۸۱۰۵۶۷
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پرداخت یارانه به ثروتمندان بیش از فقرا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از پیشنهاد برخی نمایندگان برای افزایش یارانه نقدی خبر داد و گفت: دولت مشکلی برای پرداخت یارانه ندارد، زیرا این منابع از جیب مردم تامین می شود.

ایبِنا نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از پیشنهاد برخی نمایندگان برای افزایش یارانه نقدی خبر داد و گفت: دولت مشکلی برای پرداخت یارانه ندارد، زیرا این منابع از جیب مردم تامین می شود.

سیدناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه ٩٨ توجهی به افزایش یارانه نقدی نداشته است، گفت: پیشنهادی مبنی بر افزایش یارانه نقدی مردم از سوی برخی نمایندگان با توجه به وضعیت معیشتی جامعه مطرح شده است. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمانی که یارانه نقدی برای اولین بار پرداخت شد ارزش پول ملی ما حداقل ٣ برابر زمان فعلی بوده است، افزود: در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵٠٠ تومان یارانه نقدی کمتر از ١۵ هزار تومان ارزش دارد.

وی با بیان اینکه پولی که تحت عنوان یارانه نقدی به مردم پرداخت می شود از جیب دولت خارج نمی شود، تصریح کرد: زمانی که بحث هدفمندی یارانه ها مطرح شد دولت برای جلوگیری از اسراف منابع اقدام به اجرای این طرح کرد، اما متاسفانه مسیر اشتباه طی شده در این طرح کمکی به استفاده بهینه از حامل های انرژی هم نکرد.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه به ثروتمندان بیش از فقرا صورت گرفته است، گفت: فرد متمول پس از اجرای طرح هدفمندی از حامل های انرژی بیشترین استفاده را کرده در حالی که فرد ضعیف جامعه تنها همان ۴۵ هزار و ۵٠٠ تومان را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: اگر قانون به درستی اجرا شده بود مشکلات فعلی وجود نداشت، از اینرو اینکه دولت می گوید بحث پرداخت ماهانه یارانه دست و پاگیر شده صحت ندارد زیرا این منابع از جیب مردم تامین می شود تا از خزانه دولت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان با ارایه پیشنهادی خواهان افزایش یارانه کم درآمدها بوده و به طور حتم با پیگیری این موضوع بهبود وضعیت معیشتی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را دنبال می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلج

      من معلم باز نشسته اموزش وپرورش هستم دو سال پیش یارانه من قطع کردند.وقتی اعتراض کردم گفتند دخترت پزشک متخصص هست !!!

    • بدون نام

      در فرهنگ لغت سیاسی ایران این تیتر یعنی بنزین بزودی گرون میشه.

    • بدون نام

      از نخورده بگیرید بدید به خورده

    • غریبه

      فقط یک سند ماشین لطیفان چینی به نام داشتم ،،که آن را هم با وام مهر اقتصاد خریده بودم ،، از سال 93 تا الان یارانه ام را قطع کرده اند،،، اگر پردرآمد و ثروتمند این ترجمه باشه ، پس باید فقط 10تا 20 میلیون یارانه بگیر داشته باشیم.

    • بدون نام

      پس نتیجه میگیریم که بنزین و گاز و برق باید ده برابر گرانتر شود. برو اخوی. برو خودتو رنگ کن. بهانه برای گرانی ندارین دیگه؟

    • بدون نام

      براي جلوگيري از قاچاق سوخت بايد يارانه سوخت قطع و پول آنرا به حساب همه مردم ايران واريز كنن تا قيمت سوخت با كشورهاي همسايه يكي بشه بايد فرقي بين كسيكه چند تا ماشين داره و باعث ترافيك و آلودگي هوا ميشه با كسي كه ماشين نداره و از وسايل نقليه عمومي استفاده ميكنه وجود داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من ۵ سال پیش از شرکتمون ماموریتی رفته بودم کویت خدا وکیلی نفری ۵ میلیون پول نفت بهشون میدادند اونوقت این جا ۴۵۵۰۰ تومن یارانه میدن سالی صد بار به رخمون میکشند مامردم ایران واقعا بدبختیم

    • بدون نام

      مملکت داره از جیب مردم میچرخه! ....

    • آ زاد

      این عین عدالت ایرانیست،که مردم فقیر هر روز فقیر تر و ثروتمند ،ثروتمندتر،تا کسی تاب فریاد نداشته باشد ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مریم سعدوندی

        سلام

    • بدون نام

      یارانه را به یک عده که وضع مالیشان خوب هست میدن من مستمری بگیر باحقوق یک مبلیون دوسستی نزدیک دوسال نیمه یارانه ام قطع شده کجاست اون عدالت ازاول بی عدالتی الا آخر

    • م ج

      من یکی سیلوده تومانی داشتم یارانم قط کردن باچهارتا بچه بیمه ازاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من یک فرهنگی بازنشسته هستم با سه فرزند که نیاز به عمل جراحی دارند و با حقوق زیر سه میلیون
        یارانه مرا قطع کرده اند .در قبال اعتراضم بیان شد که شما خونه دارید با این حساب یارانه بگیر باید خیلی کم باشد . چرا ایتقدر دولت دروغ می گوید که ۷۵ نیلیون یارانه بگیر داریم

    • بدون نام

      یارانه ، پرداخت مستقیم و عادلانه هزینه های انرژی بود که اختیار آن به دست سرپرس خانواده ها داده شد تا خود مدیریت هزینه های انرژی خود کند و توزیع عادلانه حامل های انرژی میباشد و قطع یارانه هر کسی به هر دلیلی جرم میباشد. و ثروتمند زحمت کشیده و قرار نیس حقی از ایشان پایمال شود .
      مسولین شرم کنید و اینقد یارانه یارانه نکنید و یه بار برا بنزین و تکلیف آن قانون جامع تدوین کنید

    • بدون نام

      فقط کار دست نمایندها است ولی متاسفانه اینا حالا که مجاس رفتند دیکه خودشون رانمی شناسند چه رس به مردم !!؟؟. چرا چون نماینده دولت شده اند نه هماینده مردم ؟!!!.پس انانکه فکر مردم هستند باید در بالا ترین محل قدرت از حق وحقوق مردم دفاع کنند
      پس خدا به انانکه که چنینند خیروطول عمر عطا کند .

    • بدون نام

      چونکه قدرت اصلی انقلاب دست سرمایه داران ومستضعفین دست نیازمندی دراز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج