۸۱۰۷۹۷
۳ نظر
۵۰۴۳
۳ نظر
۵۰۴۳
پ

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

افراد زیادی در دنیا هستند که علاقه زیادی به موتورسیکلت‌ها دارند. در دنیای امروز نیز موتورسیکلت‌های زیادی وجود دارند که با طراحی‌های فوق العاده زیبای خود نگاه هر رهگذری را به سوی خود جلب می‌کنند. و البته این موتور سیکلت‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی از هویت و شخصیت صاحبان خود به ما بدهند.

وب‌سایت دیجی رو: افراد زیادی در دنیا هستند که علاقه زیادی به موتورسیکلت‌ها دارند. در دنیای امروز نیز موتورسیکلت‌های زیادی وجود دارند که با طراحی‌های فوق العاده زیبای خود نگاه هر رهگذری را به سوی خود جلب می‌کنند. و البته این موتور سیکلت‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی از هویت و شخصیت صاحبان خود به ما بدهند.

برخی از این موتورها بدلیل طراحی، مشخصات فنی و عملکردهای خاص خود قیمت بسیاری زیادی دارند و به نحوی طراحی شده‌اند که لوکس بودن و لذت راندن یک موتورسیکلت سریع را با یکدیگر ترکیب کنند. البته همانطور که جلوتر هم خواهید دید این موتورها قیمت بسیار زیادی دارند و تنها میلیونرها و میلیاردها هستند که چنین رقم بالایی را برای یک موتور پرداخت می‌کنند. در ادامه و در این دیجی۱۰ شما را با گرانترین موتورسیکلت‌های دنیا آشنا می‌کنیم، برخی از این موتورها قدیمی و کلکسیونی هستند. با ما همراه باشید.

10- مدل تولید محدود فایتر ساخت نیمان مارکوس (Neiman Marcus Limited Edition Fighter)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

این مدل توسط شرکت موتور سازی Confederate Motor Co طراحی شده و در ساخت آن از فولاد براق استفاده شده تا شکلی خاص و متفاوت داشته باشد. طراحی این موتورسیکلت بسیار زیباست و قابلیت‌های حرکتی بسیار خوبی دارد. خرید این مدل سریع برای افرادی که ناراحتی قلبی دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود!

قیمت: 110 هزار دلار

۹- کاونتری ایگل (Coventry Eagle)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

کاونتری ایگل یک مدل بسیار قدیمیست که توسط کارخانه موتور سازی سلطنتی ایگل ساخته شده است.با اینکه تقریبا صد سال از عرضه این مدل به بازار می‌گذرد، اما هنوز هم قابلیت‌های خیره کننده‌ای دارد. این موتور برای افراد با کلاس طراحی شده و با توجه به قیمت بالایی که دارد بدون شک یکی از با پرستیژ ترین موتورهای دنیاست.

قیمت: ۱۲۰ هزار دلار

8-‌هارلی دیویدسن راکر (Harley Davidson Rocker)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

احتمالا همه شما با کمپانی معتبر و قدیمی‌ هارلی دیویدسن که در زمینه ساخت موتور سیکلتها فعالیت می‌کند آشنایی دارید. مدل راکر این شرکت بر پایه یکی از موتورسیکلت‌های معروف شرکت آلمانی‌ هاوس آو تاندر یا House of Thunder ساخته شده و در طراحی آن به تمامی جزئیات تا جای ممکن توجه شده است. این موتور که بدنه آن از چرخ عقب تا جلو زاویه 37 درجه دارد عملکرد فوق العاده‎ای دارد. طراحی راکر نیز بسیار خیره کننده و زیباست.

قیمت: 130 هزار دلار

۷- هیلدبرند و وُلف مولر (Hildebrand & Wolfmuller)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

هیلدبرند و ولف مولر اولین تولید کننده موتورسیکلت در دنیا بود و تمامی مدل‌های آن که امروزه در دنیا وجود دارند بسیار خاص و ویژه محسوب می‌شوند. در حال حاضر این مدلها اکثرا در مجموعه‌های خصوصی نگهداری می‌شوند و به این دلیل که اولین موتورسیکلت‌های ساخته شده در تاریخ هستند، قیمت بسیار بالایی دارند. این موتور کمیاب دارای موتور دو سیلندر چهار زمانه است.

قیمت: ۱۵۰ هزار دلار

6- موتورسیکلت بدون مرکز چرخ‌ هارلی دیویدسن (Hub less Harley Davidson)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

موتور سیکلت‌ هاب‌لس یا بدون مرکز چرخ‌ هارلی دومین محصول از این کمپانی آمریکایی است که در لیست 10 موتور سیکلت گرانقیمت ما قرار دارد. این موتور طراحی تقریبا مشابهی با سایر مدلهای‌ هارلی دیویدسن دارد اما تغییراتی در آن انجام شده که باعث می‌شود تا طراحی و عملکرد آن با هر موتور دیگری متفاوت باشد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید سیستم تعلیق و انتقال این موتور در چرخ عقب با سایر مدلهای معمول متفاوت بوده و قدرت برخلاف سایر موتورها به مرکز چرخ منتقل نمی‌شود.

قیمت: 155 هزار دلار

۵- اکوس اف ای تی ایکس ایکس (Ecosse FE Ti XX)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

این موتور زیبا قیمت بسیار بالایی دارد اما به همین نسبت ارزشمند نیز است. موتور آلومینیومی این مدل قادر است تا ۲۲۵ اسب بخار قدرت تولید کند. طراحی براق و چشم گیر این موتور نگاه هرکسی را به سمت خود جلب می‌کند. موتورهای سری تیتانیوم Ecosse همیشه جزو بهترین مدلهای سال بوده‌اند و این مدل این از این قاعده مستثنی نیست، این موتور قادر است تا به سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

قیمت: ۳۰۰ هزار دلار

4- مدل مشکی افسانه‌ای کلاسیک بریتانیایی (The legendary British classic black)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

موتورسیکلت افسانه‌ای Black Vintage یک مدل بسیار خاص و جذاب است که هیچ مشابهی در دنیا ندارد. این موتور دارای یک پیشرانه دو سیلندر با حجم 250 سی سی است و همانطور که از نام آن نیز پیداست در کشور انگلستان تولید شده است. شاید این موتور جزو سریعترین مدلهای دنیا نباشد اما بدون شک تمامی نگاه‌ها را به سمت شما جلب خواهد کرد.

قیمت: 400 هزار دلار

۳- چاپر با بدنه‌ طلایی (Golden Plated Custom Chopper)

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

این موتورسیکلت به قدری زیباست که احتمالا ترجیح می‌دهید تا هیچگاه آن را روی جاده تست نکنید! این مدل دارای بدنه‌ای براق و جذاب است و روی آن با روکش‌هایی از ورقه‌های طلا پوشیده شده. چاپر طلایی بیشتر برای نمایش در کلکسیون‌ها ساخته شده و انتظار نمی‌رود که افراد با استفاده از آن در مسافت‌های طولانی سواری کنند. این موتور زیبا در نمایشگاه موتورسیکلت‌های سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا معرفی شده بود.

قیمت: ۵۰۰ هزار دلار

2- Ultra Rare Porcupine

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

همانطور که از اسم این مدل نیز پیداست، پروکیپاین در تعداد بسیار محدودی ساخته شده و به همین دلیل قیمت بالایی دارد. این مدلها در زمان جنگ جهانی دوم تولید شده‌اند و به همین دلیل تعداد بسیار کمی از آنها باقی مانده. مدلی که در تصویر می‌بینید تا چند وقت پیش در یک موزه نگهداری می‌شد اما مسئولین موزه تصمیم گرفته‌اند تا آن را با قیمت 750 هزار دلار به فروش برسانند. این موتور در موزه ملی موتورسیکلت‌ها در آمریکا نگهداری می‌شود و برای افرادی که پول زیادی داشته و علاقه فراوانی به موتورهای قدیمی دارند انتخاب بسیار مناسبی است.

قیمت: 750 هزار دلار

۱-موتور یک میلیون دلاری‌ هارلی دیویدسن

گران‌قیمت‌ترین موتورسیلکت‌های دنیا

اگر شما یک میلیاردر دیوانه هستید که به راندن موتورهای سریع و قدرتمند علاقه دارد پیشنهاد می‌کنیم تا این مدل را تهیه کنید! این مدل که توسط جک آرمسترانگ طراحی شده خاص ترین و گرانترین موتورسیکلت هارلی دیویدسن است و برای خرید آن باید مبلغ یک میلیون دلار بپردازید. قابلیت‌های فنی این مدل نیز همانند قیمت آن بسیار بالاست. پیشرانه شش سیلندر این موتور باعث می‌شود تا بتوانید با سرعت نور در جاده‌ها ویراژ دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این موتور طراحی و بدنه آن است که باعث شده تا طراحی آن منحصر به فرد باشد.

قیمت: ۱ میلیون دلار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهرمارپرایدمرض پراید مزه بریزی که چی بشه؟؟؟ اصلا نظرات ایرانی جماعت ارزش خوندن نداره مطمعنتم تو همون پرایده نداری

    • بدون نام

      قیمتها اشتباهه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج