جاباما
۸۱۰۶۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرخ‌های شرق و سه خرید در بازار زمستانی

همزمان با تعطیلی لیگ برتر، تغییر و تحولاتی در جمع شگفتی‌سازان رقابت‌ها در حال روی دادن است. تغییراتی که طی آن احتمالا پدیده‌ای‌ها نونوار خواهند شد.

ورزش سه: پدیده مشهد پس از سه فصل حضور در لیگ برتر، از ابتدای لیگ هجدهم شرایط جدیدی را تجربه کرد. هر چند آنها هیچگاه طعم قعرنشینی و کورس برای سقوط نکردن را نچشیدند اما این روزها لذت حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را مزه مزه می کنند.

مشهدی ها اما در حالی که تصور می کردند در صورتی که روزی بتوانند خود را به صدر تیم های ایرانی برسانند مشکلی نخواهند داشت و می توانند همچون تیم های متمول داخلی، بدون دردسر هفته های پررقابت را برای جا نماندن از کورس قهرمانی پشت سر بگذارند، این اتفاق نیفتاد تا تاریخی ترین روزهای حضور آنها در لیگ برتر با دغدغه های فراوان سپری شود.

اخبار خوش و تغییرات مهم در شمال شرق ایران

در همین رابطه این روزها از شمال شرقی ایران خبرهای خوبی به گوش می رسد و گویا در تعطیلات نیم فصل اتفاقات مهمی برای تیم شگفتی ساز لیگ در حال افتادن است. پدیده ای ها که در نیم فصل اول به دلیل مشکلات عدیده مالی بارها با حواشی فراوانی روبرو شدند گویا این روزها اوضاع خود را در حال روبراه شدن می بینند.

یکی از شرکت های خودروسازی به عنوان خریدار دست به نقد پدیده اصرار فراوانی دارد تا مالکیت این تیم را به نام خود بزند.

این اتفاق که از هفته های گذشته مذاکرات ابتدایی آن آغاز شد گویا این روزها در توافقات نهایی به سر می برد و با اشتراکات به وجود آمده میان مدیران شرکت مذبور و باشگاه پدیده خراسان، حالا می توان درصد زیادی برای تغییر مالکیت این تیم قائل شد.

اتفاقی که می تواند دغدغه های آنها را به حداقل برساند تا دیگر از اعتصاب های نیم فصل اول و به هم ریختن برنامه های این تیم خبری نباشد. شاگردان گل محمدی که بازی های چشم نوازی در استادیوم زیبای امام رضا پشت سر گذاشتند و امتیازات فراوانی را به نام خود زدند در صورت قطعی شدن توافقات نهایی می توانند خود را همچنان در میان مدعیان رسیدن به قهرمانی لیگ نگه دارند.

سرخ‌های شرق و سه خرید در بازار زمستانی

جذب بازیکن و ادامه حضور در ماراتن قهرمانی

البته به غیر از تغییرات احتمالی در مالکیت پدیده، کادرفنی این تیم بازیکنانی را مدنظر دارد تا در فصل نقل و انتقالات جذب تیم کند و همین موضوع باعث می شود تا قطعا تیم جذاب تر و البته کامل تری را در نیم فصل دوم ببینیم.

مشهدی ها که بدون سوپراستار بازی های لیگ هجدهم را آغاز کردند با بازیکنان هم اندازه و خوب خود توانستند به رده های بالایی جدول صعود کنند بهتر از هر کسی می دانند در ماراتن رسیدن به عنوان قهرمانی، ضعف های این تیم در پست های مختلف قطعا نمایان خواهد شد و ممکن است آنها را به زیر بکشد.

سرخ‌های شرق و سه خرید در بازار زمستانی

به همین دلیل گل محمدی و کادرش نیز به مانند تیم های دیگر که به دنبال نفر هستند در سه پست بازیکن می خواهند. آنها در پست های دروازه بان و دفاع چپ و سانتر فوروارد گزینه هایی دارند و به دنبال مذاکره با آنها و باشگاه هایشان هستند تا بتوانند با جلب رضایت، آنها را به مشهد بکشانند و در ادامه بازی های لیگ موفق به پوشش ضعف های احتمالی خود شوند. یک مهاجم گلزن خارجی، یک دروازه بان اسم دار و یک مدافع جوان شاید بتوانند پدیده گل محمدی را زهردار تر از تیمی کنند که شگفتی نیم فصل اول بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج