جاباما
۸۱۰۵۱۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

حاج صفی: ایران می‌تواند دوباره قهرمان آسیا شود

مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه تراکتورسازی گفت:به نظرم ما تجربه خوبی کسب کردیم و می توانیم به نتیجه خوبی در این مسابقات برسیم و بعد از سال بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

خبرگزاری فارس: احسان حاج صفی، مدافع تیم ملی کشورمان در مصاحبه با AFC عنوان کرد که ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ توانایی قهرمانی دوباره این تورنمنت را دارد.

حاج صفی در مصاحبه خود گفت: در شرایط کنونی همدلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد تا به این هدفمان برسیم. به نظرم ما تجربه خوبی کسب کردیم و می توانیم به نتیجه خوبی در این مسابقات برسیم و بعد از سال بتوانیم قهرمان آسیا شویم. نسبت به بقیه ها تیم ها در گروه باید بگویم که عراق رقیب اصلی ماست. اما ما به عنوان ایران می خواهیم قهرمان آسیا شویم به همین خاطر اصلا قصد بی احترامی به تیم های دیگر مثل یمن و ویتنام را نداریم.

وی افزود: با نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اطلاعاتمان نسبت به رقبا بیشتر می شود. به نظرم ما توانایی این را داریم که دوباره قهرمان شویم. همه ما ایمان دارم که می توانیم قهرمان شویم. این طبیعی است که همه می خواهند پادشاه آسیا شوند.

مدافع تیم ملی ایران درباره عملکردشان در جام ملت های آسیا ۲۰۱۴ گفت: ما در استرالیا عملکرد خوبی را داشتیم اما در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل عراق باختیم. این بار همه چیز عوض شده است و ما امیدواریم که قهرمان آسیا شویم. امیدوارم هواداران تیم ملی کشورمان مثل جام جهانی ۲۰۱۸ ما را حمایت کنند. امیدوارم هواداران به امارات بیایند و از اینجا ما را حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره تو خواب

    • زیزی

      انشالله

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟لنگ کثیف لنگ بی...

      کارلوس‌کیرش‌ بزرگ خودش‌میدونه چکار کنه

    • بدون نام

      اقای حاج صفی ایران از نظرسیاسی در بین کشورهای اسیائی و حتی اروپاو افریقا هیچ جایگاهی ندارد ورفتار انها بعلت تنفری که از ایران ومسئولان ما دارند بسیار خصمانه است پس در جریان باشید اگر می خواهید قهرمان باشید علاوه بر تیم های روبرو باید با مسئولان برگزارکننده داوران ودشمنان.خودی وداخلی هم بجنگید.

    • mmpi

      وقتی تیم ملی کشورمون از همه ضرفیتش هم نفرات و هم بحث تاکتیکی استفاده نمیکنه فک میکنم بهتره ب قهرمانی و حتی نایب قهرمانی فک نکنیم...تیم ملی خشکی داریم همش هافبک دفاعیه.‌.

    • ارتش سرخ

      توی خواب
      انهم مقام چهارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج