جاباما
۸۱۱۱۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، منظم، کارآمد و با مسئولیت هستید و با شخصیت جذابی که دارید همه را تحت تأثیر قرار می دهید. شما بسیار اجتماعی و خونگرم هستید و همیشه با کمال میل آماده ی کمک کردن به دیگران هستید. با این همه شما باید روی ویژگی های منفی خود از جمله حسادت و خودمحوری کار کنید. امسال وضعیت سلامتی شما در تمام طول سال خوب خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، فقط باید برای حفظ این وضعیت به اندازه ی کافی به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه کنید. از لحاظ مالی با پولی که از منابع درآمد مختلف به دست خواهید آورد خواهید توانست به ثبات دست پیدا کنید. پروژه های جدیدی به دست شما سپرده خواهند شد که باعث پیشرفت وضعیت اقتصادی شما می شوند. سفرهای تجاری شما بسیار موفقیت آمیز خواهند بود و نتایج مثبتی را برای شما به همراه خواهند داشت. شاید بخواهید پس اندازتان را در بازار مسکن یا بورس سرمایه گذاری کنید، اما بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقات کافی داشته باشید. شاید مجبور شوید پول زیادی را صرف دعواهای حقوقی خود کنید، اما نتیجه ای که به دست می آورید ارزش هزینه ای که می کنید را خواهد داشت. امسال از لحاظ حرفه ای به خاطر زحماتی که کشیده اید مورد تأیید و تحسین قرار خواهید گرفت. همچنین فرصت بالا بردن سطح دانش، توانایی و مهارت های خود را خواهید داشت. روابط عاطفی شما امسال بهتر از سال قبل پیش خواهند رفت و طرف مقابلتان شما را در هر شرایطی مورد حمایت قرار خواهد داد. دی، بهمن و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز قرار نیست دنیا به دور شما بچرخد، پس بهتر است از آغز روز این واقعیت را بپذیرید! شاید این چیزی نباشد که دلتان می خواهد بشنوید، اما دقیقا همان چیزی است که باید بشنوید. از انرژی زیادی که همیشه در وجودتان برای کمک و نگهداری از دیگران نهفته است استفاده کنید. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که لازم است بیشتر از آنکه به خودتان اهمیت بدهید به اطرافیان و به ویژه خانواده تان توجه کنید. مسئولیت هایی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را با دقت و دلسوزی انجام دهید و تا جای ممکن سعی کنید در خانه بمانید و اگر کاری از دستتان برمی آید برای عزیزانتان انجام دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز فرصت خیلی خوبی است تا با شخصی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید، یا حتی در چند قدمیتان بوده اما شما هیچ مکالمه ی جدی و واقعی با او نداشته اید، ارتباط برقرار کنید و سر صحبت را در مورد موضوعاتی که مدت ها از حرف زدن در مورد آنها طفره رفته اید باز کنید. خوشبختانه زمینه ی حل شدن مشکلی که مدت ها باعث اختلاف نظر و دلخوری شما شده بوده فراهم شده است و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دست از غرور و لجبازی برداشته و برای حل این مشکل پیش قدم شوید. امروز همچنین به احساسات عاشقانه ی خود نسبت به شخصی که تا بحال به او به عنوان عشقتان فکر نکرده بوده اید، پی خواهید برد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما روی دنده عقب گیر کرده اید. البته این بدان معنا نیست که فقط عقب گرد خواهید داشت، اما باید رویکرد خود را تغییر داده و برای ارزیابی موقعیت های مختلف و تصمیم گیری در مورد این که چکار باید بکنید پیش از آنکه جلو بروید و اقدامی بکنید به عقب برگشته و همه چیز را از گذشته تا به حال مورد ارزیابی قرار دهید. یک نفر از همکاران و یا شرکای تجاری شما سعی دارد شما را خط بزند و کاری کند که از پروژه ای که در دست اقدام دارید و یا کاری که دارید برای انجام آن برنامه ریزی می کنید کنار گذاشته شوید. در مقابله با این شخص سیاست داشته باشید. نبرد رو در رو روش چندان مناسبی برای شما نخواهد بود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اوضاع به کام شما خواهد بود و کارهایتان کم و بیش همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهند رفت. حال و هوایی بر امروز حاکم است که باعث آرامش اعصاب شما شده است و می توانید در هر موقعیتی خونسردی خود را حفظ کنید. جواب سؤالات و مشکلاتی که امروز سر راهتان قرار می گیرند خیلی ساده تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید، پس مسائل را برای خودتان پیچیده نکنید. هرچیزی که بخواهید و هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید درست جلوی چشمتان خواهد بود و نیازی نیست برای پیدا کردن آن دور دست ها را بگردید. امروز برای شما روز راحتی است.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید تمام انگیزه و شور و نشاطی که در خود داشته اید را از دست داده اید و هیچ حال و حوصله ای برای انجام کارهایتان در خود احساس نمی کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که این وضعیت کاملا موقتی است و خیلی زود همه چیز به حالت عادی خود باز خواهد گشت و همان شخص پر شور و انرژی همیشگی خواهید شد. فعلا بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که زیاد به خودتان سخت نگیرید و کمی استراحت کنید. لزومی ندارد که همیشه شما رهبر و مدیر باشید، گاهی شما هم باید خودتان را کنار بکشید و تا نفسی تازه می کنید اداره ی امور را به دست دیگران بسپارید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز تنش در فضای اطراف شما موج می زند و مسائل عاطفی به مرحله ای بحرانی رسیده اند. شما احساس می کنید که همه در برابر شما ایستاده اند و می خواهند شما را از پا بیندازند، اما راستش را بخواهید این شرایط ساخته و پرداخته ی ذهن خود شماست و در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد. خودتان را با داستان های عجیبی که هیچ پایه و اساسی ندارند درگیر نکنید و بیهوده از دیگران کینه به دل نگیرید. شاید رفتارهای دیگران زیاد منطقی نباشد، اما این به معنی دشمنی آنها با شما نیست. امروز باید مواظب باشید که ناخواسته اطلاعات محرمانه ای را در اختیار کسی که دلتان نمی خواهد قرار ندهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید ناگهان خودتان را در میان یک درگیری شدید عاطفی پیدا خواهید کرد که رهایی از آن اصلا راحت نخواهد بود. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و آرام باشید. یک جای خلوت پیدا کنید تا بتوانید در تنهایی آرامش خود را بازیابید. انرژی شما در همان سطح همیشگی خود قرار دارد و شما هم همان آدم همیشگی هستید، فقط در یک چنین روزهایی کمی باید بیشتر هوای خودتان را داشته باشید. سعی کنید حتی در میان بحران و شرایط طوفانی نیز آرامش خود را حفظ کرده و شما آن شخصی باشید که آرامش و صلح را برقرار می کند. این کار برای یکی مثل شما اصلا دشوار نخواهد بود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما با پناه بردن به احساسات درونی خود می توانید از منبع قدرت فوق العاده ای بهره مند شوید. حواستان را خوب جمع کنید و عمیق ترین افکار و احساسات خود را در نظر بگیرید. در شرایط امروز که همه دارند احساساتی رفتار می کنند دنبال کردن غریزه و حس ششمتان بهترین سلاح شما در برابر چالش های امروز خواهد بود. تفکر منطقی امروز زیاد به کارتان نخواهد آمد. امروز ممکن است یکی از همکارانتان بی آنکه قصد بدی داشته باشد باعث ناراحتی و عصبانیت شما شود. مواظب باشید واکنش تندی از خود نشان ندهید و او را مورد قضاوت های بیرحمانه قرار ندهید، مطمئنا او توجیه خوبی برای رفتار و کارهایش دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز کمی احساس تنبلی می کنید. جنگجوی درونتان به خواب رفته است و شما ترجیح می دهید به جای اینکه از خانه بیرون بروید و به کارهای روزمره تان رسیدگی کرده و اهدافتان را دنبال کنید، در خانه بمانید و روی کاناپه لم بدهید. هیچ اشکالی ندارد! حتی آنهایی که می خواهند دنیا را فتح کنند هم گاهی به استراحت نیاز دارند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. به یاد داشته باشید که یک رهبر خوب می داند که گاهی لازم است به جای جنگیدن سر جایش لم بدهد و به کارهایی که کرده است و کارهایی که باید در آینده بکند فکر کند و عملکرد خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و می توانید در موقعیت های مختلف بی آنکه از چیزی خبر داشته باشید خیلی خوب و راحت به واقعیت ماجرا پی ببرید و درک درستی از شرایط داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید در کارهایتان موفق باشید نباید دیگران را به زور وادار به انجام کاری کنید که خودتان می خواهید. اگر رفتار ملایمی داشته باشید و سعی کنید خودتان را با دیگران هماهنگ کنید خواهید دید که آنها با اشتیاق و از روی میل با شما همراه خواهند شد و همین باعث خواهد شد که نتایج بهتری را به دست بیاورید. امروز با وزیدن یک نسیم هم ممکن است سرما بخورید، پس مواظب خودتان باشید!

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما کمی احساس آشفتگی و سردرگمی می کنید. انگار ناگهان انگیزه ی خود را برای تلاش و حرکت از دست داده اید و همه چیز دارد خیلی کندتر از آن چیزی که شما انتظار داشته اید پیش می رود. به جای این که زانوی غم بغل بگیرید و امیدتان را از دست بدهید سعی کنید امروز را به استراحت کردن اختصاص دهید تا باتری هایتان شارژ شوند و بتوانید فردا با انرژی تازه ای اهدافتان را دنبال کنید. اگر نمی خواهید تمام روز را بیکار باشید بخشی از وقتتان را به فکر کردن به شرایط فعلی خود و برنامه ریزی برای پیش بردن کارهایتان اختصاص دهید. مهمترین چیزی که شما باید یاد بگیرید کمی صبوری است.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما در هر جمعی که حاضر شوید به گرمی از شما استقبال خواهد شد. شما توانایی منحصر به فردی دارید که به شما اجازه می دهد بی آنکه دیگران را از خود آزرده کنید برای رسیدن به خواسته هایتان حالتی تهاجمی داشته باشید. دیگران رفتارهای از روی مهربانی شما و حساسیتی که به نیازها و احساسات آنها دارید را ستایش می کنند و همین باعث می شود که شما برنده ی بازی شوید. همسرتان این روزها به حمایت بیشتری از جانب شما نیاز دارد، سعی کنید به جای شماتت او بخاطر مشکلاتی که برایش پیش آمده اند به او دلداری بدهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج