جاباما
۸۱۱۱۷۸
۳۰ نظر
۵۷۶۸
۳۰ نظر
۵۷۶۸
پ

گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

طبق اصول طالع بینی، متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی و علایق متفاوتی دارند و به همین دلیل است که سنگ ماه تولد، گیاه ماه تولد و چیز‌هایی از این دست برای متولدین هر ماه مشخص و تعریف می‌شود.

مجله قرمز : طبق اصول طالع بینی، متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی و علایق متفاوتی دارند و به همین دلیل است که سنگ ماه تولد، گیاه ماه تولد و چیز‌هایی از این دست برای متولدین هر ماه مشخص و تعریف می‌شود. شاید برای علاقمندان به گل و گیاه جالب باشد که بدانند گیاه ماه تولد آن‌ها چیست و کدام گیاه با ویژگی‌های خاص شخصیتی آن‌ها شباهت و هماهنگی دارد. از طرف دیگر هدیه دادن گیاهان زنده و طبیعی هم می‌تواند ایده خوبی برای نشان دادن محبت و علاقه باشد و زمانی که برای پیدا کردن گیاه مناسب برای عزیزانتان دچار تردید هستید انتخاب گیاه ماه تولد می‌تواند روش مناسبی برای این کار باشد.

گیاه ماه تولد فروردین: کاکتوس
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین فروردین افرادی خاص با اخلاق متفاوت هستند، آن‌ها استقلال را دوست دارند و همیشه ترجیح می‌دهند فعال و در تلاش باشند، به مسافرت کردن و ماجراجویی علاقه دارند و به گیاهی هم نیاز دارند که با این ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها هماهنگ باشد. گیاه کاکتوس گیاهی است که نیاز به نگهداری خاصی ندارد و می‌تواند مدت‌ها بدون توجه و مراقبت خاص به زندگی و بالندگی خود ادامه دهد. البته کاکتوس تیغ‌هایی هم دارد که می‌توانند آزاردهنده باشند و این ویژگی را می‌توان به عصبانیت‌های گاه و بی‌گاه فروردینی‌ها مرتبط کرد.
گیاه ماه تولد اردیبهشت: گیاه یشم
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

ویژگی خاص اردیبهشتی‌ها مهربان بودن و قابل اعتماد بودن است. آن‌ها افرادی هستند که به جزئیات بسیار توجه می‌کنند و از این که به خودشان برسند ابایی ندارند. گیاه یشم که گیاهی سبز با برگ‌های گرد و توپر است می‌تواند بهترین گیاه ماه تولد برای متولدین اردیبهشت باشد. چون این گیاه رشدی کند، اما پیوسته دارد و نگهداری کردن از آن اصلا دشوار نیست. علاوه بر این، گیاه یشم جزئیات ظریف و زیبایی هم در خود دارد که روح دقیق و زیبایی پسند متولدین این ماه را به خوبی راضی نگه می‌دارد.
گیاه ماه تولد خرداد: تیلاندزیا
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین خرداد سر در ابر‌ها دارند و همیشه در خیال و رویاپردازی سر می‌کنند. این افراد به گروه و دسته خاصی احساس تعلق و وابستگی ندارند و از این نظر می‌توان گیاه هوایی یا تیلاندزیا را بهترین گیاه برای متولدین این ماه برشمرد. گیاه هوایی به خاک نیازی ندارد و روی هر سطحی زنده می‌ماند که نشان از روح آزاد و بدون تعلق خردادی‌ها دارد. شما می‌توانید این گیاه را در هر محل و هر گلدانی که دوست دارید قرار دهید و علاوه بر لذت بردن از زیبایی آن، ویژگی‌های خاص شخصیتی خود را نیز در آن مشاهده کنید.
گیاه ماه تولد تیر: گل چمچمه‌ای
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین تیر ماه به خوبی می‌دانند که اولین برخورد و اولین تاثیر، همه چیز نیست. این افراد شاید در نگاه اول سرد و غیر صمیمی به نظر برسند، اما در حقیقت قلب مهربان و خونگرمی دارند. آن‌ها افرادی خلاق، احساسی و دوستانی از خود گذشته هستند هرچند ساکت و آرام به نظر می‌رسند. بهترین گیاه برای متولدین این ماه گل چمچمه‌ای است که نیاز به مراقبت چندانی ندارد و حتی اگر در نگهداری از گیاهان زیاد مهارت هم نداشته باشید باز هم می‌توانید زیباترین گل‌ها را از آن به دست آورید.
گیاه ماه تولد مرداد: فیکوس
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین ماه مرداد دوست دارند که در مرکز توجه باشند. آن‌ها افرادی جسور، خونگرم و شجاع هستند که نظر همه را به خود جلب می‌کنند و شخصیتی بیانگر و برونگرا دارند. متولدین این ماه به گیاهی نیاز دارند که مانند خودشان باشد، یعنی گیاه‌هایی که درختچه‌های بلند و مقاومی دارند و در هر محیطی که قرار بگیرند قبل از هر چیزی خود را نشان می‌دهند. گیاهانی مثل فیکوس و خانواده آن که ساقه‌های بلند و برگ‌های بزرگ و پررنگی دارند بهترین گیاه برای منعکس کردن ویژگی‌های شخصیتی متولدین مرداد هستند.
گیاه ماه تولد شهریور: آزالیا
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین شهریور افرادی کمال گرا هستند که و همه چیز را در زیباترین و بهترین شکل ممکن ترجیح می‌دهند. آن‌ها به زیبایی محیط اطراف خود نیز بسیار توجه می‌کنند و گیاهانی را دوست دارند که حس زیبایی طلبی و کمال گرایی آن‌ها را کاملا اغنا کند. گیاه آزالیا با گل‌های زیبا و خوشرنگی که دارد بهترین انتخاب برای متولدین ماه شهریور است و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را به خوبی ارضا خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید برای یک شهریوری یک گیاه به عنوان هدیه تهیه آزالیا بهترین گزینه پیش روی شما است.
گیاه ماه تولد مهر: گیاه ماری
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین مهر افرادی مهربان و از خود گذشته هستند که به تعادل و توازن هم در زندگی بسیار اهمیت می‌دهند، چون نشانه ماه تولد آن‌ها میزان است. علاوه بر این، آن‌ها به زیبایی در همه چیز علاقه دارند و دوست دارند در محیطی شاداب و گرم زندگی کنند. یک گیاه ماری یا زبان مادرشوهر (فارغ از نام غلط اندازی که دارد) می‌تواند بهترین گیاه خانگی برای متولدین مهر باشد، چون این گیاه نیاز به نگهداری خاص و پیچیده‌ای ندارد و برگ‌های صاف و عمودی آن حس تعادل و توازن را به خوبی تداعی می‌کند.
گیاه ماه تولد آبان: ناز بشقابی
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین آبان افرادی مستقل و شجاع به نظر می‌رسند و همین مساله باعث می‌شود که مردم هوش عاطفی و احساسات سرشار آن‌ها را نادیده بگیرند. آن‌ها از بیرون سرسخت و محکم هستند، اما از درون نرم و لطیفند. همین ویژگی را می‌توان در گیاهی به نام ناز بشقابی یا ائونیوم مشاهده کرد که از تیره گیاهان آبدار است، اما به مراقبت بیشتری نیاز دارد. این گیاه باید در گلدنای مجزا کاشته شود و صبر و شکیبایی شما در نگهداری از آن ارزشش را دارد، چون گل‌هایی زیبا و خاص خواهد داد که نظیر آن را جایی ندیده‌اید.
گیاه ماه تولد آذر: برگ انجیری
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین آذر افرادی خلاق و ماجراجو هستند که روح آزادی دارند و تعلق خاطر و وابستگی جزو برنامه زندگی آن‌ها نیست. هر گیاهی که این ویژگی‌ها را در خود داشته باشد می‌تواند گیاه ماه تولد متولدین آذر باشد. گیاه برگ انجیری یا مانسترا دلیسیوزا گیاهی متفاوت، خاص و جسور است که با برگ‌های نرم و پنیری شکل خود بهترین گزینه برای متولدین ماه آذر است. این گیاه بسیار تطبیق پذیر است و در هر محیطی که قرار بگیرد به خوبی رشد می‌کند و زیبا می‌شود.
گیاه ماه تولد دی: گیاه آناناسی
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین دی ماه به جنبه‌های زیبایی شناسی همه چیز بسیار اهمیت می‌دهند و دوست دارند هر چیزی را در زیباترین و بهترین شکل آن ببینند. در نتیجه گیاهانی برای آن‌ها مناسب است که از این نظر راضی کننده باشند. گیاهان گلداری مثل تیره آناناسی‌ها که برگ‌های رنگارنگ و گل‌های خوشرنگ و زیبایی دارند از این نظر می‌توانند بهترین گزینه برای متولدین دی ماه باشند. این گیاهان مثل متولدین دی گاه گاهی در لاک تنهایی خود فرو می‌روند و گاهی نیز همه رطوبت و انرژی موجود در محیط را می‌بلعند.
گیاه ماه تولد بهمن: بگونیای دورنگ
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین بهمن افرادی میانه رو و متعادل هستند و نمی‌توان به طور کامل آن‌ها را درونگرا یا برونگرا نامید. آن‌ها برخی اوقات خجالتی و ساکت هستند و برخی اوقات هم پرانرژی و پرسرو صدا می‌وند. گیاهی مثل بگونیای دورنگ می‌تواند این ویژگی متولدین بهمن را به خوبی در خود منعکس کند. این گیاه برگ‌های زیبا و خاصی دارد که دو رنگ هستند، اما رنگ‌های زیاد روشن و تندی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود یعنی توجه و نظر بقیه را به خود جلب می‌کنند و در عین حال متین و موقر هستند.
گیاه ماه تولد اسفند: گیاه عنکبوتی
گیاه ماه تولدتان را می‌شناسید؟

متولدین اسفند افرادی از خود گذشته و مهربان هستند که همیشه دیگران را در اولویت قرار می‌دهند. آن‌ها هیچ چیز را سخت نمی‌گیرند و هر چیزی را که سر راه آن‌ها قرار بگیرد بدون فکر کردن بیش از حد، می‌پذیرند. گیاه عنکبوتی تا حد زیادی این ویژگی‌ها را در خود دارد و می‌تواند گیاه ماه تولد برای متولدین اسفند باشد. این گیاه بسیار تطبیق پذیر است و حتی در تاریک‌ترین گوشه‌ها هم به رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد بدون آن که به آبیاری منظم و توجه و نگهداری نیاز داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط آزاليا

    • سحر

      خیلی زیبابودمرسی

    • بدون نام

      چرته

    • بدون نام

      برای بهمن و آبان واقعا خوشگل بود

      پاسخ ها

      • آبان.

        ممنونن

      • یه آبانی

        مرررررسی

      • ترکمنم

        تشکررررر

    • هانیبال لکتور

      چقدر چرت من متولد مهر ماهم نمادشم میزانه ولی کللا ادم نامیزون و نامتعادلی هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن این راس گفتی

      • بدون نام

        نماد میزان برای به دلیل عدم رویت میزان در این ماهه هیچ ربطی به اسمش نداره

      • aramesh

        منم‌مهرم ولی درست میگن
        هر چیزی استثنا داره

      • خدایا به دادمون برس...

        خخخ

      • بدون نام

        خب شاید اطلاعات زمان ب دنیا اومدنت اشتباهه خخخخ ی سرچی بکن از ننت ب صورت دقیق

      • بدون نام

        جالا جالبه که منم مهری ام ؛ و از بچگی تا الان تعادل برام خیلی مهم بوده و هست

    • zara

      من گیاه ماه تولدمو دوست ندارم :(

    • بدون نام

      دی چه خوشکله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون

    • بدون نام

      درس بود :)

    • سیبیل کلفت

      مورد آخری دلیل علمی باید داشته باشه،در کل خوب بود و باس بگم مرسی

    • ari

      من بهمنی بودم و راجبم درست بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون بابا منم همینطور

    • بدون نام

      با خردادیا مشکلی داشتی داداش
      یا دیگه گلی نمونده بود اینو از دهن گوسفندا کشیدی بیرون؟

      پاسخ ها

      • بهار

      • صبا

        در عوض خیلی با مزه ای بخدا

      • saeedeh

        گل شما که خوشگل بود .اسفندو بگو که شبیه علفه.

    • اسی

      بقیه گونه های گیاهی جهانم که ... برا فرا زمینی هاست حتما

    • دراکولا تا به تا

      من کاکتوس ام :( هیچ کی دوست ام نداره :(

      پاسخ ها

      • saeedeh

        عزززززززیزم

    • ناظر

      چقدر همه متولدین همه ماهها خوبن.... بد اصلا نداریم. همه گل وسبزه هستند .

    • شیما

      من آبانم^^

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج