جاباما
۸۱۰۹۷۷
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

فریدون آسرایی: استاد آقای شجریان است نه من

فریدون آسرایی از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد و تاکید کرد محمدرضا شجریان را استاد خود می‌داند.

خبرآنلاین: سیدعلی ضیا در برنامه شب یلدای شبکه یک، میزبان چهره‌های مختلفی بود که رسول نجفیان و فریدون آسرایی از جمله آنها بودند.

فریدون آسرایی: استاد آقای شجریان است نه من

نجفیان در برنامه علی ضیا، هم به شاهنامه‌خوانی پرداخت و هم برای فرمول یکی‌ها فال حافظ گرفت. او همچنین درباره شب یلدا اظهار کرد: "مردم در شب چله تا صبح می‌نشستند تا ظلمت و سیاهی نتواند بماند. تمام هدف ادبیات ما که تحت تاثیر عرفان اسلامی است این است که دل‌های مردم را از کینه و نفرت و تفرعن دور کند و به شادی و دوستی پیوند بزند."

فریدون آسرایی هم که یکی از قطعات جدیدش را در برنامه رونمایی کرد، در سخنانی گفت: "بعد از ۴ سال در حال جمع‌آوری آلبوم هستم و هنرمندان مختلفی از جمله بهروز صفاریان در این آلبوم حضور دارند."

او افزود: "من سن و سال دار هستم و دوستان محبت می‌کنند و به من استاد می‌گویند اما من استاد نیستم و استاد بنده آقای شجریان هستند و تا وقتی ایشان هستند جرئت نمی‌کنم روی خودم اسم استاد بگذارم. من فقط ته صدایی دارم."

خواننده "گل هیاهو" ادامه داد: "امروز آقایی به من گفت من با آهنگ "آهای خوشگل عاشقِ" شما با خانمم ازدواج کردم و خداراشکر هنوز با هم هستیم.

آسرایی در واکنش به مشکلات جامعه اظهار کرد: "خیلی‌ها می‌گویند هنرمنردان در قبال جامعه مسئولند. امیدوارم مشکلاتی که در جامعه با آنها گریبانگیریم از مشکلات جامعه کارگری تا دانش آموزانی که در آتش سوزی سوختند و با خانواده‌هایشان همدردی می کنم، مشکلات بازنشسته‌ها و... حل شود. امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند و دولت نگاه جدی‌تری کند. می‌دانم تحریم هستیم و... اما باید به فکر بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برشما آقای فریدون آسرایی و درود بر استاد بزرگـوار شجریان. حق نگهدارتان .

    • بدون نام

      آسرایی جان دمت گرم که نشون دادی واقعا لیاقت محبت مردم رو داری ولی تو این دور و زمونه خیلی ها استادن !!!استاد وعده و وعید !!!استاد دور زدن مردم!!!!استاد دروغگویی و حاشا!!!!استاد نه استاد استادان هستن در فریب دادن و بی اعتنایی به مردم در حالی که کاسه گدایی رای رو یک سال پیش میگرفتن دستشون و مثل آفتاب پرست رنگ دیگه ای داشتن !!!!! البته ما هم چاره ای نداشتیم و از بین بد و بدتر ناچارا بد و انتخاب کردیم !!!!!! اون از مجلس اون از دولت اون از.....یاد سکانسی از فیلم روزی روزگاری افتادم که قلی خان میگفت:نتونست به قولی که داده بود عمل کنه و شقل الضمه خودش شدو حالا تقاص پس میده .... قدیم اگه مردی نمیتونست به قولش عمل کنه از خجالت آب میشد ولی امروزیا شرم رو خوردن و حیا رو هم قورت دادن و مثل بز اخوش بر و بر به آدم نگاه میکنن. ...

    • بدون نام

      آخرپاچه خواری وکاسه لیسی وتملق!!

      پاسخ ها

      • سلام

        یعنی چی؟
        از کسی تعریف و توصیف کردن،در فرهنگ بی ارزش شما، یعنی پاچه خواری؟

      • بدون نام

        خیلی بیشعوری

    • ندا

      ظلی رو که گفتن از کار محرومش کردن هنوز چند روز نششده برگشت ، البته این قدر صدا و سیما بدبخته و به پول حامیان ظللی نیاز داره که نتونستن مدتی ظلی رو نیارن و اونشب به راحتی توهین کرد وحتی احترام تماشاگرهای برنامه رو هم رعایت نکرد، چه هیچکی به هیچکی هستش، فقط خدا رحم کنه بهمون

    • بدون نام

      هیچکدامشان استاد نیستند.

    • بدون نام

      آفرین که ارزش استادشجریان رادرک نمودی آفرین کاش بقیه هم درک میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج