جاباما
۸۱۰۵۶۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

آکسیوس: نتانیاهو نگران سوریه است

مقامات رژیم صهیونیستی می‌گویند نخست‌وزیر این رژیم از تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه بسیار ناراحت و ناامید است.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آکسیوس: مقامات ارشد رژیم صهیونیستی می‌گویند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، از خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از سوریه بسیار ناراحت و ناامید است.

«باراک راوید»، خبرنگار کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی، با اشاره به گفتگوی تلفنی روز پنج‌شنبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به نقل از مقامات ارشد نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد نتانیاهو از تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه بسیار ناامید و ناراحت است، اما مراقبت می‌کند تا این ناراحتی را در ملاء عام ابراز نکند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نتانیاهو و ترامپ درباره آنچه «افزایش همکاری علیه تجاوزگری ایران» خوانده شد، تلفنی با هم گفتگو کردند.

به گفته پایگاه «آکسیوس»، تماس روز گذشته نتانیاهو با ترامپ دومین گفتگوی تلفنی بین سران رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره تحولات سوریه است. اوایل هفته نیز ترامپ در تماسی تلفنی خبر تصمیم واشنگتن برای خروج نیروهای نظامی خود از سوریه را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده بود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنج‌شنبه ضمن تأیید خبر تصمیم کاخ سفید برای خروج کامل نیروهای نظامی آمریکایی از سوریه، در توئیتی نوشت: «آیا آمریکا می‌خواهد در ازای هیچ، پلیس خاورمیانه باشد و زندگی ارزشمند نظامیان و تریلیون‌ها دلار را برای حفاظت از کسانی صرف کند که تقریبا در همه موارد برای کاری که ما می‌کنیم ارزشی قائل نیستند؟ آیا ما می‌خواهیم برای همیشه آنجا باشیم؟»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در توئیت دیگری افزود: «خارج شدن از سوریه، تعجب‌آور نیست. سال‌ها برای آن تبلیغ می‌کردم و شش ماه قبل که می‌خواستم علنا اعلام کنم، موافقت کردم که مدت بیشتری بمانیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مجبور بودی ترامپ خرفت که کاسه کوزه تون رو جمع کنید و از منطقه خارج بشید چون اگه قرار بود تو سوریه بمونید با نیروهای مقاومت درگیر میشدید و نتایج خوشایندی از اینکارتون به دست نمیآوردید برو گم شو دیگه هم تو منطقه ما بر نگرد که دفعه آخرت میشه برگشتنت به منطقه،،مرگ بر آمریکا و کدخدا پرستهای و غرب زده های داخلی خارجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج