۸۱۰۹۲۵
۴ نظر
۵۰۲۰
۴ نظر
۵۰۲۰
پ

مازیار فلاحی: تکان بخورم اشکم درمی‌آید

مازیار فلاحی درباره اظهارنظرش درباره جواد خیابانی و همکاری خود با محمدرضا گلزار صحبت کرد.

ایسنا: مازیار فلاحی در پاسخ به اینکه کدام یک از آهنگ‌های خودش را از همه بیشتر دوست دارد، گفت: یک کار که هنوز اجازه انتشار پیدا نکرده را از همه بیشتر دوست دارم. امیدوارم مساعدتی شود. من وابسته به این شعر و آهنگ شدم و هر روز به آن گوش می‌دهم و غصه می‌خورم.

مازیار فلاحی: تکان بخورم اشکم درمی‌آید

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ که در برنامه یلدا شبکه یک حاضر شده بود، درباره تیتراژ تلویزیونی که این شب‌ها با صدای او پخش می‌شود، بیان کرد: سریال مینو که به من پیشنهاد شد خیلی با فضای من همخوان بود و صحنه‌های تاثیرگذاری داشت که من از دیدن آنها خیلی منقلب شده بودم. این سریال را از ته دل دوست داشتم و می‌خواستم برای آن موسیقی بسازم و بخوانم و در نهایت سه کار برای آن ساختم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به بازیگری ادامه می‌دهد؟ گفت: در زمینه بازیگری آخرین کارم در فیلم سینمایی "یادم تو را فراموش" بود که این روزها در گیر و دار اکران است. باز هم اگر پیشنهادی باشد که به فضای من بیاید انجام می‌دهم. در آن فیلم هم در نقش یک آهنگساز بودم که استودیو پیانو هم داشتم.

فلاحی در پاسخ به این سوال علی ضیا که آیا محمدرضا گلزار را به عنوان خواننده پذیرفته‌اید، تصریح کرد: من نباید او را بپذیرم اگر مردم به کنسرت خواننده بروند و آثارش را گوش بدهند یعنی او را پذیرفته‌اند. من خودم آهنگی برای گلزار نوشتم که سوپراستار نام داشت و درباره لحظات غمگینی بود که سوپراستارها هم به آن دچار می‌شوند. در عرصه موسیقی هم یا تو را دوست دارند یا ندارند. یا کارت در حجم زیاد شنیده می شود یا نه ... .

خواننده "قلب یخی" درباره انتقادی که به جواد خیابانی کرده بود، هم گفت: به عنوان یک شهروند درباره یکی از گزارش‌های خیابانی حرف زدم و خدایی نکرده نمی‌خواستم او را برنجانم. خیلی او را دوست دارم و او هم مثل من حساس است و تکان بخورد اشکش درمی‌آید. من احساسات و عواطفم را نمی‌توانم پنهان کنم و در خانه که فیلم می‌بینم اشک می‌ریزم.

یاحا کاشانی ترانه سرای قطعه "حتی اگه پیرم بشی" با صدای مازیار فلاحی دیگر مهمان برنامه بود که از همکاری‌های جدید خود با حامد همایون، فرزاد فرزین و محمد زندوکیلی خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترانه مینوباصدای مازیارفلاحی محشره

    • نازنین

      مردهایی که از گریه کردن ابایی ندارن حتما قلب مهربونی دارن و غرور کمتر، به عنوان یک زن که نه پدر خوبم چندان احساساتی بود و نه همسر عزیزم این طوریه و فقط برادرم حساسه و مهربونیش را بروز میده، به همه خانمها میگم اگه مردی دور و برتونه که زود اشکش درمیاد خیلی بیشتر مراقبش باشید و احساسات لطیفش رو قدر بدونید. غرور مرد هم مهمه، اما توانایی بروز احساسات صادقانه به نظرم واسه مردها، به خصوص مردهای ایرانی، یه حسن بزرگه

    • بدون نام

      بسیار عالی

    • بدون نام

      بسیار عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج