بابا بسته دیگه تا کی مردم هیچی نگن

    • بدون نام

      5نفر متاسفانه کشته شدن.لعنت به ماشینهای غیر استاندارد و جاده های پر پیچ و خم و باریک.کلی جوان رو با1000ارزو بزرگ کردن و تو یه دم از دست دادیمشون

    • بدون نام

      5نفر متاسفانه کشته شدن.لعنت به ماشینهای غیر استاندارد و جاده های پر پیچ و خم و باریک.کلی جوان رو با1000ارزو بزرگ کردن و تو یه دم از دست دادیمشون

    • بدون نام

      ماشینهای بی کیفیت جادهای خراب راننده های بی توجه سرتشینها هم سر ها تو گوشی یا خواب اگر یک بنده خدا هم خوب رانندگی کنه توسط یه راننده ناشی میمیره

    • جواد

      خدایی کشته شدگان سه تاشون سرباز بدبخت بودند این رسمش نیست مردم بیچاره عزادار جوانهای خودشون بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج