جاباما
۸۱۱۲۷۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش عرب به جذب قوچان‌نژاد توسط پرسپولیس

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس از پیگیری نقل و انتقالات این باشگاه طی نظر برانکو ایوانکوویچ خبر می‌دهد.

ورزش سه: در شرایطی که با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس هواداران این تیم در انتظار تقویت تیم و حضور قدرتمند باشگاه در بازار جذب بازیکن هستند، سرپرست جدید تیم هنوز با بازیکنی به توافق دست نیافته است. مساله‌ای که نگرانی بزرگی را در بین هواداران تیم شکل داده است.

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص اما اعتقاد دیگری دارد و مدعی است برنامه باشگاه طبق نظر برانکو در حال پیش‌روی است: نگران سکوت ما و نقل و انتقالات پرسپولیس نباشید. ما طبق برنامه و لیستی که برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده در حال مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: ما در همین مدت کوتاه نزدیک به ۵ میلیارد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. ۳ و نیم میلیارد به بازیکنان داخلی و ۲۰۰ هزار دلار هم به بازیکنان خارجی خودمان (بشار رسن، بوژیدار رادوشوویچ و گادوین منشا) پرداخت کردیم و شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم؛ انشاالله در نیم فصل دوم نیز انتظار هواداران را برآورده خواهیم کرد.

عرب در واکنش به شایعه مذاکره با رضا قوچان نژاد گفت: از همان روز اول گفتم که در انتظار رسانه‌ای شدن نامی از لیست نقل و انتقالات باشگاه نباشید. هر وقت قرارداد قطعی شد مطمئنا از طرف باشگاه به طور رسمی اعلام خواهد شد و نمی‌خواهیم به گمانه‌زنی‌ها پاسخ بدهیم. همانطور که گفتم هواداران نگران نقل و انتقالات باشگاه نباشند و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا طبق برنامه به تقویت تیم بپردازیم.

سرپرست پرسپولیس در پایان گفت: از روز اولی که آمدم تمام تلاش خودم را به کار گرفتم تا این روند را ادامه دهیم. دو روز بعد از اینکه حکمم اعلام شد بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و بعد از آن هم با پایان لیگ در نیم فصل به نقل و انتقالات رسیدیم و این موارد را در کنار دیگر مسائل باشگاه دنبال می‌کنیم. هماهنگی و همکاری مناسبی با آقای برانکو داریم و همانطور که گفتم طبق برنامه و درخواست ایشان به دنبال مذاکرات هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کجا این همه پول اومده؟؟
      بعد استقلال هنوز درگیر جور کردن پول واسه اردو زدنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که وزیر و وکیل و رییس جمهور و اسپانسر در خدمت شما هستند حتما می خواستید ۶۰ بازیکن بگیرید

    • بدون نام

      چیه اخه قوچان نژاد بازیکن جوان بگیره نه پیر مرد

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        چرا مدیر عامل یا سرپرست یا هرچی که اسمشو میزارن هر سال باید عوض بشه حتما پرسپولیس با عرب هم که موفق عمل کنه اینبار قانون جدید میزارن که تیمهایی که زیادی موفق عمل کردن باید مدیرشون عوض بشه قانون بازنشستگی هم فقط برا پرسپولیس بود بقیه با یه ترفندی معافند

      • بدون نام

        تلاش به چه دردی می خوره تیمو تقویت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج